Dat is raar, dat het bij jou niet is. Ik heb alle uitbreidingen, wellicht dat het in één van de uitbreidingen zat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Klopt, dit is bij me broertje ook zo. Bij mij echter niet.
Net me park geopend (ik heb 40 mecanics en 40 schoonmakers), en duizenden bankjes,lampen,prullenbakken etc etc. Me rating steeg naar 1000! En binnen 3 a 4 maanden is hij opeens 0!
Ik moet zeggen dat er enorm veel kapot gaat aan attracties (en gemaakt worden).
Komt het omdat ik de uitbreidingen niet heb geinstalleerd?
Dat vind ik ook een enorm nadeel bij RCT2.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:47 schreef Daanus het volgende:
RCT1 blijft het beste, daar had je tenminste een doel (nieuwe parken vrijspelen) en je kon geld vragen voor attracties en entree. In RCT2 was het een keuze tussen die twee.
Wtf, waarom heb je het vertaald?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:22 schreef Diamond3d het volgende:
Ja hoor, bij mij loopt hij steeds vast. (net als 'vroeger')
Zodra het wat drukker wordt klapt het spel er na een tijdje uit (rct3 error).
ZUCHTTT
Het probleem is trouwens bekend.
http://translate.google.n(...)m3.cgi%3Fread%3D6180
Het moet wel realistisch blijven, in het echt heb je ook ¤ unlimited natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 14:15 schreef pugehenis het volgende:
Ben bezig met een parkje die enigszins realistisch moet blijven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben er nog lang niet klaar mee, heb nu ongeveer een kwart van de map gebruikt.
(als het te lang moet laden edit ik de plaatjes wel ff en doe ze in een spoilertag)
Omdat ik weinig kon vinden en toen ging ik op pagina's in het Nederlands zoeken en kwam ik op een vertaler uit???quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:35 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Wtf, waarom heb je het vertaald?
Engels is ook zo moeilijk
Bij mij lopen ze nog alle kanten op als ik 2 paden naast elkaar doequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:11 schreef Komakie het volgende:
[..]
Verder vind ik RCT2 beter. Ze hebben toen alles van 1 genomen en nog wat verbeteringen erbij gestopt. Wat ik bijvoorbeeld een verbetering vind is dat je in 2 ook bredere paden kunt bouwen. Dat kan in 1 niet omdat dan je bezoekers in de war raken.
Hekje ertussen en twee borden zodat je 1 richtingsverkeer hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:03 schreef Kwork het volgende:
[..]
Bij mij lopen ze nog alle kanten op als ik 2 paden naast elkaar doe
Ja ik bedoel hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Heb even geen zin in telkens te wachten op geld. Dan is het het ook totaal niet waard om gebouwen neer te zetten etc.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:45 schreef Gelebadeend het volgende:
[..]
Het moet wel realistisch blijven, in het echt heb je ook ¤ unlimited natuurlijk
Dat doe ik nu ook. Maar hele pleintjes maken lukt niet zonder dat ze gaan zeuren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hekje ertussen en twee borden zodat je 1 richtingsverkeer hebtzo overbrug ik lange en drukke stukken.
Is dat met custom scenery erbij ofzo? En is het alleen scenery of is het zo'n voorstelling attractie?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:38 schreef Anushaar het volgende:
zo, gister begonnen aan een podium.. ben er nog helemaal niet tevreden over.. maar zit ook pass een uurtje werk in.
[ afbeelding ]
die auto op het midden gaat nog weg ;-)
f10 en dan naar Mijn afbeeldingen --> RCT3quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:57 schreef Komakie het volgende:
Hoe maken jullie eigenlijk de foto's? Gewoon print screen?
erg sfeervol,quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:49 schreef Diamond3d het volgende:
Hier ook wat foto's van mijn park waar ik mee bezig ben:
Basis rct3, geen attracties van de uitbreidingen, downloads of cheats etc. Lekker standaard.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Klopt, heel irritant. Je kan nooit de 'binnenkant' nemen van het pad maar je moet altijd de 'buitenkant' nemen helaas.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
erg sfeervol,
Wat ik erg jammer en raar vind, is dat je muren, hekken en dat soort dingen niet naast paden mag bouwen, alleen in het hokje wat er weer daarnaast zit. Dit zorgt ervoor dat gebouwen er raar uitzien met uitstekende muren en dat soort dingen.
RCT3 is in 3D, maar de nieuwe functies vallen wel mee. Het werkt voornamelijk op een iets andere manier.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik twijfel, RCT2 is voor keiharde bazen maar RCT3 heeft meer functies en nieuwe dingen (toch?)...
Tja, bij RCT3 kun je in de achtbanen zitten iets wat ik altijd heel graag wou tijdens 2.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik twijfel, RCT2 is voor keiharde bazen maar RCT3 heeft meer functies en nieuwe dingen (toch?)...
Ja klopt, maar dat 3D ziet er zo kiddy uit, alsof er een raar filter overheen zit, bij RCT2 is het gewoon normaal.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 08:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
RCT3 is in 3D, maar de nieuwe functies vallen wel mee. Het werkt voornamelijk op een iets andere manier.
RCT2 tov RCT1 is wel een groot verschil wat opties betreft.
de trainer om busladingen mensen af te leveren aann je park is wel leukquote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat 3D ziet er zo kiddy uit, alsof er een raar filter overheen zit, bij RCT2 is het gewoon normaal.
Ik ga wel gewoon RCT2 doen, deze keer helemaal zonder cheats, dat is volgensmij een hele lange tijd geleden.
Er staat een knopje bij om ze op te leiden, volgens mij kan het 2 of 3 keer voor 50-200 geld. als ze helemaal opgeleid zijn, zijn ze altijd zo vrolijk als het maar kan.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe houd ik mijn personeel trouwens tevreden in RCT3?
Bij mij stoppen ze altijd met hun werk.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat is RCT2 dan toch heerlijk simpel
Welke is dat?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
de trainer om busladingen mensen af te leveren aann je park is wel leuk
Son Of Beast trainer, vrij uitgebreide trainer voor rct 2quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik speel altijd zonder cheats, enkel unlimited geld soms.
Kon in RCT3 wel met een cheat, als ik me niet vergis...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:46 schreef pugehenis het volgende:
[..]
erg sfeervol,
Wat ik erg jammer en raar vind, is dat je muren, hekken en dat soort dingen niet naast paden mag bouwen, alleen in het hokje wat er weer daarnaast zit. Dit zorgt ervoor dat gebouwen er raar uitzien met uitstekende muren en dat soort dingen.
allemaal standaard materiaal of custom scenery?quote:Op zondag 29 mei 2011 15:20 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Onlangs een projectje begonnen, beetje experimenteren met donkere omgevingen en verschillende kleuren licht. Het thema is een oude mijn.
Hier eerst een overzicht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal standaard materieel of custom scenery?
Hier wat screenshots "in" de achtbaan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet nog wat kleine dingetjes toevoegen en een dak over het geheel gooien (dat wordt een kutklus) en dan is het vrijwel klaar. Dan zal ik wel een filmpje ervan maken, ofzo.
Heel veel custom sceneryquote:Op zondag 29 mei 2011 16:03 schreef mschol het volgende:
[..]
allemaal standaard materiaal of custom scenery?
Werkt dat een beetje fijn met custom scenery erbij? Gewoon bestandjes in map slepen en ze staan dan netjes bij de andere scenery in het spel? Of moet je heel moeilijk doen? En waar download je het?quote:
Het is heel makkelijk. Ik zal vanavond wat goede sites hier neerzetten, die staan namelijk in mijn bookmarks, maar ik zit in de trein atm.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje fijn met custom scenery erbij? Gewoon bestandjes in map slepen en ze staan dan netjes bij de andere scenery in het spel? Of moet je heel moeilijk doen? En waar download je het?
Parkwaarde van een miljoen in Ever Green Gardens?quote:Op maandag 30 mei 2011 17:57 schreef nero7 het volgende:
Is het niet leuker als we elkaar een uitdaging geven elke week?
Bijv een bepaald aantal bezoekers in een scenario, of bepaalde omzet etc
Hier...quote:Op zondag 29 mei 2011 23:29 schreef pugehenis het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje fijn met custom scenery erbij? Gewoon bestandjes in map slepen en ze staan dan netjes bij de andere scenery in het spel? Of moet je heel moeilijk doen? En waar download je het?
in de doos ergens in mijn kamerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef Aha2Y het volgende:
Waar vinden jullie de "Full version" van Rct2?
In mijn kastquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:15 schreef Aha2Y het volgende:
Waar vinden jullie de "Full version" van Rct2?
Daar mogen wij niet mee helpen, gebruik google eens.quote:
RCT2 werkt hier prima onder Windows 7quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik had een tijdje geleden RCT1 weer eens gekocht, maar als ik een wat groter park bouw crasht ie elke keer...Had ik nog maar een oude computer thuis staan, daar deed het spel het altijd prima op
Welke RCT doet het wel goed op een nieuwe computer trouwens?
3 sowieso. Deel 1 en 2 kunnen best problemen geven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik had een tijdje geleden RCT1 weer eens gekocht, maar als ik een wat groter park bouw crasht ie elke keer...Had ik nog maar een oude computer thuis staan, daar deed het spel het altijd prima op
Welke RCT doet het wel goed op een nieuwe computer trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
3 sowieso. Deel 1 en 2 kunnen best problemen geven.
Bij mij werkt deel 2 wel weer zonder problemen, deel 1 nog niet geprobeerd.
Wel dit gevonden:Bedankt! Eens even proberen. Hopelijk kan ik het dan weer spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alstuquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bedankt! Eens even proberen. Hopelijk kan ik het dan weer spelen
Dondersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:28 schreef Diamond3d het volgende:
Me park is voor 99% af.
-Afmetingen 200x200
-Rond de 3100 tot 3400 bezoekers in het park
-Ongeveer 55 attracties (allen basis rct3 attracties)
-16 Achtbanen waarvan 3 ondergronds.
-80 Mechanics
-70 Beveiligers
-60 Schoonmakers
-40 Entertainers
-Ongeveer 30 toiletten, 30 eet- en drinkkraampjes
-3 Ingangen
Enkele screenshots:
Vanaf een hoek bij nacht
[ link | afbeelding ]
Vanaf dezelfde hoek bij dag
[ link | afbeelding ]
Vanaf een andere hoek:
[ link | afbeelding ]
Nog een andere hoek:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Geen custom scenery zo te zien?quote:
Nee geen custom scenery. Alles is de standaard rct3 om eventuele vastlopers te voorkomen bij een groot park.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Geen custom scenery zo te zien?
Ziet er wel netjes uit, al blijf ik deel 3 echt teveel kermisachtig eruit zien tov deel 1/2.
Klinkt bekend, dat treed echt te vaak op dat het hele spel crashedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 14:50 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Nee geen custom scenerey. Alles is de standaard rct3 om eventuele vastlopers te voorkomen bij een groot park.
Je zou toch denken dat wanneer ze attracties uit hebben gevonden, ze lampjes ook wel moeten kunnen bedenken toch?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:08 schreef OmniRocket het volgende:
Scenario gemaakt waar al het land gekocht kan worden, alleen klein stukje land rond ingang al in bezit. 10.000 startkapitaal, geen leningen, alles moet uitgevonden worden. Wel leuk... alleen nadelig dat ook lampen uitgevonden moeten worden
Ja, prullenbakken zijn trouwens ook nog niet uitgevondenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:29 schreef Civilian het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat wanneer ze attracties uit hebben gevonden, ze lampjes ook wel moeten kunnen bedenken toch?
quote:Frontier Dev - Roller coaster game in works #1
Frontier Developments (Elite, Lostwinds, but most importantly: RollerCoaster Tycoon 3, Thrillville) has tweeted that it has "a roller coaster game in the works, but it won't use the RCT name."
The good news is that it's not Thrillville. http://twitter.com/#!/frontierdev
So then what could it be? Is Atari renaming the RCT franchise (lol) or could this be something for another publisher? Maybe it's something else entirely (ie, a roller coaster FPS), though I doubt it given the question being answered was specifically about another entry to the RCT franchise.
Voor de missies 1, voor de fun 2, voor de looks 3.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Zal het spel eens gaan proberen, welk deel vinden jullie het beste? 1, 2 of 3
nee, valt mee. Zoek maar eens via google.quote:
Dat is altijd fantastischquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef JaimyLee het volgende:
Duurt wel lang totdat mn park de ballonnenkraampjes uitvind. Ik wil dat iedereen een ballon heeft als ik de missie haal, dan laten ze ze los
Moet je even een map zoeken die zo gemaakt is op internet, eerder in het topic staan er een paar meen ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Duderd het volgende:
Ook maar weer eens uit de kast gehaald.. maar zit er nergens een freeplay-mode? RCT2
Kan niej vinduhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moet je even een map zoeken die zo gemaakt is op internet, eerder in het topic staan er een paar meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |