quote:Frontier Dev - Roller coaster game in works #1
Frontier Developments (Elite, Lostwinds, but most importantly: RollerCoaster Tycoon 3, Thrillville) has tweeted that it has "a roller coaster game in the works, but it won't use the RCT name."
The good news is that it's not Thrillville. http://twitter.com/#!/frontierdev
So then what could it be? Is Atari renaming the RCT franchise (lol) or could this be something for another publisher? Maybe it's something else entirely (ie, a roller coaster FPS), though I doubt it given the question being answered was specifically about another entry to the RCT franchise.
Voor de missies 1, voor de fun 2, voor de looks 3.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:20 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Zal het spel eens gaan proberen, welk deel vinden jullie het beste? 1, 2 of 3
nee, valt mee. Zoek maar eens via google.quote:
Dat is altijd fantastischquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:19 schreef JaimyLee het volgende:
Duurt wel lang totdat mn park de ballonnenkraampjes uitvind. Ik wil dat iedereen een ballon heeft als ik de missie haal, dan laten ze ze los
Moet je even een map zoeken die zo gemaakt is op internet, eerder in het topic staan er een paar meen ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:40 schreef Duderd het volgende:
Ook maar weer eens uit de kast gehaald.. maar zit er nergens een freeplay-mode? RCT2
Kan niej vinduhquote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Moet je even een map zoeken die zo gemaakt is op internet, eerder in het topic staan er een paar meen ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |