Daar is nu inderdaad weinig meer van over. Iedereen naait elkaar, als het niet letterlijk is, dan wel figuurlijk. En longtime friends? Daar hebben ze ook nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rik was ook iemand die veel vrienden had en prima samen speelde met Julian, Jessica, Kim, Hedwig, Stan, Arthur, Roos, Anita, Stefano en meneer Harmsen. Sowieso stelden vriendschappen ook nog wat voor bedenk ik me ineens, die waren veel hartelijker en onbaatzuchtiger.
Inderaad, en ja, het gevoel van saamhorigheid is er wel vanaf.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Rik was ook iemand die veel vrienden had en prima samen speelde met Julian, Jessica, Kim, Hedwig, Stan, Arthur, Roos, Anita, Stefano en meneer Harmsen. Sowieso stelden vriendschappen ook nog wat voor bedenk ik me ineens, die waren veel hartelijker en onbaatzuchtiger.
Ja, hij heeft nog goed de wind eronder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Danny: Ja, een neutraal iemand moet hem laten inzien dat ie zo niet door kan gaan.
Jack lijkt me zeer neutraal ja.
Btw, hoe oud moeten Sjoerd en Edwin voorstellen? Zoals ze door hun vader behandeld worden, lijkt het wel of ze amper 16 zijn. I don't get it.
Nieuwe, vreemde eend in de bijt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:18 schreef AlwaysConnected het volgende:
Zo pauze
Strax deel 2
Wie is de new lover van maxime?
Met je eigen zus flirten (of zijn ze ook naar bed gegaan?), dat zou wel ziek zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Misan het volgende:
Dus Frederik is een broer van Ludo en Maxime?
Tuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met je eigen zus flirten (of zijn ze ook naar bed gegaan?), dat zou wel ziek zijn.
Maar zou Mr. Stranger dan niet weten wie Maxime is? Heb het niet zo goed gevolgd verder.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef Misan het volgende:
[..]
Tuurlijknet als dat Laura het met 'r eigen zoon bleek te doen
Nee, ze zijn geen broers, tenminste die indruk had ik niet. Kenden elkaar wel in de jonge jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:24 schreef Misan het volgende:
Dus Frederik is een broer van Ludo en Maxime?
Zij was natuurlijk elders opgevoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar zou Mr. Stranger dan niet weten wie Maxime is? Heb het niet zo goed gevolgd verder.
Tadaa!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb geen idee wat er dan uit komt als ik ze in een centrifuge stop en laat herrijzen tot één persoon.
Dat mistte ik dus ff, indruk werd wel gewekt dat het broers waren namelijkquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, ze zijn geen broers, tenminste die indruk had ik niet. Kenden elkaar wel in de jonge jaren.
Ja, dat begreep ik. Maar ik wist niet of zij zich nu aan elkaar hebben voorgesteld. Weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zij was natuurlijk elders opgevoed.
quote:
Dat heb ik ook niet gezien. Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik. Maar ik wist niet of zij zich nu aan elkaar hebben voorgesteld. Weet ik veel.
Ik kwam het plaatje op internet tegen, eerder had ik ook zo´n centrifugelook van Barbara gemaaktquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Nou het ging niet perse om de uiterlijke features hoor.
Maar je hebt wel je best gedaan, thanx. Ik zal er nog over nadenken.
Is wel leuk, maar waarom is die neus zo breed?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik kwam het plaatje op internet tegen, eerder had ik ook zo´n centrifugelook van Barbara gemaakt
Bij het meerdere keren instellen van een wazig effect in Photoshop wordt-ie vanuit het midden uitgevaagdquote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Is wel leuk, maar waarom is die neus zo breed?
I.C. ik dacht dat photoshop er iets leuker van zou hebben [strike]gebreën[/strike]/gebreid.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:34 schreef Countess het volgende:
[..]
Bij het meerdere keren instellen van een wazig effect in Photoshop wordt-ie vanuit het midden uitgevaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |