ja daarom maar de stem had gewoon eens normaal die regels uit moeten leggenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat wel, snap ook niet dat ze als nog moesten nomineren.
Maar dan zouden er 4 genomineerd staan.
Ja denkwijze sst is toch vaag.
Day is hoogbegaafdquote:Op maandag 2 mei 2011 23:37 schreef Day het volgende:
Ik blijf bij: 3 genomineerden (nummer 1 en 2 zijn vrij) dan draai aan rad om 1 van de 3 vrij te stellen, uiteindelijk 2 genomineerden.
Of het betekent gewoon dat Philip daarmee dan rechtstreeks in de finale zou komen, en er dus deze en volgende week niet uitgestemd kan worden...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar Philip bv staat er 7x op. Blijven ze dan net zo lang draaien totdat het rad op een van de genomineerden komt denk je?
Misschien komen er morgen nog opdrachten/missies...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:41 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
ja daarom maar de stem had gewoon eens normaal die regels uit moeten leggenDe stem zei ook dat als iemands missie lukte hij zijn eigen sticker op het rad moest plakken en als de missie mislukte dan een sticker van iemand anders. Dat doet iedereen de hele tijd en ineens staat er weer op de site dat het ook is toegestaan andere stickers erop te plakken.
Je bent niet de enige.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef sjampoeh het volgende:
mo maakt zich zoooooooo druk he zoooooooo irritant gewoon. door haar is gerard eruit, ik zal het haar nooit vergeven, de snol . ben zo kwaad op dat mens, ik moet denk ik in therapie anders kom ik in dat program moordwijven![]()
jaquote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Karims blik is de laatste dagen ook veranderd, hij mist de rust in zijn ogen!
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef sjampoeh het volgende:
mo maakt zich zoooooooo druk he zoooooooo irritant gewoon. door haar is gerard eruit, ik zal het haar nooit vergeven, de snol . ben zo kwaad op dat mens, ik moet denk ik in therapie anders kom ik in dat program moordwijven![]()
Ja maar er zijn geen plekken meer over op het rad?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien komen er morgen nog opdrachten/missies...
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk he. Ze begint constant over nominaties en eleminaties en als iedereen het er dan over heeft dat zegt ze ja eigenlijk wil ik het er niet meer over hebben
ook dat brrrquote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En hij houdt niet van gezeur, nu zit hij er midden in..
Ja duh, hij kan 100.000 euro winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Over jo heen plakkenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja maar er zijn geen plekken meer over op het rad?
Goedenavond trouwens, Ik denk, dat het kwartje over sommige spelers bij hem gevallen isquote:Op maandag 2 mei 2011 23:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik gun het Karim en Joanna ook meer dan Sharon, ook al heeft ze een heftig verhaal/geheim.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:43 schreef Mylene het volgende:
Ik denk uiteindelijk Sharon, Karim en Joanna in de finale.
En Sharon gaat winnen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef ItsDidi het volgende:
Ze starten te vroeg zelfde dag nog hihihihih
Verkeerde klok denk ikquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef ItsDidi het volgende:
Ze starten te vroeg zelfde dag nog hihihihih
Faal; de 344e...quote:
Ja vind ook een heftig verhaal maar of ze sst nou wint of niet dat gaat dat niet veranderen. Maar Sharon vind volgens mij echt dat zij het, het meeste verdient ofzoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:45 schreef ToughLove het volgende:
[..]
Ik gun het Karim en Joanna ook meer dan Sharon, ook al heeft ze een heftig verhaal.
Zoveel ik dacht 10.000quote:
Ze werd toch gefilmd? En terwijl ze om hulp vroeg liepen die mensen de berg verder op??quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef Mylene het volgende:
Wat was er ook alweer met Sharon haar geheim? Ze heeft toch gewoon staan te filmen?
nee ze werd niet gered door een cameraploeg, bleven gewoon filmen en liepen weg.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:46 schreef Mylene het volgende:
Wat was er ook alweer met Sharon haar geheim? Ze heeft toch gewoon staan te filmen?
Okay.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ze werd toch gefilmd? En terwijl ze om hulp vroeg liepen die mensen de berg verder op??
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ze werd niet gered door een cameraploeg, bleven gewoon filmen en liepen weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |