Ik ken dat, baalquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
k schrik elke keer als ik die LaPo heb..
Moet je dan noet meer doen alhoewel je netjes het nieuwe topic hebt geopendquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
sommigen geilen er opquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ze zijn geen 8 meer he? Bezopen in het zwembad duiken is wel ok
Ik weet nooit een TTquote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dank je.. Het is maar goed dat ik op dat moment niet een stream op me heb.. Jullie hadden dan helemaal in een deuk gelegen!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je dan noet meer doen alhoewel je netjes het nieuwe topic hebt geopend
Ik weet altijd een TT, behalve als ik um moet aanmaken!quote:
ja knap hequote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef danilel het volgende:
de envelopjes waren niet goed gevuld door productie, gelukkig dat Mo het snel door had, anders was het spel al meteen naar de klute
sticker 1 had ze niequote:Op maandag 2 mei 2011 23:07 schreef Noelle06 het volgende:
Bij stop 1 ontvang je sticker 1 enz...
Mo heb dus twee stickers.
De regie zit ook druk te overleggenquote:
niet dus want ze moeten naar jo en die heeft niet nr 1quote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef Injetta het volgende:
Ze moeten dus eerst naar degene die sticker 1 heeft... Zo moeilijk is dat toch niet??
Mo kan niet winnen.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef mevrouwdebok het volgende:
we zien wel maar mo zal wel weer winnen
Wat had Jo dan??quote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef danilel het volgende:
[..]
niet dus want ze moeten naar jo en die heeft niet nr 1
Niemand snapt hetquote:Op maandag 2 mei 2011 23:09 schreef danilel het volgende:
[..]
niet dus want ze moeten naar jo en die heeft niet nr 1
wil sharon pootje lappenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat doet Jo nou weer uit de slaapkamer.. Die heeft toch twee routes??
Ik denk dat die nu plaats moet nemen bij de Koek&Zopie?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Die heeft vast weer haar eigen logica bedacht bij dat spel..quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Daar verbaas ik me dus ook weer over. En geen waarschuwing van de stem, hč?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Als ze op dit tempo door gaan dan halen ze het waarschijnlijk nooitquote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jo heeft een klok bij haar staan.
Maar is van haar post
Heeft Jo nu de klok in haar hand?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jo heeft een klok bij haar staan.
Maar is van haar post
Daar is ze heel goed in, sorry, was ik even vergeten..quote:Op maandag 2 mei 2011 23:12 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die heeft vast weer haar eigen logica bedacht bij dat spel..
ja zag het ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:13 schreef Injetta het volgende:
[..]
Heeft Jo nu de klok in haar hand?
Zij loopt ze overal achterna... ha ha
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
net alsof we zo meteen niet weten wie gewonnen heeft
same herequote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Flashbox het volgende:
Zal blij zijn dat dit faal programma is afgelopen. volgende week krijgen we zeker heel de week een SL
Maakt niet uit wie eerste is toch? Als ze het beide binnen 10minuten halen hebben ze beide en stickerquote:
We zullen het nooit wetenquote:
Ik ook, kijk het wel af op stream.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:14 schreef Flashbox het volgende:
Zal blij zijn dat dit faal programma is afgelopen. volgende week krijgen we zeker heel de week een SL
ja joh... maak het ff spannendquote:Op maandag 2 mei 2011 23:15 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Maakt niet uit wie eerste is toch? Als ze het beide binnen 10minuten halen hebben ze beide en sticker
Hoezo minachting van de streamers ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |