Pff waarom? Met 2 stickers kan ie de vrijstelling nog krijgen en mocht hij die niet krijgen en in eleminatie staan tegen Mo dan gaat ie toch gewoon doorquote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Karim gaat er al vanuit dat hij donderdag moet gaan.
En steeds weer op Moquote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]Lijkt echt of ie stukje bij stukje berder draait
Zolang de vrijstelling niet naar Mo gaat , gaat Mo en is Karim veiligquote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Er is niet gewoon genomineerd hequote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef sjampoeh het volgende:
sharon: mo en jo ?
mo: karim en sharon
jo: sharon en karim
flip: sharon en karim
karim: mo en flip/jo ?
Zelf denk ik . Karim, Mo en Jo voor a.s donderdag.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Ik hoop niet dat karim samen met jo en flip genomineerd wordt.
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:28 schreef Noelle06 het volgende:
Ja dat denk ik ook maar hoe doen ze dat met die vrijstelling dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zelf denk ik . Karim, Mo en Jo voor a.s donderdag.
Een van hun vrijstelling door draaien aan het rad.
Zolang Mo maar genomineerd wordt dan maakt het niet uit wie er naast haar staat. Dan vliegt ze er uit.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef Day het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Mylene het volgende:
Is het rad al beslissend wie de vrijstelling krijgt?
Nee niet waar. Ze moesten hun lijstje opgeven in volgorde van favoriete bewoners dus er zal wel anders gerekend worden dan gewoon de laatste twee bij iedereenquote:
Flip en Sharon niet genomineerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:31 schreef rc_1990 het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook maar hoe doen ze dat met die vrijstelling dan?
Putten Jo en Flip niet uit "dezelfde bron"?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef Day het volgende:
Ja maar dat is niet gewoon nominerenquote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef sjampoeh het volgende:
Tijd om te nomineren
2 mei om 15.39
De Stem roept alle bewoners bij elkaar.
Hij deelt de bewoners mee dat het over een kwartier tijd is om te nomineren. Om de beurt moeten de bewoners in de Kamer van de Waarheid hun persoonlijke ranking doorgeven. Wie verdient het meest een plaats in de finale en wie het minst? Naar aanleiding van deze lijst wordt er morgenavond bekend gemaakt wie er genomineerd staan. Ook krijgen de bewoners morgenavond te horen wie de vrijstelling krijgt. Na deze mededeling is de spanning in het huis direct te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |