Ik weet dat je Frans bent en dat je daarvoor een WA-jong kunt krijgen, maar zeg nou zelf, dat is toch geen reden.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niets over mijn situatie en zoals die is geweest, en als jij dat wel zou weten dan zou je hoogstwaarschijnlijk ander gereageerd hebben
Nee. En voor de rest gaat jou het geen fluit aan hoe mijn situatie is.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik weet dat je Frans bent en dat je daarvoor een WA-jong kunt krijgen, maar zeg nou zelf, dat is toch geen reden.
Kijk, beter.quote:
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee. En voor de rest gaat jou het geen fluit aan hoe mijn situatie is.
't is toch Perevuaanse?quote:Dit stelde althans de Peruaanse president Alan García.
Westerse (militaire) superioriteit is geen wonder, wel een voor zichzelf sprekend feit.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
Reli's, you gotta love em![]()
'Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'
Jij vindt jezelf wel gepokt en gemazeld he?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.
Exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Toch blijf ik erbij, schijnbaar heb jij niet genoeg ellende meegemaakt om te weten hoe het is als je in een poel van verderf zit en er zelf niet kan uitkomen.
Johannes Paulus heeft het maar druk naar zn dood. Laatst ook al die non genezen. Wat een baas.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Westerse (militaire) superioriteit is geen wonder, wel een voor zichzelf sprekend feit.
Nee, maar ik herken mijzelf in jou.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf wel gepokt en gemazeld he?
Inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Johannes Paulus heeft het maar druk naar zn dood. Laatst ook al die non genezen. Wat een baas.
Mensen met een handicap toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef phpmystyle het volgende:
Kom op zeg, wij zagen toch allemaal wat voor mensen er over over't ''algemeen'' in de WA-jong zitten. Uiteraard niet allemaal.,
Zozo, wat hebben toch veel gelijkenissen. Jij mavo, ik mavo, etc. Maar kom op hee, waarom hebben wij weet ik niet hoeveel procent meer zieken of zwakkeren zoals dat zo mooi heet met pak'm beet een ander Europees land.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, maar ik herken mijzelf in jou.
Er was een tijd dat ik precies zo kortaf en simplistisch dacht zoals jij nu doet, echter heb voortschrijdend inzicht verkregen waardoor ik mijn mening heb moeten nuanceren.
Als je mensen bewust het perspectief ontneemt, dan ben je heel fout bezig. Nogmaals, ik wil hier wel de schifting maken tussen mensen die niet willen en niet kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |