Je ziet dat soort praat of in elk geval vergelijkbaar hier met regelmaat op FOK voorbij komen.quote:
Ik voel me iig niet aangesproken.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je ziet dat soort praat of in elk geval vergelijkbaar hier met regelmaat op FOK voorbij komen.
Type HBO'er?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, weet niet of je die docu nog aan het kijken, maar valt het jou ook niet op dat die lui echt rete-simpel zijn?
Je schurkt er wel tegen aan zo nu en dan. En je bejubelen van de PVV helpt ook niet echtquote:
Kan, maar het is niet dat ik hersenloos achter een leider aanloop en bij alles amen zeg.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je schurkt er wel tegen aan zo nu en dan. En je bejubelen van de PVV helpt ook niet echt.
Allen journalistiek gedaan.quote:
Ik denk dat die lieden bij het zich aanmelden voor de SS geen duidelijk beeld hadden van vechten in de SU. Tenminste, dan waren ze helemaal raar.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Allen journalistiek gedaan.
Ze wouden een embedded verslag doen van het oostfront.
En ik weet hoe je dat soort mensen vangt: "in Duitsland was alles te koop en goedkoop".quote:Op maandag 2 mei 2011 23:39 schreef KoosVogels het volgende:
Remlof, weet niet of je die docu nog aan het kijken, maar valt het jou ook niet op dat die lui echt rete-simpel zijn?
Wat is er mis met militarisme?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, hij doet aan militaristische verheerlijking, daar heb ik niet zoveel mee. Sowieso moet je oorlog zoveel mogelijk mijden. Misschien dat hij economisch iets liberaler is dan mij, maar het maakt elkaar niet veel hoor.
Voor iemand die flirt met Pruisen had ik dit antwoord wel verwacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er mis met militarisme?
Dat staat nog lang niet gelijk aan het willen verdelgen van moslims of joden.
Militarisme is het imponeren en het angst inboezemen bij mensen. En het verdelgen van welk uitschot dan ook is fundamenteel fout!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is er mis met militarisme?
Dat staat nog lang niet gelijk aan het willen verdelgen van moslims of joden.
Waarom?quote:
Eén van die heren heeft het goed verwoord: "het waren allemaal jongens die mislukt waren", doelende op het maatschappelijke falen van die jongens.quote:
Omdat?quote:
Ze heetten toch niet allemaal Henk?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eén van die heren heeft het goed verwoord: "het waren allemaal jongens die mislukt waren", doelende op het maatschappelijke falen van die jongens.
Komt die onzin weer. Probeer eens iets te onderbouwen voor je weer gaat roeptoeteren.quote:
Zal ik je eens wat verklappen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Militarisme is het imponeren en het angst inboezemen bij mensen. En het verdelgen van welk uitschot dan ook is fundamenteel fout!
Yep, Hugo Boss.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:04 schreef Morendo het volgende:
De kleding van de SS werd toch ontworpen door Hugo Boss? Ik kan me zeker wel voorstellen dat het een soort aantrekkingskracht had, een bepaalde magie.
Dus een paar dingen die mis gaan zorgt ervoor dat een hele groep mensen geen toekokmst mogelijkheden hebben?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Niveau is niks, schandalen over weggeven van diploma's en iedere aap kan het halen.
Inholland is topje van de ijsberg vrees ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:05 schreef du_ke het volgende:
[..]
Komt die onzin weer. Probeer eens iets te onderbouwen voor je weer gaat roeptoeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |