Ik ken zoveel mensen die dat doenquote:Op zondag 8 mei 2011 08:27 schreef Silmarwen het volgende:
Na een paar maanden Rift, toch weer terug naar WoW. Ik miste het.
Wel weer even wennen. Ilevel 352 in totaal, nu nog even een raiding guild vinden en we kunnen er weer tegenaan!
Nou ja, we hebben elkaar op wow ontmoet, dus mijn vriend heeft het expres uitgekozenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik wil ook een chick die WOW speelt.
Veel van mijn vriendinnen spelen ookquote:Op zondag 8 mei 2011 10:34 schreef Silmarwen het volgende:
Jaaaaaaaaaaa maar Cata en tanken en QQ. Dus ik raakte gefrustreerd en wilde wat anders. En Rift is echt super, maar het is geen... WoW. Ik mis het gevoel van WoW en het raiden in WoW en de suffe dailies en schelden op die kut healers van Hakkar server en mijn main heeft tig achievements en shiney mounts en toffe gear en full profs en veel geld et cetera. En in Rift moest ik ALLES weer opnieuw doen en opnieuw ontdekken en. Ik miste WoW gewoon.
Over chicks met WoW. Zijn er genoeg hoor. Mijn schoonzusje speelt, ik speel, goede vrienden van ons kennen elkaar via WoW en zijn net getrouwd et cetera.
Aah een vrouwelijke tank, die kom je niet vaak tegenquote:Op zondag 8 mei 2011 10:46 schreef Silmarwen het volgende:
Nee paladin. Maar healers.... Ik kreeg alleen maar priests die steeds oom waren en dan ging ik dood. "Buh, zag alleen dat mijn word of glory nu een cd had, maar ach. Was wel van plan ook met mijn druid t egaan tanken.
Wij hadden een vrouwelijke tank in het guild en die was erg goed!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Aah een vrouwelijke tank, die kom je niet vaak tegen.
Heb een paladin en een dk tank, dk tanken vind ik het leukst zit net wat meer uitdaging in. DK tanks hebben ook altijd van die hoge dps 10/12k is heel normaal.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een pally tank, dat is leuk tanken
Is meestal gewoon een fail van de DK tank, hij kan z'n threat gewoon minderen. Zeer tergend kan dat soms zijn in een BH pug als een andere tank maar gewoon door blijft hakken.quote:Op zondag 8 mei 2011 13:07 schreef Silmarwen het volgende:
Tanken samen met een DK kan vervelend zijn. Door die DPS spikes hebben ze ook threat spikes en dat is niet altijd erg, maar als je om en om moet taunten bijv. is dat best irritant.
quote:Op zondag 8 mei 2011 10:12 schreef zaanse-mayonaise het volgende:
Ik wil ook een chick die WOW speelt.
Ik zoek ook zo'n vriendinquote:Op zondag 8 mei 2011 15:53 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Ik speelde het zelf toen ik mijn vriendin ontmoette, zij niet maar is wel het type gamer. Alleen maar meer Resident Evil, Assassin's Creed dat soort games.
Maar WoW leek haar ook wel leuk, maar ze vond het dan vooral leuk om samen met mij te spelen en een beetje rond te lopen. Dus samen een character gemaakt, zij prot paladin en ik een shadow priest en dan rustig levellen. Zitten nu allebei op 29, maar alweer een tijdje niet gespeeld vanwege drukte.
Is leuk maar de trinket in BRC van de laatste baas is BiS (afgezien van de trinkets van Baradin's Warden en DMC: Volcano)quote:Op maandag 9 mei 2011 08:30 schreef Silmarwen het volgende:
Dragonmaw voor je neck. En vergeet Therazane niet voor je enchants, gewoon de dailies doen, ben je snel zat exalted. En ik geloof dat de faction in Grim Batol een toffe trinket heeft voor casters maar dat weet ik niet zeker.
Buh ik bedoelde ook niet Grim Batol... geen idee waarom ik dat zei, ik bedoelde de PvP faction. Dat is toch de trinket?quote:Op maandag 9 mei 2011 09:10 schreef Tijntje83 het volgende:
[..]
Is leuk maar de trinket in BRC van de laatste baas is BiS (afgezien van de trinkets van Baradin's Warden en DMC: Volcano)
Wat betreft de wand, als je de beste wand pre-raid wilt hebben, die vind je ook in BRC, van Corla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |