quote:Op maandag 2 mei 2011 21:57 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb een joint gerookt, omdat ik er zin in had.
Je eigen scheten vies vinden.....quote:Op maandag 2 mei 2011 22:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dikke scheet gelaten
* gaat nu met neus dicht raam open zetten*
Mijne hangt al op mijn lipquote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb net de was opgevouwen, wiet van mijn zus geregeld en joint gedraaid.
Als je ook nog bier haalt mag je bij mij wonenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Phantomesse het volgende:
Ik heb net de was opgevouwen, wiet van mijn zus geregeld en joint gedraaid.
Een vrouw hoort aan te voelen wanneer de man zin heeft in een biertje.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Als je ook nog bier haalt mag je bij mij wonen
ik kook wel
dan ben ik maar een pauper maar een grolschje gaat der altijd inquote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef Phantomesse het volgende:
Bier is voor paupers, ik deel alleen whisky uit.
Baas.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Rekkie het volgende:
30 kilometer mountainbiken, douchen, eten, neuken. Omdat ik er zin in had.
Sorry ik ben een Nederlander; wie of wat is een doerak?quote:
Een soort Moebarak, in zijn betere tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Sorry ik ben een Nederlander; wie of wat is een doerak?
Gezien de PI was het een positieve opmerking neem ik aanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Een soort Moebarak, in zijn betere tijd.
Net, zoals in de TT staan. Dus gewoon kort vertellen wat je een paar minuten, of een klein uurtje, geleden gedaan hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:03 schreef BunnyCookii het volgende:
Net of de hele dag?
De hele dag; naar vrienden geweest en een feestje voorbereid.
Net; Op dit topic geklikt.
afgetrokken op :quote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef Dimens het volgende:
Gewoon kort vertellen wat je net gedaan hebt.
TS begint: Net heb ik mijn tent opgezet, omdat ik een paar dagen op vakantie ben in Engeland.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:14 schreef dnbrainwash het volgende:
Een lcd kabel vervangen van een laptop met een kop koffie erbij.
Die geeft nu sport aan gedetineerden bij de vrouwengevangenis in Heerhugowaard!quote:
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:15 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Die geeft nu sport aan gedetineerden bij de vrouwengevangenis in Heerhugowaard!
Vooral Surinaamse, Turkse, Marokkaanse en Nederlandse vrouwenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komen
Ja daarna gaat ze bij de mannengevangenis daarnaast sport geven en daarna gaat ze autorijlessen.. Kan ze je ophalen bij een 1e datequote:
Owja, meestal ook dikke vadsige vrouwen die door hun man gedumpt zijn en uit wraak hun kind hebben omgebracht!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af hoe zo'n gevangenis eruit ziet en wat voor vrouwen er komen
Schaam jij je?quote:
Ik ook wel, lekker lui.quote:
"Geeft aventoe wit beeld"quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:34 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aha wat voor probleem heb je verholpen (altijd lachen zulke verhalen)
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het welquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ik ook wel, lekker lui.
[..]
"Geeft aventoe wit beeld"
Is niet zo grappig.
www.kieskeurig.nlquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het wel![]()
Ben nu bezig met het zoeken van een shop die mij een of andere panasonic TV kan leveren...
Haha ik wilde je gewoon een beetje triggerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:39 schreef Frummpie het volgende:
[..]
www.kieskeurig.nl![]()
Ik ben dan geen luie ICT'er maar omdat ik mijn werk zo goed uitvoer kan ik geregeld fokken
Ja het leven is zwaar, maar ik Fok! me er wel een weg doorheen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:38 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je bent dus een luie ICT'er die liever niets anders doet dan FOK!'en, je redt het wel![]()
Ben nu bezig met het zoeken van een shop die mij een of andere panasonic TV kan leveren...
Moet eigenlijk nog een client (klant) controlen op CZ-gegevens maar ben niet in de stemming om het nu te doenquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:42 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Ja het leven is zwaar, maar ik Fok! me er wel een weg doorheen.
Je moet iets als je je targets hebt gehaald. xd
Je hebt er al op gedrukt joh!quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik heb net op mijn linker muis geklikt en deze letters getypt, ik ga over 5 seconden op invoeren drukken.
Stages zijn meestal niet druk, vraag mij af wat ik er soms doe maar goed.quote:
Ik join de club wel. Same hier, geen fuck te doen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Stages zijn meestal niet druk, vraag mij af wat ik er soms doe maar goed.
Ben nu bezig met koffie lurken en genieten van het mooie uitzicht.
Ik krijg ook honger maar ik eet standaard om 12 uur omdat ik een lastige maag hebquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:55 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik join de club wel. Same hier, geen fuck te doen.
Kheb maar even een broodje gegeten
Lang leve FOK! <333
Balen dat hier Qmusic op staat. Elke dag zelfde homo liedjes. Laatst was er de Top 500 van jaren 90. Heerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:03 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik krijg ook honger maar ik eet standaard om 12 uur omdat ik een lastige maag heb
De radio staat wel lekker aan hier alleen die Reclame moeten ze weglaten.
Ben bezig in het topic Chick in KLB een vrouw denkt dat je aan de tepels kunt zien of een meid plezier heeftquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Balen dat hier Qmusic op staat. Elke dag zelfde homo liedjes. Laatst was er de Top 500 van jaren 90. Heerlijk.
Ben net maar even naar voren gelopen om een snoepje te pakken
Ben net naar de WC gegaan valt mij op dat ik de laatste tijd zo vaak moet, komt vast door de koffie die ik normaal nooit drink.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:24 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb een gebruiker geunlocked want hij had zijn wachtwoord 3 keer verkeerd ingevuld. Daarna heb ik zijn wachtwoord gereset naar Welkom01
oh oh oh, niet zo serieus schat.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:06 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ben bezig in het topic Chick in KLB een vrouw denkt dat je aan de tepels kunt zien of een meid plezier heeft
Vrouwen worden steeds meer technischer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:32 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
oh oh oh, niet zo serieus schat.
Ik ga me huis reinigen, een computer bouwen en naar de Ikea om hun te ontdoen van hun Zweedse ballen!!
Ikke? Nee.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vrouwen worden steeds meer technischer!
Ik ben bezig met FOK!'ken
Trouwens een vraagje ook ICT'er?
Tjohquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
Gewoon een Nerd...maar dan wel eentje die aan uiterlijke verzorging doet.
[ik werk momenteel als game concept artist ...]
Das niks joh zon ssd, geef maar snel aan mij.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
[ik werk momenteel als game concept artist in need of een nieuwe computer en ze hadden niet wat ik wilden.. dus dan BOUW JE HET ZELF TOCH? -kroelt haar solid state disk-]
Aha een Nerd met persoonlijke verzorging welkom bij de club ik kan je de hand schudden trouwens ik volg nu een andere opleiding en het bevalt mij ook maar toch neig ik terug naar de computerwereld.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ikke? Nee.
[ik werk momenteel als game concept artist in need of een nieuwe computer en ze hadden niet wat ik wilden.. dus dan BOUW JE HET ZELF TOCH? -kroelt haar solid state disk-]
Nee dat bedoel ik juist,quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Tjohniet alle ICT'ers zijn nerds
![]()
Kijk mij dan
T___T nee hijs van mij... ga je eigen vangen op tweakers!quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:41 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Das niks joh zon ssd, geef maar snel aan mij.
True truequote:Op woensdag 4 mei 2011 11:40 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Tjohniet alle ICT'ers zijn nerds
![]()
Kijk mij en lamabal dan :3
Heel offtopic wil ik je gaan vragen wat je dan doet...quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:43 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Aha een Nerd met persoonlijke verzorging welkom bij de club ik kan je de hand schudden trouwens ik volg nu een andere opleiding en het bevalt mij ook maar toch neig ik terug naar de computerwereld.
En een pc bouwen is super en meestal goedkoper met meer garantie als je alle onderdelen los koopt.
Daarnaast mag ik bijna gaan eten haha heb honger zit nog steeds te FOK!'ken
666 die PC gaat geheid problemen opleverenquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:46 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Heel offtopic wil ik je gaan vragen wat je dan doet...
Het is zeker goedkoper,
vooral als je al een hoop hebt liggen aan behuizing, beeldschermen, kabels en sata opslag.
Ik was precies 666 euro kwijt.. nou als dat geen teken van..beneden.. is dat je het goede hebt gekozen.[iets gelijkmatig in de winkel was 1100 euro...]
[/offtopic]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:50 schreef ManianMan het volgende:
[..]
666 die PC gaat geheid problemen opleverenIk zou als ik jou was elke avond bidden voor het slapen gaan
![]()
![]()
Ik loop nu stage bij Sociale Zaken, ik volg nu Financieel Administratie.![]()
Ik ga mijn brood maar eens naarbinnen werken.
Dat komt wel goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.
Ik ga met een fles chloor en sexy roze schoonmaak handschoenen de badkamer in~
Iemand neem een extra broodje names mij want mijn eetlust zou zeker niet toppie zijn na 15 minuten pure chloor inhalatie.
Ik heb drie broodjes is dat ook goed?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Nah, ik heb werkelijk overal altijd ongeluk mee behalve als er bad omens als sterren vanaf komen fonken.
Iemand neem een extra broodje names mij want mijn eetlust zou zeker niet toppie zijn na 15 minuten pure chloor inhalatie.
Heb al een extra broodje voor je opquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:54 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh dat doet het altijd goed!quote:
quote:
En dan zeg je dat je er nerdy uitziet. Niet dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh dat doet het altijd goed!
Shit.. natuurlijk mijn kop nu boven aan de nieuwe pagina van dat topic D:/
Handschoenen gevonden...ik ben wieberen <--met me justin bieber shaped spons me toilet boenen-->
Bleghquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er, smeerkaas op
[..]
En dan zeg je dat je er nerdy uitziet. Niet dus?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef StraalZeik het volgende:
poep aan de muur van mijn school geveegd
nu zit t aan mn iphone
kak
Uitkeringstrekker of vakantie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Boterbartje het volgende:
Boek gepakt, gekeken.. niet leuk gevonden. Dus even maatjes geregeld.. we gaan een rondje touren en fifa doen. Wat een leven
Tenacious D <33?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ja,
maar uiterlijk en innerlijk heh...
je bent als vrouw tegenwoordig een nerd als je de lotr boeken hebt gelezen, weet wat klingon is, weet wie H.P. Lovecraft is en weet hoeveel core een bepaalde processor heeft.
-even pick of destiny opzetten tijdens schoon maken-
Valt mee weeg 55 kg, is nu gestopt met eten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tenacious D <33?
@ManianMan Daarlijk word je nog dik
Van wie anders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tenacious D <33?
@ManianMan Daarlijk word je nog dik
Dat is wel heel lichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Valt mee weeg 55 kg, is nu gestopt met eten.
Just asking. Ga jij nou maar lekker boenen schoonmaak prinsesquote:
Ja dat is licht en wat ik ook doe de weegschaal blijft het aangeven. Gaat verder met de overgebleven client.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat is wel heel licht![]()
Is ook gestopt met eten
Fuck de weegschaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja dat is licht en wat ik ook doe de weegschaal blijft het aangeven. Gaat verder met de overgebleven client.
Ja dat idee heb ik ook maar soms bekruipt mij het gevoel dat ik voorgelogen wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fuck de weegschaal
*Neemt slok ice tea*
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb net een broodje pitjeskaas en 2 grote bakken kapsalon gegeten!
Ik wil wel een straaltje je richting in zeiken hoor, maar leeg lepelen word het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef StraalZeik het volgende:
ik las iets met innerlijk en vrouw
ik wil het innerlijk van die vrouw proeven
Lol'd. Ik denk dat het iets beter is als je zegt: Zweedse GEHAKTballenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik wil wel een straaltje je richting in zeiken hoor, maar leeg lepelen word het niet.
Klaar met schoon maken en nu heeft die tnt bezorger het geflikt gewoon niet eens aan te bellen en mijn computer onderdelen morgen pas weer langs te komen brengen.
Serieus tnt? Ik had Muziek aan staan en was aan het mee zingen en liep elke 10 minuten door de gang...[een verdieping woning dus me badkamer is te zien vanaf de voordeur]
Ze flikken dat echt te vaak tegenwoordig.
Nou ja dan ga ik maar een uurtje vroeger naar ikea.. kan ik ze 2 maal ontdoen van hun Zweedse ballen! [shush ik vind Zweedse ballen lekker :'D]
Doordenker, bah sexsitische opmerkingen maken omdat een meid iets zegt, je zou je moeten schamenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lol'd. Ik denk dat het iets beter is als je zegt: Zweedse GEHAKTballen![]()
. Of bedoel je dat niet
Maar true, TNT heeft ooit is me xbox gewoon lekker vollop de dam gezet. Omdat ik niet thuis was. Iedereen kon de doos zien staan en op pakken. Stelletje homos
Ja, ik voel me nu ook viesquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Doordenker, bah sexsitische opmerkingen maken omdat een meid iets zegt, je zou je moeten schamen
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''Dquote:
Is toch de meest sexy outfit die je kunt hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''D
Daarom deed ik ook geen moeite om het netter te laten klinken als het deed,
het amuseert me hoe mannen kunnen reageren op vrouwen die worden als ballen, bananen, stokjes,poesjes,nat en andere vrijwel onschuldige woorden op juiste of juist verkeerden momenten gebruiken.
Ik maak er graag een kunst van gekoppeld met een hele onschuldige blik zodat ze over het algemeen niet meer weten hoe als volgt te reageren.
Excuses voor je ongemakkelijke emotionele toestand door mijn toe doen, maar ik kan niet zeggen dat het onbedoeld of perongeluk was.
...moet maar even een broek gaan zoeken.. in me hipsters naar de Ikea zou vast de fok voorpagina halen en daar ben ik nog net even niet op uit.
Ja ik ben nu echt emotioneel kapot.Maar je bent wel lief hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:25 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ja maar van die Zweedse ballen hou ik ook hoor :'''D
Daarom deed ik ook geen moeite om het netter te laten klinken als het deed,
het amuseert me hoe mannen kunnen reageren op vrouwen die worden als ballen, bananen, stokjes,poesjes,nat en andere vrijwel onschuldige woorden op juiste of juist verkeerden momenten gebruiken.
Ik maak er graag een kunst van gekoppeld met een hele onschuldige blik zodat ze over het algemeen niet meer weten hoe als volgt te reageren.
Excuses voor je ongemakkelijke emotionele toestand door mijn toe doen, maar ik kan niet zeggen dat het onbedoeld of perongeluk was.
...moet maar even een broek gaan zoeken.. in me hipsters naar de Ikea zou vast de fok voorpagina halen en daar ben ik nog net even niet op uit.
Alles goed met de pup?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben net naar de dierenarts geweest met onze pup.
Zeker weten! Periodieke check, even gepraat over hoe het gaat, gewogen en vlooien/wormpjes pilletjes mee.quote:
Lola, gaat sjiek van huisquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Heb na de klachten over broeken maar aan panty aan gedaan en een schattig jurkje met sterretjes owo
Ah okéquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeker weten! Periodieke check, even gepraat over hoe het gaat, gewogen en vlooien/wormpjes pilletjes mee.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:36 schreef LolaLovesYou het volgende:
Heb na de klachten over broeken maar aan panty aan gedaan en een schattig jurkje met sterretjes owo
Das niet goed voor de lijn meneer!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Mkr het volgende:
Broodje gepakt, eitje gebakken, nu lekker aan het eten! (beter laat dan nooit)
Nu krijg ik een slecht gevoelquote:
Wat voor presentatie moet je geven?quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:48 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb brochures op de website gezet
Kleren besteld op internet
Taart gegeten
en straks presentatie geven
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werktquote:
Oke tof! Wij hebben laatst 3 smartboards laten plaatsen. Is opzich wel aardig, maar de resoltie zuigt wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werkt
http://www.hd-bord.nl/zakelijk/#/welkom/start
Heb eigenlijk het idee dat de docenten de oude liever gebruiken namelijk omdat die pennen heel snel stuk gaan of nauwelijks werken. Hoop dat het bij jullie beter geregeld is.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:53 schreef Mkr het volgende:
[..]
Oke tof! Wij hebben laatst 3 smartboards laten plaatsen. Is opzich wel aardig, maar de resoltie zuigt wel.
Mooie sitequote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Wij hebben nieuwe HD-Borden laten plaatsen, en ik moet presentaties geven hoe het werkt
http://www.hd-bord.nl/zakelijk/#/welkom/start
Hehe ja dat gaat opzich wel goed. Alleen een flip-over ernaast zetten met een pernament marker is echt not done. Al paar keer gehad dat een gebriuiker met dezelfde stift doorging op het smartboardquote:Op woensdag 4 mei 2011 14:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Heb eigenlijk het idee dat de docenten de oude liever gebruiken namelijk omdat die pennen heel snel stuk gaan of nauwelijks werken. Hoop dat het bij jullie beter geregeld is.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:57 schreef Mkr het volgende:
[..]
Hehe ja dat gaat opzich wel goed. Alleen een flip-over ernaast zetten met een pernament marker is echt not done. Al paar keer gehad dat een gebriuiker met dezelfde stift doorging op het smartboard
Sjiek o___oquote:
Ben jij dat?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
gewoon half mongool als altijd x'D
Was net shock,
mijn achter buren hadden een verschrikkelijke heg die boven mijn huisje uit kwam..
doe net me gordijnen open [houd warmte buiten] issie weg O___________O
Gewoon 90% meer licht in me tuin yay~
Briljante fotoquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was net shock,
mijn achter buren hadden een verschrikkelijke heg die boven mijn huisje uit kwam..
Ik heb nu ook een broodje in de oven en ben een eitje aan het koken!!!quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:40 schreef Mkr het volgende:
Broodje gepakt, eitje gebakken, nu lekker aan het eten! (beter laat dan nooit)
Ik werk zodat jij ervan kunt genieten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:04 schreef Dimens het volgende:
Net heerlijk cake gegeten en genoten van het warme weer, heerlijk zo'n vakantie.
Al die mensen die nu moeten werken
Wie moet het anders zijn? De paus?quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Toen ik laatst checkte wel x'D
Net ook een hele lamme in het sexy foksters topic geplakt.
En een glurie buriequote:Op woensdag 4 mei 2011 15:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik werk zodat jij ervan kunt genieten.
[..]
Wie moet het anders zijn? De paus?
[..]Meer licht meer zon en meer genot van vitamine D
Bloedbank.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat voor achtergrond heeft dit als ik het mag vragen?
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:13 schreef Frummpie het volgende:
[..]
![]()
Zo min mogelijk details van jou he!!
Waar andersquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. kunnen de fapperts daaro gaan kijkenben bezig met de laatste maanden van de client.
Die ik op dit moment aan t behandelen ben mag geen gedetailleerde info geven kan ik in de bak komen, nee dank u!quote:
Ik heb een nieuwe achtergrond op mijn computerquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:03 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Sjiek o___o
[ afbeelding ]
Was net shock,
Laat me raden de 2 foto's van haar die je hebt bemachtigd door de afbeeldingen op te slaan en aan elkaar te plakken?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:28 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe achtergrond op mijn computer
Ja joh, dat doen wij (IT'ers) met onze ogen dichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:29 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Laat me raden de 2 foto's van haar die je hebt bemachtigd door de afbeeldingen op te slaan en aan elkaar te plakken?
quote:Vertel hier wat je net hebt gedaan
Ja dat broodje opgegeten dusquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een broodje in de oven en ben een eitje aan het koken!!!
Een glazen cola fles uit de jaren 50? Zou ik ook wel willen hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:40 schreef Iridal het volgende:
Ben op jacht naar een fles cola die er niet meer is...
Ik heb nog 3 flessen vodka 6 flessen cognac en 1 fles hotshot en nog wat andere flessen drank in de kelder. Daarnaast heb ik 6 cola flessen (1,5 liter) 6 flessen cassis 2 flessen ranja en nog een paar van die kleine half liter flesjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:47 schreef Lamabal het volgende:
Heb nog 1 fles cola vanille in de kelder staan
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIETquote:
Krijg je met vakantie.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik mag alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Jij mag helemaal niet drinken, want je hebt een brommer. Ookal rij je er dan niet op. MAG NIET
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je begint wel vroeg
Topics aan het lezen (net doen of ik aan het werk ben)
Ik drink het alleen 's avondsquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Is er een bepaalde tijd om bier te drinken dan?
Ja, alles.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:56 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Echt alles?
Net maar even me fles drinken opgedronken. Damn wat een saaie dag
Geweldig, en natuurlijk weer een reden om taart te halen!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Puik man en hoe voelt dat bij mij was het net een orgasme
Bij mij was het een reden om een bossenbol te halen voor mijn tantequote:Op woensdag 4 mei 2011 16:02 schreef postkoetspoetser het volgende:
[..]
Geweldig, en natuurlijk weer een reden om taart te halen!
Ok. Want ik mag zelfs rijden zonder rijbewijs.quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:59 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Rawrrrr, ga je zo mee stukje touren dan?
Heb je je scooter rijbewijs nog nietquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:03 schreef Høken het volgende:
[..]
Ok. Want ik mag zelfs rijden zonder rijbewijs.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je je scooter rijbewijs nog niet?
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:04 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb je je scooter rijbewijs nog niet?
Mensen die hun scooter/brommer/autorijbewijs nog niet hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijdenquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
6 April theorie gehaald, gelijk gebeld voor praktijk. Kan helaas pas 18 mei, dus vandaar.
Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nuquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Mensen die hun scooter/brommer/autorijbewijs nog niet hebben![]()
Idd. kun je beter direct voor de autorijbewijs gaan, gelukkig heb ik die in mijn pocket.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijden
[..]
Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ik ben gelukkig gewoon op tijd geboren!quote:Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ik val altijd net buiten de boot, alleen met studiefinanciering heb ik gelukkig gehadquote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef Frummpie het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig gewoon op tijd geboren!
Hoi Høken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:07 schreef Høken het volgende:
[..]
Donders ondeugend. Zo ondeugend dat het niet eens meer ondeugend voelt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:09 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou doe is ondeugend. Ga je gewoon rijden
[..]
Tja tja tja. Kan je ook zo bekijken ja. Maar dat doe ik niet.quote:Mensen die op dit moment toch nog voor een scooter rijbewijs gaan. Het is aardig lame geworden nu
Ach, zo ist ook mooi zat. Ik doe het zo, ik betaal het niet zelf, en m'n ouders vinden het ook geen probleem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Idd. kun je beter direct voor de autorijbewijs gaan, gelukkig heb ik die in mijn pocket.
Hai Dimens.quote:Op woensdag 4 mei 2011 16:46 schreef Dimens het volgende:
Op de baby van mijn broer passen, ze begint bijna te huilen en daar kan ik niet tegen.
[..]
Hoi Høken.
Poepen in baas zijn tijd dat is echt mooi werk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:55 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb net gepoept, en het was lekker! Nu zit ik nog steeds op de wc met laptop omdat ik deze grot eerst door wil met pokémon
quote:
gecondoleerdquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:08 schreef pl4kkie het volgende:
Net een nieuwe pc bestelt. Me oude is overleden
Hou ons op de hoogte!quote:Op woensdag 4 mei 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
En een neger die morgen een plantenbak gaat kopen bij de Gamma
Dat is niet zo mooi!quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:32 schreef vosss het volgende:
Een DVD in de vuilnisbak gesmeten omdat ie het niet deed (haperen steeds)
!
Sexy!quote:
Hoe oud ben jij dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:40 schreef LolaLovesYou het volgende:
Mijn rekening gecheckt en vervolgens eneco vervloekt.
Waarom deze vraag?quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:51 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Waarom deze vraag?
Mij te jong geschat voor mijn eigen persoonlijke eneco rekening :'D?
edit:
Net mail gelezen dat mijn laatste computer onderdelen ook verzonden zijn. <3
Wat is je record?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:39 schreef yoppiesaus het volgende:
doodlejump record verbroken op mijn smartphone op de wc op een huis op een planeet op een melkweg op een lul op een zaad op een cel
Maar waarom?quote:
23.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja.
En ook al in de weer met computers...
Ow dat was jij ja sorry ik zat op mobiel en dan zie ik geen UI maar wel naam alleen dan onthoud ik het niet goed en dus was ik het vergeten want ik onthoud plaatjes.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:42 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
23.
En volgens mij is soort gelijk gesprek vandaag eerder in dit topic voor gekomen :0
Net een beetje zitten lezen over een TS die klaagt na 5 bier nog niet dronken te zijn.
Ik drink geen alcohol en zelfs ik weet dat je als man van 5 bier niet kan verwachten dat ze een feestje in je boven kamer hebt, is zeldzaam dat een Fok mannetje me teleurstelt.
Haha. Was het voor de ruzie ook al je ex dan?quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ow dat was jij ja sorry ik zat op mobiel en dan zie ik geen UI maar wel naam alleen dan onthoud ik het niet goed en dus was ik het vergeten want ik onthoud plaatjes.
nou gr gr
OT: Ruzie met mijn ex gemaakt, wat lucht dat eigenlijk op zeg.
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:48 schreef Mkr het volgende:
[..]
Haha. Was het voor de ruzie ook al je ex dan?
Ik heb net even een nieuw pilsje open getrokken!
quote:Op woensdag 4 mei 2011 18:11 schreef Dimens het volgende:
Net even mijn ego gestreelt. Ex sms'te dat ze mij mist en er alles voor over had weer in contact met mij te komen. Heb toen gezegd dat ze haar vriend moest verlaten voordat ik weer met haar wilde praten.
Toen ze toestemde heb ik haar maar verteld dat ik helemaal niet van plan was weer in contact met haar te komen en nu is ze heel boos op mij.
Wat ben ik toch een eikel maar ik voel mij wel goed.
Haha! Strakke actiequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:
[..]
Dat kan heel lekker voelen ja.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja sinds oud en nieuw eigenlijk al. Om het even wat duidelijker te maken:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |