Ooh dat doet het altijd goed!quote:
quote:
En dan zeg je dat je er nerdy uitziet. Niet dus?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:02 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ooh dat doet het altijd goed!
Shit.. natuurlijk mijn kop nu boven aan de nieuwe pagina van dat topic D:/
Handschoenen gevonden...ik ben wieberen <--met me justin bieber shaped spons me toilet boenen-->
Bleghquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er, smeerkaas op
[..]
En dan zeg je dat je er nerdy uitziet. Niet dus?
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:11 schreef StraalZeik het volgende:
poep aan de muur van mijn school geveegd
nu zit t aan mn iphone
kak
Uitkeringstrekker of vakantie?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Boterbartje het volgende:
Boek gepakt, gekeken.. niet leuk gevonden. Dus even maatjes geregeld.. we gaan een rondje touren en fifa doen. Wat een leven
Tenacious D <33?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:14 schreef LolaLovesYou het volgende:
Ja,
maar uiterlijk en innerlijk heh...
je bent als vrouw tegenwoordig een nerd als je de lotr boeken hebt gelezen, weet wat klingon is, weet wie H.P. Lovecraft is en weet hoeveel core een bepaalde processor heeft.
-even pick of destiny opzetten tijdens schoon maken-
Valt mee weeg 55 kg, is nu gestopt met eten.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tenacious D <33?
@ManianMan Daarlijk word je nog dik
Van wie anders?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:22 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Tenacious D <33?
@ManianMan Daarlijk word je nog dik
Dat is wel heel lichtquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Valt mee weeg 55 kg, is nu gestopt met eten.
Just asking. Ga jij nou maar lekker boenen schoonmaak prinsesquote:
Ja dat is licht en wat ik ook doe de weegschaal blijft het aangeven. Gaat verder met de overgebleven client.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dat is wel heel licht![]()
Is ook gestopt met eten
Fuck de weegschaalquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:41 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja dat is licht en wat ik ook doe de weegschaal blijft het aangeven. Gaat verder met de overgebleven client.
Ja dat idee heb ik ook maar soms bekruipt mij het gevoel dat ik voorgelogen wordt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Fuck de weegschaal
*Neemt slok ice tea*
quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:45 schreef Frummpie het volgende:
Ik heb net een broodje pitjeskaas en 2 grote bakken kapsalon gegeten!
Ik wil wel een straaltje je richting in zeiken hoor, maar leeg lepelen word het niet.quote:Op woensdag 4 mei 2011 13:07 schreef StraalZeik het volgende:
ik las iets met innerlijk en vrouw
ik wil het innerlijk van die vrouw proeven
Lol'd. Ik denk dat het iets beter is als je zegt: Zweedse GEHAKTballenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:39 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
Ik wil wel een straaltje je richting in zeiken hoor, maar leeg lepelen word het niet.
Klaar met schoon maken en nu heeft die tnt bezorger het geflikt gewoon niet eens aan te bellen en mijn computer onderdelen morgen pas weer langs te komen brengen.
Serieus tnt? Ik had Muziek aan staan en was aan het mee zingen en liep elke 10 minuten door de gang...[een verdieping woning dus me badkamer is te zien vanaf de voordeur]
Ze flikken dat echt te vaak tegenwoordig.
Nou ja dan ga ik maar een uurtje vroeger naar ikea.. kan ik ze 2 maal ontdoen van hun Zweedse ballen! [shush ik vind Zweedse ballen lekker :'D]
Doordenker, bah sexsitische opmerkingen maken omdat een meid iets zegt, je zou je moeten schamenquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:43 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Lol'd. Ik denk dat het iets beter is als je zegt: Zweedse GEHAKTballen![]()
. Of bedoel je dat niet
Maar true, TNT heeft ooit is me xbox gewoon lekker vollop de dam gezet. Omdat ik niet thuis was. Iedereen kon de doos zien staan en op pakken. Stelletje homos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |