abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96318276
Amy vindt Sophie ook prettig om op te kauwen. Of een pakje zakdoekjes :P
pi_96318386
Sophie is hier ook een favoriet. Maar ja, dat moet ook wel O+
*poef* nu is het weg
pi_96318486
:) floris heeft geen sophie. K heb haar geweerd :D
Hij kauwt op zn vingers trouwens
pi_96318726
Ilse moest wel een Sophie. Verder kauwt ze ook op alles. Ik verdenk dr al een hele tijd van tandjes. Maar ze kwijlt alleen maar, rode wangen heeft ze altijd
*poef* nu is het weg
pi_96318818
Lena heeft vandaag een verdacht rode wang en is ook niet helemaal lekker. Ik hoop niet dat ze een Jelle gaat doen. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96318857
Hoe zat het nou ook alweer met tanden poetsen? Vanaf het eerste tandje toch? Ook als er nog geen bijvoeding gegeven wordt? Ik wil hem liever nog geen tandpasta geven eigenlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:31:03 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96318960
Ja poetsen vanaf de eerste tand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96318970
Nutriton las ik.. Deed hier zijn werk niet bij mijn oudste, ze bleef spugen..

Een 6 maanden oude Mikai, wat een heerlijk mannetje O+

Sola wat naar dat ze niet goed eet en alstig dat je er zo weinig aan kan doen..

En hier gebruikten we dentinox voor doorkomende tandjes, heb het zelf ook gebruikt voor me verstandskiezen, geweldig spul :)

Hier slaapt Sarah nu bijna 2 uur, eindelijk. Ze heeft over de hele dag dus ongeveer 5 hazeslaapjes gedaan van steeds ongeveer tien minuutjes. Ze heeft dus extreem weinig geslapen vandaag, maar ze was niet echt vervelend gelukkig. Ze wilde alleen steeds bij papa of mama, en laat het nou zo zijn dat dat geregeld kon worden. Al is dat soms wel vervelend..
Hopelijk slaapt ze nu vannacht lekker goed door deze dag :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96320607
Bedankt iedereen!! Het is echt een heerlijk idee, vooral voor Mex, lekker in een warme badkamer en rondscharrelen in een grote woonkamer. Het huis was ook al babyproof zag ik, stopcontacten allemaal hoog en van die plaatjes ervoor, deurklinken omhoog enzo. Ik denk dat we er aan het einde van de maand in kunnen.

Hobbesje, mooi overzicht van je mannetje, gefeliciteerd met het halve jaar!

Mamapurk ik hoop dat Sarah lekker slaapt vannacht :*
pi_96320674
Ow ja had ik ook nog gelezen Troeta gaat verhuizen! Lekker hoor :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 mei 2011 @ 23:15:52 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96321796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die potjes? Is de leeftijdsaanduiding alleen omdat er dan stukjes inzitten?
in de 12+ zit ook zout volgens mij.

Troeta gaat verhuizen .. *O* en ik heb nog zoveel gelezen, hobbesje heeft een halfjarige in huis, en meer weet ik niet meer. en MP heb ik al in DM gepsroken ;)

ik ga m'n snotjongetje naar bed brengen (en mezelf dus ook). morgen prikjes, Ik denk er over om ze wellicht een maand uit te stellen (want sneu, verkouden enzo) , maar ik weet niet hoe happig mijn cb is op het verschuiven van 't entprogramma ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96328654
Dottir heeft voor het eerst (bijna) 8 uur tussen 2 voedingen gelaten *O*

:o Vervolgens koppelt ze zelf na 10 minuten af waar ze normaal makkelijk een half uur blijft hangen. Heerlijkheid.
Sowieso was ze de laatste dagen opeens anders, sterker, wijzer en van het langere slapen, maar dit is echt een onverwacht cadeautje.
Daarom deze fijne egopost want het is toch nog midden in de nacht, zeker voor op vakantie.

[ Bericht 57% gewijzigd door Vanyel op 04-05-2011 05:10:47 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 07:21:15 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96328951
lekker hoor vanyel!
ik werd klein half uurtje geleden wakker door Geert, verstopte neus, vuile luier. Verschoond, ontstopt en in de box gelegd. Die ligt nu wat te kletsen/mopperen, Jan slaapt nog, en ik zou ook nog wel even willen, maar dat gaat em niet worden ;(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 4 mei 2011 @ 08:32:45 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96329508
Oh wat lekker Vanyel! *O*

Elin is nu zieker dan gister, B. gaat strakjes naar de HA met haar, ik ben inmiddels ook ziek, het lijkt dus los te staan van de prikken. Mn arme sneutje heeft 39,2 en ze heeft het zo benauwd :{ ze kon er gewoon niet van drinken omdat haar neusje bomvol zat. En maar hijgen -O- hopelijk geeft de huisarts druppels mee ofzo want ik heb liever niet nog zo'n nacht.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 08:48:49 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96329718
beterschap voor Elinn :* Heb je al geprobeerd om moedermelk te druppelen? Ik heb vanmorgen wat gekolfd en dat met een spuitje in z'n neus "gespoten". Lijkt goed te helpen bij Geert.

pi_96329744
Wat zielig dat ze niet eens meer kan drinken. Haar eerste levensbehoefte :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:53:42 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96329790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:48 schreef DJMO het volgende:
beterschap voor Elinn :* Heb je al geprobeerd om moedermelk te druppelen? Ik heb vanmorgen wat gekolfd en dat met een spuitje in z'n neus "gespoten". Lijkt goed te helpen bij Geert.
ja al geprobeerd, en gesprayd met baby-zoutoplossing toestand, luuf gesmeerd. Helpt allemaal geen klap. Amelie lijkt t zelfde te hebben en ik nu ook. Ik kon gister en vandaag alleen met moeite door mn mond ademhalen, Lietje ook, ik voel er weinig voor dat Elin straks nog meer verstopt zit dan gister.
Amelie is toch groter en kan wat meer hebben en ik kan eea ook zelf reguleren natuurlijk maar bij zo'n mini vind ik het gewoon kei eng.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 09:06:15 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96329992
Logisch Huup, ik had gisteren ook de HA willen bellen om even naar Geert te kijken, maar ik was te laat :') En aangezien ik vandaag de cb-arts heb ipv de wvk, vraag ik wel aan haar of ze even kan kijken/luisteren naar z'n longetjes etc. nogmaals beterschap voor je kleintjes en jezelf :*

woensdag 4 mei 2011 @ 09:14:00 #119
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96330131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dentinox hebben ze hier inderdaad gewoon bij de drogist.

Hobbesje, gefeliciteerd met je grote baby! Wat een mooi mannetje is het. Hoe lang/zwaar is hij?
Mikai is nu 67 cm en 8,8 kilo (zoals mijn buurvrouw zegt: heb je lood in je billen kerel? :P )

Wij gebruiken ook dentinox voor de tandjes: die kan je tenminste rechtstreeks op de plek smeren en van de ouste weten we nu dat die het snelst en best werkt. En ook paracetamol gaven we bij als we zeker wisten dat het tandjes waren.
pi_96330879
Weinig bijgelezen. De afgelopen twee dagen gewerkt en ik lag al om kwart over 9 op bed. Ben kapot. Nu vrij en dan nog twee dagen werken en dan heb ik vakantie. Ben er echt aan toe.
Vandaag proberen zo veel mogelijk in te pakken, anders moet ik dat vrijdagavond allemaal nog doen.

Wat ik nog wel heb gelezen ik dat Mikai een half jaar is. Gefeliciteerd!
Elin ziek is, beterschap.
DJMO nog wel had willen slapen, hopelijk pak je straks nog een slaapje mee...
Vanyel eindelijk kon doorslapen!

En het ging over tandjes. Ik moet zeggen dat bij pijn hier komkommer uitkomst bied als vervanger voor de bijtring, koud, hard en er komt vocht binnen!
Misschien hebben jullie er nog iets aan.
pi_96330946
Heerlijk zo'n nacht, Vanyel!

Ach jee, huup, wat naar dat ze zieker wordt en dat jij nu ook ziek bent. Lena is inmiddels ook echt ziek geworden. Ze heeft last van haar buik, poept de hele dag door een klein beetje (heel groen en dun), en haar neus zit dicht. Er valt hier ook niet tegenop te sprayen, want het is geen echt vastzittend slijm maar haar neus zit bomvol met heel vloeibaar spul. Ze heeft er vannacht moeilijk door kunnen slapen. Ivan is vandaag maar een dagje naar opa en oma.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96331116
Huups :* voor jou en je meiskes! Zelf ziek zijn kun je er dan nét niet ook nog eens bij hebben

Al die kleine zieke en ziellige mupkes...verboden moest te worden! *wrijft buikjes* :*

Vanyel, wat heeerlijk zo'n nacht,..dat zijn écht kleine cadeautjes O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:02:34 #123
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96331356
Hobbesje gefeliciteerd met je grote baby!

As, komkommer, das ook een goede! Nathan snapt de bijtring niet. Kauwt er 2 keer op en gooit em dan weg.

Mrien, ik heb het aan de tandarts gevraagd (ik had het idee dat Nathan voor hij vast voedsel zou krijgen een tand zou kunnen hebben, maar het was iets er na, een paar dagen na zn halfjaardag). Er zit niets in tandpasta wat als bijvoeding gezien zou kunnen worden dus wel meteen poetsen met tandpasta.

Nathan speelt in de box en kijkt steeds even mijn kant op. Dan begint ie te lachen. Heel lief.

Er gaat een of ander buikkramp virus rond, aldus mijn huisarts. Volgens mij gaat dat hier nu beter maar volgens mij heb ik een dip.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:04:18 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96331403
Leyla doet ook steeds nog huilen... Zo vermoeiend!
pi_96331956
Arme zieke kindjes allemaal.... ik ben blij dat Anne even "nergens" last van heeft (hoewel ze wel wat zeurderig is, maar ik verdenk haar van een tandje, en nu echt :')), maar durf het niet te hard te roepen, tot nu toe is ze op haar eerste vakantie na op ieder weekendje/midweekje dat we weg waren (3 stuks) ziek geweest... en we gaan vrijdag weer op vakantie.

Huup, wat Elin heeft klinkt wel een beetje hetzelfde als wat Anne heeft gehad, en dat bleek een fikse luchtweginfectie te zijn. Ze kon toen ook niet meer drinken en moeizaam ademhalen, we moesten haar in de maxi cosi laten slapen, anders kreeg ze geen lucht... maar met de antibiotica die ze toen kreeg was het ook binnen twee dagen over. Hopelijk weet de HA voor Elin ook een goede oplossing.
pi_96331977
Komkommer is inderdaad een goede! Daar sabbelt Amy wel graag op.
Vanyel, klinkt goed zo'n nacht! Heeft ze daarna ook nog lekker geslapen?
DJMO, vervelend dat Geert zo verkouden is!
Arme Elin, get Huup wat naar dat ze zo benauwd is. Dat lijkt me ook een beetje eng ja. Ook dat ze zo niet goed kan drinken. Hopelijk krijg je iets mee van de dokter. Beterschap ook voor jou en je grote muppet!
Is Layla ook nog zo ziek Tico? Dat ze daarom steeds moet huilen?
Nathan al ietsje beter! Wat een naar virus zeg Pessie. Krijg je het nu zelf ook of ben je vreselijk moe? hoe dan ook, sterkte!

Ik kreeg net een mail van de diëtiste dat het allemaal niet zo positief klonk (slecht eten, afvallen enz.) dus dat we eerst naar de arts moesten omdat zij zo niets kan doen zeg maar. Gelukkig is het al bijna maandag.
pi_96332075
Wel grappig trouwens dat ik al een paar keer hoor dat je je beeb van tandjes verdenkt 'en nu echt'. Ik had Amy nog helemaal niet verdacht van tandjes en toen keek ik in haar mond en toen zat er ineens 1. Ik voelde me toen een ontaarde moeder :P
pi_96332473
Achgossie al die zieke kindjes, beterschap!

Vanyel, fijn dat dottir zo lang tussen de voedingen liet!

Sola, sterkte bij de k.a maandag! Hopelijk eet Amy voor die tijd beter!

Asy, wat fijn dat je bijna vakantie hebt,
Waar ga je naartoe?

Hier ook een zielig meisje, al 2 dagen temp van 39.3. Hangerig, huilerig en futloos maar geen andere klachten. Ze eet/drinkt/poept/plast goed, ook niet verkouden ofzo.
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96332504
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft vandaag een verdacht rode wang en is ook niet helemaal lekker. Ik hoop niet dat ze een Jelle gaat doen. }:|
Ik hoop met je mee!
pi_96332802
Ik hoop voor iedereen dat alle zieke of niet lekker in hun vel zittende kindjes zich snel weer happy voelen. Het is zo naar. Merk wel dat Yaro hier ook wat hangeriger/aanhankelijker wordt. Tevens zet hij het nu steeds op een huilen als hij moet slapen en wij gaan zijn kamer uit. Zodra hij ons ziet is hij vrolijk, maar wil dan niet slapen maar spelen.
En dat nu ik mijn tas moet inpakken, het komt wat dat betreft nooit uit. Hij speelt nu op de grond, kan ik zo af en toe bijlezen.

Ik ga naar Ierland Barbabientje. Mijn broer heeft daar gewoond, we zouden hem opzoeken, maar in maart had hij geen baan meer en is terug gekomen. Toen hadden we echter al geboekt. Nu gaan we maar met z'n allen en gaat hij gewoon mee (wij, mijn ouders en broer). We hebben een 6 persoons huisje, grote auto gehuurd, dus dat kon prima.
  woensdag 4 mei 2011 @ 11:01:29 #131
259886 pessie
pi_96333328
As lekker op vakantie!

Huup, is Elin al terug van de huisarts?

Sola, het is bijna maandag. Flink balen is dit.

Wat betreft potjes. Nathan eet heel af en toe peutermenu. Ik heb ontdekt dat dat geen homogene substantie is, er zitten best wel leuke stukjes in dus hij kan er wat mee. Normaal gesproken eet hij met ons mee. Ik weet niet hoe die 12+ maanden potjes eruit zien. Is dat vergelijkbaar?

Sola, ik heb maanden gedacht dat Nathan een tandje kreeg (kwijlen enz.) en op het moment dat ik zoiets had vn, het kan ook nog 3 maanden duren had hij opeens een tand. Ik heb sowieso het idee dat kindjes van de ondertanden niet zoveel last hebben maar dat de boventanden vaak drama zijn. Ik heb Nathan maar weer dentinox gesmeerd.

As, ook ik loop nu eerst Nathan's kamer uit terwijl hij nog even flink schreeuwt. Als hij nog schreeuwt wanneer ik de babyfoon aan heb ga ik terug. Vaak slaapt hij dan al (dan heb ik het over 30 seconden zeg maar).

Vannacht zijn we 2 uur bezig geweest met Nathan. Aangezien alle nachten de afgelopen week ruk waren begin ik het nu wel te voelen. Misschien moeten we maar consequent samen slapen. Dat geeft toch iets meer rust dan dit, maar ik wil soms heel graag mn bed even voor mij alleen (en voor manlief).
pi_96333474
Ach jakkes Huup. Hopelijk heeft de huisarts een fijne oplossing voor je kleine. Beterschap, ook voor jou en Amelie!

Lena ook al ziek, en Leyla niet lekker, en Bientje ook. Verdorie zeg, het zou toch beter moeten worden nu het weer ook beter is?

Sola, zou dat ene tandje niet ook voor eetproblemen kunnen zorgen?

Mrien, zou je niet gewoon kunnen poetsen zonder tandpasta? Borstvoeding is niet slecht voor tandjes, en bijvoeding krijgt hij nog niet.. Nou ja, als ik het zo typ, zou je ook niet hoeven poetsen dus :+ Hier heb je dus niks aan..

Ik zag Mikai voorbij komen O+ Gefeliciteerd met je halfjaardag jongen! *O*

As en Fannetje fijne vakantie!

Hier eigenlijk niks bijzonders te melden, mejuffrouw maakte vannacht een drama toen ik niet kwam maar Ravage wel, maar is onder luid protest mooi nog wel weer anderhalf uur gaan slapen. We moeten maar weer even een slaapoffensief invoeren, volgens de definities slaapt ze niet meer door (ze laat er hooguit 4,5 uur tussen) en das niet de bedoeling natuurlijk. Ze kan het namelijk wel.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96334121
Mikai, nog gefeliciteerd met je halfjaardag!

Asy, Ierland klinkt goed! Veel plezier!

Pessie en morretje wat vervelend dat jullie kinders niet doorslapen zeg. Daar hebben wij gelukkig echt geen last van. Alleen overdag maakt ze er een potje van maar dat heb ik liever ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_96334427
Dus Nathan heeft er ook last van, fijn dat hij over het algemeen binnen 30 sec slaapt. Net heb ik hem ook echt even 5 min laten huilen. Daarna getroost in bed en hij lijkt nu te slapen.
DIe 30 seconden duren hier dus wat langer. Maar ik mag niet klagen, want onze nachten zijn over het algemeen goed en wordt hij niet wakker.

Morretje ook al van die slechte nachten. Hopelijk kunnen jullie het doorbreken.
pi_96335307
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Solagratia het volgende:
Wij hebben thuis een weegschaal CP, dus ik weeg 1 keer per week. Zaterdag was ze afgevallen dus ik ben nu ook iets meer gestrest dan anders.

Sonnetje, in het ziekenhuis zei de pedagogische medewerker ook dat ze een lastige taak hebben als kinderen eenmaal een afkeer hebben van eten, dus niet dwingen is het beste. En de KA zei dat eten leuk moest blijven, dus daar zorgen we dan maar voor.
Vervelend dat hij zo'n last heeft van zijn tanden. Helpt iets erop smeren ook?
Dat kan ik me voorstellen ja :{
Ik heb het niet allemaal gevolgd dus bij voorbaat excuses als ik iets roep dat je al lang geprobeerd hebt :D. Maar heb je al geprobeerd vaker kleine beetje te geven? Ik prop Truus soms tussendoor terwijl ze aan het spelen is wat stukjes fruit naar binnen en dan eet ze wel.
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:17:09 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96336362
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Fannetje het volgende:
Arme zieke kindjes allemaal.... ik ben blij dat Anne even "nergens" last van heeft (hoewel ze wel wat zeurderig is, maar ik verdenk haar van een tandje, en nu echt :')), maar durf het niet te hard te roepen, tot nu toe is ze op haar eerste vakantie na op ieder weekendje/midweekje dat we weg waren (3 stuks) ziek geweest... en we gaan vrijdag weer op vakantie.

Huup, wat Elin heeft klinkt wel een beetje hetzelfde als wat Anne heeft gehad, en dat bleek een fikse luchtweginfectie te zijn. Ze kon toen ook niet meer drinken en moeizaam ademhalen, we moesten haar in de maxi cosi laten slapen, anders kreeg ze geen lucht... maar met de antibiotica die ze toen kreeg was het ook binnen twee dagen over. Hopelijk weet de HA voor Elin ook een goede oplossing.
Dit lijkt een virus te zijn en naar ik begrepen heb is antibiotica dan nutteloos.

De huisarts vond het niet schokkend, das dan wel weer fijn, we hebben neusdruppels gekregen en dat zou moeten helpen. Ze heeft haar oortjes nagekeken en verder niets, niet geluisterd naar de longen enzo ook dus dat begreep ik niet zo :?
Heeft ze vrijdagnacht nou nog steeds hoger dan 37.8 dan moeten we vrijdagochtend terugkomen.

Sola gatver wat naar toch :{
succes en sterkte ermee.

Troeta nog gefeliciteerd met de verhuizing!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:24:02 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96336619
Hobbesje wat een leuk halfjaarsoverzicht van Mikai O+

Vanmorgen maar even naar het meet- en weeguurtje geweest omdat Soneal vorige keer zo weinig aangekomen was, de volgende afspraak pas over 2½ week is, en de oma's natuurlijk zondag natuurlijk willen weten hoe hij groeit.

Ik weet niet wat het met die lengte-metingen is, maar hij was nog net niet gekrompen... halve cm erbij in 4 weken :{
Gelukkig was z'n gewichtstoename wel weer wat beter.

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_96336715
Beterschap voor jullie allemaal Huup :*
Vind het wel lang wachten tot vrijdag zeg -O-

Ziet er netjes uit Leandra :Y Oma's kunnen weer blij zijn :P
En het kan net zo goed 1 cm geweest zijn. Dat meten in de lengte is nooit zo nauwkeurig :*
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:34:41 #139
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96337047
Beterschap voor alle zieke krummeltjes, kan me voorstellen dat het erg frustrerend is als zo'n kleintje zo vol zit, vooral omdat je er zo weinig mee/tegen kunt doen :{

Soneal reutelt een beetje maar ik hoop dat zijn ziek worden onderdrukt wordt door de antistoffen die in mijn lichaam bezig zijn het griepje op te ruimen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:38:49 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96337176
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Beterschap voor jullie allemaal Huup :*
Vind het wel lang wachten tot vrijdag zeg -O-

Ziet er netjes uit Leandra :Y Oma's kunnen weer blij zijn :P
En het kan net zo goed 1 cm geweest zijn. Dat meten in de lengte is nooit zo nauwkeurig :*
Nee, ik was echt verbaasd dat ze op 62,5 uitkwam, want als hij op het aankleedkussen (van 69 cm) ligt, dan hou ik in totaal bij z'n hoofd- en voeteneind maar zo'n 4 a 5 cm over :')
Om nog maar niet te spreken over de snelheid waarmee kleren ineens te klein worden :X

Maar goed, ik zie hier wel vaker metingen langskomen waarbij er bijna sprake is van krimp, dus gewoon niet meer in de droger ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:44:10 #141
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96337374
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Mrien, ik heb het aan de tandarts gevraagd (ik had het idee dat Nathan voor hij vast voedsel zou krijgen een tand zou kunnen hebben, maar het was iets er na, een paar dagen na zn halfjaardag). Er zit niets in tandpasta wat als bijvoeding gezien zou kunnen worden dus wel meteen poetsen met tandpasta.
Ik kan me echter wel voorstellen dat je met zo'n kleintje niet staat te springen om er fluor en allerlei andere rommel in te stoppen.

Wij hebben bij Soneal niet eens chamodent of dentinox gebruikt toen zijn tanden doorkwamen; juist omdat hij nog maar 4 maanden was, en dat niet de leeftijd is waarop kinderen meestal tanden krijgen.

Het gebruik van tandpasta en zaken als chamodent zijn waarschijnlijk niet schadelijk, maar het zal ook verwerkt moeten worden door de darmpjes, en ik kan me zo voorstellen dat dat wellicht zelfs minder geschikt is dan een fruithapje.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:48:50 #142
259886 pessie
pi_96337564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kan me echter wel voorstellen dat je met zo'n kleintje niet staat te springen om er fluor en allerlei andere rommel in te stoppen.

Wij hebben bij Soneal niet eens chamodent of dentinox gebruikt toen zijn tanden doorkwamen; juist omdat hij nog maar 4 maanden was, en dat niet de leeftijd is waarop kinderen meestal tanden krijgen.

Het gebruik van tandpasta en zaken als chamodent zijn waarschijnlijk niet schadelijk, maar het zal ook verwerkt moeten worden door de darmpjes, en ik kan me zo voorstellen dat dat wellicht zelfs minder geschikt is dan een fruithapje.
Het bleek hier uiteindelijk niet aan de orde maar wilde het voor de zekerheid wel even weten. Ik stond er ook niet om te springen.
Ik vermoed dat dit nog een onderzoeksgebied is.
pi_96344095
Buh wie was er vrijdag ziek :D
Wij zijn ook verkouden! (Floris en ik dus)
Sneu voor Elin Huup!

As lekker op vakantie. Klinkt goed!
Fannetje ook al, waar gaan jullie naartoe?

Bluh hier weer een fijn nachtje...Ik kwam om kwart voor 11 ofzo thuis, om 11 uur lag k in mn bed en om 10 over 11 begon ie te huilen. Om half 2 lag ik er weer inen om half 7 de wekker weer...Heb m uiteindelijk maar een paracetamol gegeven. Zo maar even langs de apotheek voor dentinox(geen zin om naar t dorp te lopen :'))
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 15:51:57 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96345104
Wij zijn ook weer terug; nog niet bijgelezen verder. doe ik vanavond wel, nu eerst eten maken :Y)

pi_96347589
Yeah Sarah vind het weer fijn in de doek en ik heb een knoop gevonden waar ik het mee kan vinden! Zij blij ik blij iedereen blij!

Verder wel alles gelezen maar voorhet gemak niets onthouden..
pi_96349843
Mooi curve van DJMO en Leandra, waarbij Soneal kleiner wordt gemeten dan dat hij lijkt.

Hier poets ik wel met een heel klein beetje tandpasta, daarna onder de douche of in bad spoel ik direct zijn mond. Heb er verder nooit echt over nagedacht. De tandpasta is vanaf de eerste tand te gebruiken en zal wel goed zijn dus. Hij was 5 maanden toen hij zijn eerste twee tanden kreeg, en bij die twee zijn het gebleven. Hij vind tandenpoetsen leuk, dat is dus fijn.

Fijn MamaPurk dat je een fijne knoop hebt gevonden door jullie beide. Ik ben niet zo'n held met doeken. Heb er 2 gekocht, maar heb er gewoon geen handigheid in. We gebruiken nu regelmatig de Beco, die vinden wij toch een stuk fijner. Hopelijk kan mijn vriendin ze straks wel gebruiken, is anders ook zo zonde om twee nieuwe doeken te hebben liggen.

Nou ik vind dat ik het netjes heb gedaan met inpakken. Voor 1 week vakantie hebben we 1 koffer voor zowel mijn man, mijzelf als voor Yaro (inclusief luiers, potjes voeding voor het geval dat, en een reistent). Nu maar hopen dat hij niet over de 20 kg heen is, anders kan ik opnieuw beginnen. Maar dat is een klusje voor mijn man.
Nu alleen nog de rugtas en de luiertas volstouwen morgen of vrijdag en dan zijn we er echt klaar voor.
pi_96349986
Een tijd terug ging het over hoe netjes de dochter van Tico at. Daar moest ik gisteren aan denken toen Yaro lekker bezig was. Heb er ook maar even een foto van gemaakt.
Sorry voor de slechte kwaliteit, komt van mijn mobiel. en uiteraard weer op zijn zij

woensdag 4 mei 2011 @ 18:10:56 #148
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96350993
Yaro :D O+
wat hebben jullie veel boeken! O+

MP wat fijn! *O*
hoe knoop je nu?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96353338
Ff voor Elin, Huup, Amelietje en anderen met verstopte neusjes.....

Zet ruim een uur voordat je kleintje of jezelf naar bed gaat een bordje met doorgesneden uitjes onder of naast het bed, hoe fijner gesneden hoe beter.
Ja, het meurt, en de next morning meurt het nog meer :P , maar het helpt om de neusjes te laten lopen.
Ik weet van vroeger nog toen dochterlief klein was en ook met een verschrikkelijke verstopte neus zat, dat ik na een paar dagen zat van... "ow ja, uitjes onder het bed!" :Y
En het helpt, echt!

Beterschaps voor de kleintjes, en de groten ook natuurlijk. :)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_96354047
Ha ha, die foto is bij mijn ouders thuis, maar moeder's hobby is lezen.
Maar nu is daar de uitvinding van de e-reader, alhoewel ik zo'n volle boekenkast altijd wel gaaf vind staan.

Hier helaas weer even balen. Het was weer Yaro's weeg moment en hij woog nu 95 gram lichter als vorige week (dus nog steeds 65 gram zwaarder als het startpunt). Moet ik wel zeggen dat hij net een flinke hoeveelheid ontlasting had, dus dat zal ook wel meetellen.
Het is niet anders, maar blijft toch een beetje balen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 20:02:35 #151
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96356667
As, wat doet hij als je hem bij je neerzet en mee laat snoepen uit de pan? Jan eet ook drama slecht atm, maar uit de pan snoepen vind hij de bom. Ik weet nog wel dat toen Jan met bijna een jaar zo'n enorme tijd haast stil stond qua gewicht (en hij dramatisch slecht at + echt nog een super licht gewicht was) ik ca een week dagelijks een halve dosis fantomalt gaf. (en dan daarvan de helft 's ochtends in z'n pap, en de andere helft 's avonds in z'n pyamapapje). Puur om wat extra calorieën naar binnen te krijgen bij hem. Na die week at hij weer normaal en was het niet meer nodig in mijn ogen. Ik heb dat toen niet echt overlegd met het CB of de huisarts, ik kreeg het advies van het MKD waar ik toen liep met Jan, omdat ik bang was voor commentaar van de kinderarts :') Wellicht kan je het eens vragen aan je arts of dit een optie is?

Hele fijne vakantie iig ;)

Geert heeft 38, en ijskoude handjes ;( . Op het cb kreeg ik wel een pluim dat ik bv geef, en ze waren supertevreden over zijn groei O+ ook zijn hoofdje was perfect rond volgens de wvp dus ik maak me ook geen zorgen meer om afplatting door voorkeurshouding.

ik lees zoveel dingen maar het gaat als zand door een zeefm aangezien ik een heel sneu jochie op m'n arm heb dat alleen bij mama wil hangen O+ ;(

woensdag 4 mei 2011 @ 20:07:19 #152
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96357023
:o :@ ik zat nog in de ontkenningsfase denk ik.... helemaal verkeerde topic :@

[ Bericht 61% gewijzigd door Stiemie op 04-05-2011 20:23:02 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 20:09:11 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96357159
elke vier tot zes uur uit m'n hoofd Stiemie, beterschap voor je meisje!

woensdag 4 mei 2011 @ 20:13:48 #154
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96357468
Een heel potje groente!!!!! Mn vader zei al dat ze zat te eten als een bootwerker... Zoveel heeft ze nog nooit in 1x gegeten. En daarna nog 2 borsten... ik denk dat ze nu wel vol zit.
pi_96357488
Huuphuup
http://www.draagdoek.nl/i(...)draagdoek_instructie

Ik heb de knoop van dit filmpje (instructie foetushouding) en ze heeft vandaag 2x bijna een uur zo bij me geslapen!

Wat een heerlijke foto van Yaro! En wat knap As 1koffer, zou mij nooit lukken..

Mooie curve voor Geert! En heeft hij toch zijn prikjes gehad of heb je het uitgesteld?

En Elin nog steeds een sneutje, kus voor Elin! (en voor haar niet fitte mama)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 20:23:47 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96358074
wauw Tico, dat is ook wel eens fijn :Y

Ik heb ze toch maar laten geven MP; de wvp zei me nog dat ik zetpillen 60 mg moest gaan halen voor het geval hij koorts zou krijgen. ze keek verrast op toe ik zei dat ik die een maand geleden al had gehaald. Het is trouwens wel een boeffie, want hij heeft vanmiddag op het cb meer gelachen dan in twee dagen thuis :')

woensdag 4 mei 2011 @ 20:39:57 #157
259886 pessie
pi_96359116
As, wow 1 koffer! Wat betreft die 20kilo. Het is toch 20 kilo per persoon? Dus 3 personen is 60 kilo. Althans dat was toen wij naar Gran Canaria vlogen...
Leuke foto! Heerlijk al die boeken!

Tico *O*

DJMO, fijn dat Geert goed groeit! Jammer van die verhoging.
pi_96359432
As, balen inderdaad, maar een flinke poepluier kan echt veel schelen hoor, dus maak je niet teveel zorgen! Wanneer gaan jullie op vakantie? Alvast veel plezier!

Tico, wat goed van Leyla! Wat had ze gegeten?

DJMO, wat fijn dat Geert zo goed gegroeid is!

MP, fijn dat Sarah de draadoek zo fijn vindt!

Sonnetje, wij gaan een weekje naar Center Parcs in Frankrijk, Les Trois Forets. Heb er zin in! :)
pi_96359622
ach jeetje wat een hoop zieke kindje betereschap :*
huup ik begrijp dat je alles al geprobeerd heb tegen de benauwdheid, toevallig ook aan stomen gedacht?

en nog weer een aantal slecht slapers :*
waaronder wijzelf

wel nog twee vakantie in het vooruitzicht, fijne vakntie as en fannetje

Mikai die een half jaar is *G* mooie foto's van gezien

troeta die gaat verhuizen! gefeliciteerd

ook goede groei curves voorbij zien komen

wij hebben een geslaagde dag apenheul gehad (meteen abonnement gekocht)
mini heeft ook heerlijk bij oma in de bondolino gezeten
was echt even genieten weer
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:52:18 #160
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96359763
Meiden... ik kom even jubelen!! Even vreselijk hyperen (Huup, let je op?) *O* *O*

Kijk nou hóé móóóóói O+ O+ O+ O+

de hele serie staat hier;
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/

Lieve P... O+ O+ Dankjewel O+ O+
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_96359776
Oh ja dat had k gelezen fannetje. Klinkt goed! Veel plezier

As, knap maar 1koffer. Krijg k zelf amper voor elkaar, laat staan met floris zn.zooi :D
pi_96359824
quote:
17s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Saffier het volgende:
Meiden... ik kom even jubelen!! Even vreselijk hyperen (Huup, let je op?) *O* *O*

Kijk nou hóé móóóóói O+ O+ O+ O+

http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/20110424_0017.JPG

http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/20110424_0018.JPG

de hele serie staat hier;
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/

Lieve P... O+ O+ Dankjewel O+ O+
Je bedoelt zo zeg maar :P

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:54:09 #163
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96359857
En die 2e doet dat niet?
Ylana
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 20:54:20 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96359878
Wauw! wat een mooie foto's!

pi_96359910
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:54 schreef Saffier het volgende:
En die 2e doet dat niet?
Geen idee. Niet geprobeerd :P

edit: ja, doet het het ook *) Ik wil nu opmerkingen maken over vrouwen en techniek, maar ik denk dat ik ze maar even achterwege laat :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:55:06 #166
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96359923
Ohhh ik ben er zoooo blij mee!! O+ O+
Ylana
pi_96359927
Wow Saffier, wat een ontzettend mooie foto's zeg!!!!
*poef* nu is het weg
pi_96359989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 20:55 schreef Saffier het volgende:
Ohhh ik ben er zoooo blij mee!! O+ O+
Yw :*
  Moderator woensdag 4 mei 2011 @ 20:56:32 #169
5428 crew  miss_sly
pi_96359997
Wow Safiier, heel mooie foto's O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:56:49 #170
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96360013
De foto's zijn van PdeHoog O+ De doopjurk is meer dan 100 jaar oud O+ O+

Ik kreeg net de foto's van P, bij de 4e zat ik te brullen :@
Ylana
pi_96360022
Wauw Saffier wat een mooi meisje en wat een mooie foto's!! Echt onwijs gaaf!
  woensdag 4 mei 2011 @ 20:58:34 #172
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_96360127
Saffier, wat een prachtige foto's O+
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:00:58 #173
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96360282
Ik kan er niet over uit, ik ben hier zo ontzettend blij mee O+ O+
Ylana
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:01:28 #174
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96360310
Bedankt voor de complimenten!! O+
Ylana
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:03:09 #175
259886 pessie
pi_96360410
Saffier wat een mooie foto's!
pi_96360456
Ooh Saffier! Wat een geweldige foto's. Wat zag Ylana er mooi uit en Tobias ook trouwens. Die foto dat Ylana en Tobias met hun handen naar elkaar zitten, echt O+ Prachtige kerk ook zeg! Super O+

En voor de rest is hier alweer heel veel geschreven.
Draakje, weer een slechte nacht joh? Wat balen joh :* Wel fijn dat je een leuke dag hebt gehad!
Leandra, fijn dat Soneal weer goed was aangekomen. Lengte zou ik me niet heel druk om maken. Amy is wel eens 2 cm gekrompen :') Zo nauwkeurig gaat dat niet.
DJMO, beterschap voor de kleine Geert!
Tico! Wat onzettend goed dat ze zo lekker heeft gegeten! Hopelijk wordt dit een gewoonte!
CP, dat tussendoor dingen geven doe ik ook ja :) Maar meer dan een hapje krijgt ze niet binnen. Als ik de porties melk en pap nog kleiner maak dan krijgt ze niets meer binnen denk ik :P Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar at ze minder dan wanneer ze na 4 uur weer honger heeft.

Wij hadden hier een pechdag. dure APK keuring van de auto en onze kat die nu een nachtje bij de dierenarts mag logeren wegens blaasgruis. Arm beest, hij was echt heel sneu vandaag. Gelukkig waren we er nog net op tijd bij. De dierenarts heeft zijn leven gered. Dus als hij morgen weer thuis is kan Amy hem weer aan zijn staart trekken (om even ontopic te blijven :P )
pi_96360684
Saffier mooie foto's. Ik vond die eerste (dacht k) in de kerk zo mooi. Jullie zo met zn 4tjes O+
pi_96360741
Saffier, OMG!! O+ ik wil ook een Ylana! Wat een prachtig meisje is ze toch.. En die foto van jullie als gezin O+ O+ goud waard!! :Y
pi_96360836
En die 4 generaties foto :'( prachtig!! (word ik altijd emo van! De generaties vrouwen boven mij zijn er allemaal niet meer... Zo'n foto zal ik dus nooit kunnen maken! Daarom geniet ik des te meer van dit soort foto's bij anderen! Zo bijzonder!!)
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:18 #180
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361230
oooooh Saffier!!! :o die foto's zijn prachtig!! O+ O+ O+ echt heel heel mooi <3
Mooi PdeHoog :Y heel mooi vastgelegd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:17:46 #181
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96361263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Orea het volgende:
En die 4 generaties foto :'( prachtig!! (word ik altijd emo van! De generaties vrouwen boven mij zijn er allemaal niet meer... Zo'n foto zal ik dus nooit kunnen maken! Daarom geniet ik des te meer van dit soort foto's bij anderen! Zo bijzonder!!)
:* :*
Ik besef me hoe bijzonder het is dat ik het wel heb. Daarom wilde ik ook heel graag die foto erbij hebben.
dankje :*
Ylana
pi_96361319
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:17 schreef huuphuup het volgende:
Mooi PdeHoog :Y heel mooi vastgelegd.
Thnx :@ Ik ben de laatste tijd niet heel erg tevreden over mijn foto's, maar in deze serie ben ik toch wel, echt heel erg, blij met die zwartwitte hierboven. Die straalt echt zoveel uit O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:18:36 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361320
nog een keertje, wauw! O+ O+

en wat zie je er goed uit saffierke! <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:30 #184
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96361375
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef huuphuup het volgende:
nog een keertje, wauw! O+ O+

en wat zie je er goed uit saffierke! <3
:@ thanks :@
Was een van mijn goede dagen :) O+
Ylana
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:19:36 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96361385
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Thnx :@ Ik ben de laatste tijd niet heel erg tevreden over mijn foto's, maar in deze serie ben ik toch wel, echt heel erg, blij met die zwartwitte hierboven. Die straalt echt zoveel uit O+
Ja terecht, hij is heel mooi, je hebt dat momentje echt gevangen daar :Y
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96361391
Mooi zeg Saffier!!
pi_96361752
Ohhh Saffier! O+ O+ O+
Wat een prachtige foto's!

Heel mooi PdeHoog! ^O^
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_96361804
Saffier wat een prachtige foto´s, kan me voorstellen dat je helemaal trots bent ^O^ die 4 generatie foto is ook heel bijzonder. Complimenten voor de fotograaf!
pi_96361899
wauw wat mooi!
en idd die generaties super!
  woensdag 4 mei 2011 @ 21:30:20 #190
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_96362097
Ik ben er echt helemaal vol van. Lees dit topic net even terug en er blijft gewoon niets hangen :@ Morgen hoop ik weer normaal te kunnen reageren :@
Ylana
pi_96362325
Haha Saffier :* volgende week kom ik denk ik even langs om de voeding op te halen. Deze week wordt moeilijk. Maar dan wil ik wel Ylana weer eens uitgebreid zien! ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 21:45:07 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96362982
mijn zoon is een eigenwijsje :') hij wil echt hoe dan ook géén zetpil. iets verder doorduwen helpt niet, tegenhouden tot hij stopt met persen niet, zodra hij voelt dat ik loslaat perst hij 'm eruit. Aangezien temp aan het oplopen was, heb ik 'm maar azijnsokjes aangetrokken. Bij het aandoen was meneer bang/in paniek leek het wel, maar inmiddels ligt hij rustig aan de borst. (rustiger dan voor de azijnsokjes iig)

pi_96363096
Wat zijn azijnsokjes???
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 22:01:03 #194
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96363980
huismiddeltje tegen koorts, kreeg de tip op een ander forum :)
quote:
Een derde deel azijn, twee derde water. Sokjes er even in laten, heel klein beetje uit knijpen, ze dan aandoen en er een droog paar over aan doen.

pi_96364106
sola, ik hoop echt dat de ka maandag goed de tijd voor jullie neemt en er een oplossing gaat komen :*
pi_96364230
DJMO, wat naar dat Geert zo ziek is. Ik had ook nog nooit gehoord van azijnsokjes.
Wat betreft het eten van Yaro, werkt het hier wel een beetje. We geven hem eerst wat te eten, wil hij niet meer van een lepel, mag hij het zelf doen. Dan gaat de helft er naast, maar toch ook nog wat in zijn mond. Over het algemeen eet hij niet slecht. 3-4 flesjes melk van 170-200 cc, 1,5-2 boterhammen, tussendoortje, fruit en avondmaaltijd en toetje.
Ik gooi het ook op zijn poepluier. Weet dat hij in ieder geval niet veel hoeft aan te komen, dus we hadden gewoon net voor zijn luier moeten wegen :P

Fijn dat ze zo goed gegeten heeft Tico *O*

Wat een prachtige foto's Saffier! O+

Wij gaan zaterdag op vakantie. Jullie ook veel plezier in CP.
pi_96365643
Azijnsokjes, ook nog nooit van gehoord.
Maar waarom ik hier even kwam spammen: Safier die foto's!! O+ O+
Echt geweldig. Ik vind de foto van Ylana dat ze haar voetje vast heeft ook zo geweldig. En op de laatste foto kun je goed zien dat ze de ogen van oma (?) heeft. De mevrouw rechts op de foto iig, ik ga ervan uit dat dat oma is.
Ze is echt een plaatje O+
  woensdag 4 mei 2011 @ 22:31:29 #198
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96365940
azijnsokjes? :o ik heb gewoon vloeibare paracetamol :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96366057
Saffier, prachtige foto's!!

Fijn dat ze goed gegeten heeft Ticootje :D

Mex vind die zetpillen altijd leuk, of lekker, ik wete het niet, hij moet altijd lachen als ik het doe,haha
Maar druk je z'n billen bij elkaar of hou je je vinger op het poepgaatje?

En de rest ben ik alweer vergeten, ben met duizend dingen bezig!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 23:00:20 #200
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96367693
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:
azijnsokjes? :o ik heb gewoon vloeibare paracetamol :P
mjah, ik heb wel vloeibare sinaspril in huis, maar weet a) niet hoeveel dat nog is (staat boven, zetpillen lagen beneden voor 't grijpen zeg maar) en b) hij kokhalst soms al als ik 'm z'n speen wil geven. laat staan als ik 'm iets anders dan moedermelk wil voeren ;) en c) ik weet niet of hij die al mag hebben.

Troeta: ik heb beide geprobeerd. Zodra hij m'n hand niet meer op z'n billen voelt werkt hij hem eruit :')

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')