in de 12+ zit ook zout volgens mij.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die potjes? Is de leeftijdsaanduiding alleen omdat er dan stukjes inzitten?
ja al geprobeerd, en gesprayd met baby-zoutoplossing toestand, luuf gesmeerd. Helpt allemaal geen klap. Amelie lijkt t zelfde te hebben en ik nu ook. Ik kon gister en vandaag alleen met moeite door mn mond ademhalen, Lietje ook, ik voel er weinig voor dat Elin straks nog meer verstopt zit dan gister.quote:Op woensdag 4 mei 2011 08:48 schreef DJMO het volgende:
beterschap voor ElinnHeb je al geprobeerd om moedermelk te druppelen? Ik heb vanmorgen wat gekolfd en dat met een spuitje in z'n neus "gespoten". Lijkt goed te helpen bij Geert.
Mikai is nu 67 cm en 8,8 kilo (zoals mijn buurvrouw zegt: heb je lood in je billen kerel?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dentinox hebben ze hier inderdaad gewoon bij de drogist.
Hobbesje, gefeliciteerd met je grote baby! Wat een mooi mannetje is het. Hoe lang/zwaar is hij?
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Lena heeft vandaag een verdacht rode wang en is ook niet helemaal lekker. Ik hoop niet dat ze een Jelle gaat doen.
Dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 3 mei 2011 21:52 schreef Solagratia het volgende:
Wij hebben thuis een weegschaal CP, dus ik weeg 1 keer per week. Zaterdag was ze afgevallen dus ik ben nu ook iets meer gestrest dan anders.
Sonnetje, in het ziekenhuis zei de pedagogische medewerker ook dat ze een lastige taak hebben als kinderen eenmaal een afkeer hebben van eten, dus niet dwingen is het beste. En de KA zei dat eten leuk moest blijven, dus daar zorgen we dan maar voor.
Vervelend dat hij zo'n last heeft van zijn tanden. Helpt iets erop smeren ook?
Dit lijkt een virus te zijn en naar ik begrepen heb is antibiotica dan nutteloos.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:23 schreef Fannetje het volgende:
Arme zieke kindjes allemaal.... ik ben blij dat Anne even "nergens" last van heeft (hoewel ze wel wat zeurderig is, maar ik verdenk haar van een tandje, en nu echt), maar durf het niet te hard te roepen, tot nu toe is ze op haar eerste vakantie na op ieder weekendje/midweekje dat we weg waren (3 stuks) ziek geweest... en we gaan vrijdag weer op vakantie.
Huup, wat Elin heeft klinkt wel een beetje hetzelfde als wat Anne heeft gehad, en dat bleek een fikse luchtweginfectie te zijn. Ze kon toen ook niet meer drinken en moeizaam ademhalen, we moesten haar in de maxi cosi laten slapen, anders kreeg ze geen lucht... maar met de antibiotica die ze toen kreeg was het ook binnen twee dagen over. Hopelijk weet de HA voor Elin ook een goede oplossing.
Nee, ik was echt verbaasd dat ze op 62,5 uitkwam, want als hij op het aankleedkussen (van 69 cm) ligt, dan hou ik in totaal bij z'n hoofd- en voeteneind maar zo'n 4 a 5 cm overquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:26 schreef CrazyPrincess het volgende:
Beterschap voor jullie allemaal Huup
Vind het wel lang wachten tot vrijdag zeg
Ziet er netjes uit LeandraOma's kunnen weer blij zijn
En het kan net zo goed 1 cm geweest zijn. Dat meten in de lengte is nooit zo nauwkeurig
Ik kan me echter wel voorstellen dat je met zo'n kleintje niet staat te springen om er fluor en allerlei andere rommel in te stoppen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:02 schreef pessie het volgende:
Mrien, ik heb het aan de tandarts gevraagd (ik had het idee dat Nathan voor hij vast voedsel zou krijgen een tand zou kunnen hebben, maar het was iets er na, een paar dagen na zn halfjaardag). Er zit niets in tandpasta wat als bijvoeding gezien zou kunnen worden dus wel meteen poetsen met tandpasta.
Het bleek hier uiteindelijk niet aan de orde maar wilde het voor de zekerheid wel even weten. Ik stond er ook niet om te springen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me echter wel voorstellen dat je met zo'n kleintje niet staat te springen om er fluor en allerlei andere rommel in te stoppen.
Wij hebben bij Soneal niet eens chamodent of dentinox gebruikt toen zijn tanden doorkwamen; juist omdat hij nog maar 4 maanden was, en dat niet de leeftijd is waarop kinderen meestal tanden krijgen.
Het gebruik van tandpasta en zaken als chamodent zijn waarschijnlijk niet schadelijk, maar het zal ook verwerkt moeten worden door de darmpjes, en ik kan me zo voorstellen dat dat wellicht zelfs minder geschikt is dan een fruithapje.
Je bedoelt zo zeg maarquote:Op woensdag 4 mei 2011 20:52 schreef Saffier het volgende:
Meiden... ik kom even jubelen!! Even vreselijk hyperen (Huup, let je op?)![]()
![]()
Kijk nou hóé móóóóói![]()
![]()
![]()
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/20110424_0017.JPG
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/20110424_0018.JPG
de hele serie staat hier;
http://series.peterdehoog.nl/ylanadoop2011/
Lieve P...![]()
Dankjewel
![]()
Geen idee. Niet geprobeerdquote:
Ywquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:11 schreef Orea het volgende:
En die 4 generaties fotoprachtig!! (word ik altijd emo van! De generaties vrouwen boven mij zijn er allemaal niet meer... Zo'n foto zal ik dus nooit kunnen maken! Daarom geniet ik des te meer van dit soort foto's bij anderen! Zo bijzonder!!)
Thnxquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef huuphuup het volgende:
nog een keertje, wauw!![]()
en wat zie je er goed uit saffierke! <3
Ja terecht, hij is heel mooi, je hebt dat momentje echt gevangen daarquote:Op woensdag 4 mei 2011 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
ThnxIk ben de laatste tijd niet heel erg tevreden over mijn foto's, maar in deze serie ben ik toch wel, echt heel erg, blij met die zwartwitte hierboven. Die straalt echt zoveel uit
quote:Een derde deel azijn, twee derde water. Sokjes er even in laten, heel klein beetje uit knijpen, ze dan aandoen en er een droog paar over aan doen.
mjah, ik heb wel vloeibare sinaspril in huis, maar weet a) niet hoeveel dat nog is (staat boven, zetpillen lagen beneden voor 't grijpen zeg maar) en b) hij kokhalst soms al als ik 'm z'n speen wil geven. laat staan als ik 'm iets anders dan moedermelk wil voerenquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:31 schreef huuphuup het volgende:
azijnsokjes?ik heb gewoon vloeibare paracetamol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |