abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96318276
Amy vindt Sophie ook prettig om op te kauwen. Of een pakje zakdoekjes :P
pi_96318386
Sophie is hier ook een favoriet. Maar ja, dat moet ook wel O+
*poef* nu is het weg
pi_96318486
:) floris heeft geen sophie. K heb haar geweerd :D
Hij kauwt op zn vingers trouwens
pi_96318726
Ilse moest wel een Sophie. Verder kauwt ze ook op alles. Ik verdenk dr al een hele tijd van tandjes. Maar ze kwijlt alleen maar, rode wangen heeft ze altijd
*poef* nu is het weg
pi_96318818
Lena heeft vandaag een verdacht rode wang en is ook niet helemaal lekker. Ik hoop niet dat ze een Jelle gaat doen. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96318857
Hoe zat het nou ook alweer met tanden poetsen? Vanaf het eerste tandje toch? Ook als er nog geen bijvoeding gegeven wordt? Ik wil hem liever nog geen tandpasta geven eigenlijk
  dinsdag 3 mei 2011 @ 22:31:03 #107
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96318960
Ja poetsen vanaf de eerste tand.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96318970
Nutriton las ik.. Deed hier zijn werk niet bij mijn oudste, ze bleef spugen..

Een 6 maanden oude Mikai, wat een heerlijk mannetje O+

Sola wat naar dat ze niet goed eet en alstig dat je er zo weinig aan kan doen..

En hier gebruikten we dentinox voor doorkomende tandjes, heb het zelf ook gebruikt voor me verstandskiezen, geweldig spul :)

Hier slaapt Sarah nu bijna 2 uur, eindelijk. Ze heeft over de hele dag dus ongeveer 5 hazeslaapjes gedaan van steeds ongeveer tien minuutjes. Ze heeft dus extreem weinig geslapen vandaag, maar ze was niet echt vervelend gelukkig. Ze wilde alleen steeds bij papa of mama, en laat het nou zo zijn dat dat geregeld kon worden. Al is dat soms wel vervelend..
Hopelijk slaapt ze nu vannacht lekker goed door deze dag :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_96320607
Bedankt iedereen!! Het is echt een heerlijk idee, vooral voor Mex, lekker in een warme badkamer en rondscharrelen in een grote woonkamer. Het huis was ook al babyproof zag ik, stopcontacten allemaal hoog en van die plaatjes ervoor, deurklinken omhoog enzo. Ik denk dat we er aan het einde van de maand in kunnen.

Hobbesje, mooi overzicht van je mannetje, gefeliciteerd met het halve jaar!

Mamapurk ik hoop dat Sarah lekker slaapt vannacht :*
pi_96320674
Ow ja had ik ook nog gelezen Troeta gaat verhuizen! Lekker hoor :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 mei 2011 @ 23:15:52 #111
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96321796
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 21:26 schreef kaatjejannie het volgende:
hoe zit dat eigenlijk met die potjes? Is de leeftijdsaanduiding alleen omdat er dan stukjes inzitten?
in de 12+ zit ook zout volgens mij.

Troeta gaat verhuizen .. *O* en ik heb nog zoveel gelezen, hobbesje heeft een halfjarige in huis, en meer weet ik niet meer. en MP heb ik al in DM gepsroken ;)

ik ga m'n snotjongetje naar bed brengen (en mezelf dus ook). morgen prikjes, Ik denk er over om ze wellicht een maand uit te stellen (want sneu, verkouden enzo) , maar ik weet niet hoe happig mijn cb is op het verschuiven van 't entprogramma ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_96328654
Dottir heeft voor het eerst (bijna) 8 uur tussen 2 voedingen gelaten *O*

:o Vervolgens koppelt ze zelf na 10 minuten af waar ze normaal makkelijk een half uur blijft hangen. Heerlijkheid.
Sowieso was ze de laatste dagen opeens anders, sterker, wijzer en van het langere slapen, maar dit is echt een onverwacht cadeautje.
Daarom deze fijne egopost want het is toch nog midden in de nacht, zeker voor op vakantie.

[ Bericht 57% gewijzigd door Vanyel op 04-05-2011 05:10:47 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 07:21:15 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96328951
lekker hoor vanyel!
ik werd klein half uurtje geleden wakker door Geert, verstopte neus, vuile luier. Verschoond, ontstopt en in de box gelegd. Die ligt nu wat te kletsen/mopperen, Jan slaapt nog, en ik zou ook nog wel even willen, maar dat gaat em niet worden ;(
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

woensdag 4 mei 2011 @ 08:32:45 #114
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96329508
Oh wat lekker Vanyel! *O*

Elin is nu zieker dan gister, B. gaat strakjes naar de HA met haar, ik ben inmiddels ook ziek, het lijkt dus los te staan van de prikken. Mn arme sneutje heeft 39,2 en ze heeft het zo benauwd :{ ze kon er gewoon niet van drinken omdat haar neusje bomvol zat. En maar hijgen -O- hopelijk geeft de huisarts druppels mee ofzo want ik heb liever niet nog zo'n nacht.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 08:48:49 #115
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96329718
beterschap voor Elinn :* Heb je al geprobeerd om moedermelk te druppelen? Ik heb vanmorgen wat gekolfd en dat met een spuitje in z'n neus "gespoten". Lijkt goed te helpen bij Geert.

pi_96329744
Wat zielig dat ze niet eens meer kan drinken. Haar eerste levensbehoefte :(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 4 mei 2011 @ 08:53:42 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_96329790
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 08:48 schreef DJMO het volgende:
beterschap voor Elinn :* Heb je al geprobeerd om moedermelk te druppelen? Ik heb vanmorgen wat gekolfd en dat met een spuitje in z'n neus "gespoten". Lijkt goed te helpen bij Geert.
ja al geprobeerd, en gesprayd met baby-zoutoplossing toestand, luuf gesmeerd. Helpt allemaal geen klap. Amelie lijkt t zelfde te hebben en ik nu ook. Ik kon gister en vandaag alleen met moeite door mn mond ademhalen, Lietje ook, ik voel er weinig voor dat Elin straks nog meer verstopt zit dan gister.
Amelie is toch groter en kan wat meer hebben en ik kan eea ook zelf reguleren natuurlijk maar bij zo'n mini vind ik het gewoon kei eng.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 mei 2011 @ 09:06:15 #118
147316 crew  DJMO
#trut
pi_96329992
Logisch Huup, ik had gisteren ook de HA willen bellen om even naar Geert te kijken, maar ik was te laat :') En aangezien ik vandaag de cb-arts heb ipv de wvk, vraag ik wel aan haar of ze even kan kijken/luisteren naar z'n longetjes etc. nogmaals beterschap voor je kleintjes en jezelf :*

woensdag 4 mei 2011 @ 09:14:00 #119
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_96330131
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 22:04 schreef Claudia_x het volgende:
Dentinox hebben ze hier inderdaad gewoon bij de drogist.

Hobbesje, gefeliciteerd met je grote baby! Wat een mooi mannetje is het. Hoe lang/zwaar is hij?
Mikai is nu 67 cm en 8,8 kilo (zoals mijn buurvrouw zegt: heb je lood in je billen kerel? :P )

Wij gebruiken ook dentinox voor de tandjes: die kan je tenminste rechtstreeks op de plek smeren en van de ouste weten we nu dat die het snelst en best werkt. En ook paracetamol gaven we bij als we zeker wisten dat het tandjes waren.
pi_96330879
Weinig bijgelezen. De afgelopen twee dagen gewerkt en ik lag al om kwart over 9 op bed. Ben kapot. Nu vrij en dan nog twee dagen werken en dan heb ik vakantie. Ben er echt aan toe.
Vandaag proberen zo veel mogelijk in te pakken, anders moet ik dat vrijdagavond allemaal nog doen.

Wat ik nog wel heb gelezen ik dat Mikai een half jaar is. Gefeliciteerd!
Elin ziek is, beterschap.
DJMO nog wel had willen slapen, hopelijk pak je straks nog een slaapje mee...
Vanyel eindelijk kon doorslapen!

En het ging over tandjes. Ik moet zeggen dat bij pijn hier komkommer uitkomst bied als vervanger voor de bijtring, koud, hard en er komt vocht binnen!
Misschien hebben jullie er nog iets aan.
pi_96330946
Heerlijk zo'n nacht, Vanyel!

Ach jee, huup, wat naar dat ze zieker wordt en dat jij nu ook ziek bent. Lena is inmiddels ook echt ziek geworden. Ze heeft last van haar buik, poept de hele dag door een klein beetje (heel groen en dun), en haar neus zit dicht. Er valt hier ook niet tegenop te sprayen, want het is geen echt vastzittend slijm maar haar neus zit bomvol met heel vloeibaar spul. Ze heeft er vannacht moeilijk door kunnen slapen. Ivan is vandaag maar een dagje naar opa en oma.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_96331116
Huups :* voor jou en je meiskes! Zelf ziek zijn kun je er dan nét niet ook nog eens bij hebben

Al die kleine zieke en ziellige mupkes...verboden moest te worden! *wrijft buikjes* :*

Vanyel, wat heeerlijk zo'n nacht,..dat zijn écht kleine cadeautjes O+
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:02:34 #123
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96331356
Hobbesje gefeliciteerd met je grote baby!

As, komkommer, das ook een goede! Nathan snapt de bijtring niet. Kauwt er 2 keer op en gooit em dan weg.

Mrien, ik heb het aan de tandarts gevraagd (ik had het idee dat Nathan voor hij vast voedsel zou krijgen een tand zou kunnen hebben, maar het was iets er na, een paar dagen na zn halfjaardag). Er zit niets in tandpasta wat als bijvoeding gezien zou kunnen worden dus wel meteen poetsen met tandpasta.

Nathan speelt in de box en kijkt steeds even mijn kant op. Dan begint ie te lachen. Heel lief.

Er gaat een of ander buikkramp virus rond, aldus mijn huisarts. Volgens mij gaat dat hier nu beter maar volgens mij heb ik een dip.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:04:18 #124
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96331403
Leyla doet ook steeds nog huilen... Zo vermoeiend!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96331956
Arme zieke kindjes allemaal.... ik ben blij dat Anne even "nergens" last van heeft (hoewel ze wel wat zeurderig is, maar ik verdenk haar van een tandje, en nu echt :')), maar durf het niet te hard te roepen, tot nu toe is ze op haar eerste vakantie na op ieder weekendje/midweekje dat we weg waren (3 stuks) ziek geweest... en we gaan vrijdag weer op vakantie.

Huup, wat Elin heeft klinkt wel een beetje hetzelfde als wat Anne heeft gehad, en dat bleek een fikse luchtweginfectie te zijn. Ze kon toen ook niet meer drinken en moeizaam ademhalen, we moesten haar in de maxi cosi laten slapen, anders kreeg ze geen lucht... maar met de antibiotica die ze toen kreeg was het ook binnen twee dagen over. Hopelijk weet de HA voor Elin ook een goede oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')