Dat is wat hij wilt dat je denkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij deelt ook wel wat meisjes met mij zo is bob wel
Hunter.quote:
En dit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef Beach het volgende:
Vieze lapohuntersIk huntte niet manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waarquote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb jou al in mijn macht [ afbeelding ]
Vriendelijke jongen wel ja, dus dat zal ie wel doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
hij deelt ook wel wat meisjes met mij zo is bob wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
hihiquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
CSISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zal het onthouden.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
noem de volgende gewoon "Furdinand" kan niet beter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb 'm aangekliktquote:
Heb je 'All Stars' nog nooit gezien ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was de eerste Nederlandse film die ik gezien heb, op al die kinderfilms na.
OMG FUCKING VET!quote:
Hehehe, ik weet niet of ik die gezien heb of niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat was de eerste Nederlandse film die ik gezien heb, op al die kinderfilms na.
Nee, echt nietquote:Op maandag 2 mei 2011 21:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je 'All Stars' nog nooit gezien ?![]()
Nu alquote:
Wat vroegquote:
Groei een ruggengraatquote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu?
[..]
Ja maar ik weet het niet, wat heb ik nou aan dit antwoord?
[..]
Beetje wel he?
Over een half uurquote:Op maandag 2 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu?
[..]
Ja maar ik weet het niet, wat heb ik nou aan dit antwoord?
[..]
Beetje wel he?
watquote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ja
[..]
Ik ga over een kwartier.Moet ook nog mn kamer een beeetje opruimen.
je gaat niet ja !quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ja
[..]
Goed compromisquote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij ja
[..]
Dat nummer is in het Frans mooier.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:58 schreef Furdinand het volgende:
laat me.... . laaaat me! laat me mijn eigen gang maar gaan.
quote:
Vraag ik me bij jou ook afquote:
quote:
wat??quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je aan het camsexen en is dit een hint?
vermoeiende dag of wat?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
gaap gaap gaap zo erg het is nog maar 10 uur
Daar heb ik soms begin van de middag al last van hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
Daar had ik vandaag om 10 uur 's morgens al last vanquote:Op maandag 2 mei 2011 22:03 schreef Breezerslet17 het volgende:
dat moet heul nietquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die grijns moet van mn gezicht af hoor.
Heul nietquote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
mot ik hem er ff af komen kloppen ?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toont alleen maar weer hoe superieur katten aan honden zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mot ik hem er ff af komen kloppen ?
[ afbeelding ]
quote:
Nouquote:
Suggereer jij nou dat ik die Bulldog ben?!quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mot ik hem er ff af komen kloppen ?
[ afbeelding ]
Wtf dat lied was van 2007, ik herinner me het als de dag van gisteren dat hij voor het eerst op tv kwam..quote:
okquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Toont alleen maar weer hoe superieur katten aan honden zijn.
euhhhhquote:Op maandag 2 mei 2011 22:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Suggereer jij nou dat ik die Bulldog ben?!
Nu ga ik weer want mijn bakkes doet pijn.quote:
Kusje op je mondquote:Op maandag 2 mei 2011 22:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nu ga ik weer want mijn bakkes doet pijn.
Kbquote:
Joquote:
goeiequote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef MultiBanaan het volgende:
De baard van bin Laden wordt op dit moment geveild om the war against terrorism te kunnen betalen
Hij is in het water geflikkert ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef MultiBanaan het volgende:
De baard van bin Laden wordt op dit moment geveild om the war against terrorism te kunnen betalen
HIHAHAHAOHOHOHO.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef MultiBanaan het volgende:
Zeemansgraf als een echte piraatquote:Op maandag 2 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij is in het water geflikkert ja.
Nee. Het zijn niet echt dingen om grappen over te maken.quote:
overal moet je grappen over kunnen makenquote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Het zijn niet echt dingen om grappen over te maken.
Vind jij.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
overal moet je grappen over kunnen maken
Nee.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
overal moet je grappen over kunnen maken
Het is maar een baard van een overleden manquote:Op maandag 2 mei 2011 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Het zijn niet echt dingen om grappen over te maken.
Daar gaat het niet om.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:21 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Het is maar een baard van een overleden man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op maandag 2 mei 2011 22:22 schreef Zeroku het volgende:
Klink.Hahahaha ik grinnikte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo eet mijn konijn ook altijdquote:
Hier hoor je geen grappen over te maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:24 schreef MultiBanaan het volgende:
Bananen, eet er te veel en je raakt een week geconstipeerd
Dit ja.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hier hoor je geen grappen over te maken.
Mee eensquote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hihaho.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
wie is boudewijn?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
als jij niet van mij houdt hou ik wel van jou alleeen zo moooooi als je lachhhth zo waaarm en zo zaaacht![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boudewijiiijjjjn
Veel plezier morgen, Klinkyquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga er vandoor, toedels tot morgen!
kusje op je wangquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kusje op je haarquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
slaap lekkerquote:Op maandag 2 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
allemaal mannen.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Krijgt Osama nu ook allemaal maagden daarboven?
72.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Krijgt Osama nu ook allemaal maagden daarboven?
Sommige mensen kunnen grapjes over Osama nog niet aan.quote:
Hij geniet met volle teugen zeewaterquote:Op maandag 2 mei 2011 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vraag me af hoe hij het vindt zo in de zee, na lange tijd droog geweest te zijn in de woestijn.
Hihi flauw grapje sorry allemaal.
Bedankt voor de kusjes enzo, laters.![]()
Ja en je hebt gelijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:55 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Lig je te malen? Maar je bent toch nog geen half uur weg? Ik slaap nooit binnen een half uur
Janneman.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
henkieee
slaap lekker furdinanden morgen gezond weer op en 3 dagen verwijderd van je verjaardag
![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:08 schreef JanPiraat het volgende:
henkieee
slaap lekker furdinanden morgen gezond weer op en 3 dagen verwijderd van je verjaardag
![]()
League of Legends.quote:
Geweldig spelquote:
Niet als je in een kutteam zit met alleen maar trolls.quote:
www.lol-europe.comquote:
Nee klopt, dan is het echt vreselijkquote:Op maandag 2 mei 2011 23:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet als je in een kutteam zit met alleen maar trolls.
Ja, speel het vaak met 2 vrienden. Maarja, dan zit je nog met 2 onbekende.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:20 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nee klopt, dan is het echt vreselijk
Heb wel eens in een team gezeten waarbij er al 3 teamgenoten direct geleaved waren bij het begin
En dan maar zo lang mogelijk volhouden.
Als ik het speel zit ik meestal met een aantal klasgenoten in een team, dus heb altijd wel een chill team
Doe dan 3v3quote:Op maandag 2 mei 2011 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, speel het vaak met 2 vrienden. Maarja, dan zit je nog met 2 onbekende.
Mwa, da's te afhankelijk van eerste kills enzo.quote:
truequote:Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mwa, da's te afhankelijk van eerste kills enzo.
Teemoquote:Op maandag 2 mei 2011 23:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
true
teemo tank is leuk
moet je altijd solo gaan want veel geld nodig
en dan allemaal hp shit kopen, heb je een teemo met 5k health
niet geweldig tegen torens, maar je haalt er met gemak k/d mee van 15/1 (of nog beter)
Teemo is een eckte baas man!quote:Op maandag 2 mei 2011 23:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Teemo. Die speel ik echt heel af en toe. Gewoon heel de map vol paddestoelen leggen en je weet precies waar iedereen is. Dan is hij echt handig.
Ik speel nu Brand, veel AP stacken en dan burst je iemand in 4 keer neer. Dat is pas vet.
Nieuwere hero. Soort van rondrennende vulkaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:32 schreef dralion13 het volgende:
brand ken ik niet eens
en bazooka heb je niet in LoL
Morgen laatste dagquote:Op maandag 2 mei 2011 23:33 schreef dralion13 het volgende:
vet, issie nu gratis? moet ik binnenkort maar weer eens een potje gaan doen
Harrassen met W, als ze weglopen Q, E+R voor de burstquote:
ff noteren in mijn binasquote:Op maandag 2 mei 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Harrassen met W, als ze weglopen Q, E+R voor de burst.
doe ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Suggereren dat je natuurkunde of scheikunde doet.
Ha-llo.quote:
Nice.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:50 schreef dralion13 het volgende:
Ik heb begin vorig jaar 2 binassen gekregen bij het boeken uitdelen
Heeft meerdere keren de klas gered van een binas controle (8 keer iedereen binas is taart, daarna 10 keer daarna 12 keer)
Door mn 2e binas zijn wij de beste klas ooit van hem wat betreft binas meenemen
Als je hem niet inlevert krijg je toch ook een boete?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef dralion13 het volgende:
sowieso
Heb nog altijd 2 binassen
maar in 1 is een nogal grote vouw gekomen, dus zal me niks verbazen dat er een boete op komt, dus twijfel of ik hem in ga leveren...
hij heeft er 2 a sahbiquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je hem niet inlevert krijg je toch ook een boete?
Hij heeft er 2, maar waarschijnlijk denken zij dat ie er maar 1 heeft.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb er 2 terwijl ze denken dat ik er maar 1 hebquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:
Ik snap het niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Hij heeft er 2, maar waarschijnlijk denken zij dat ie er maar 1 heeft.
Vast wel handig om te hebben, so wat dat er een vouw in de kaft zitquote:Op maandag 2 mei 2011 23:52 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Anders zit jij met de verneukte binas. [ afbeelding ]
Zo moeilijk is het niet.quote:
een pleonasme wat vrouwen betreftquote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Bah, ik eindig mijn dag met het volgende:
Vrouwen zijn soms zo vreselijk irritant
Pff..
Ik heb er vorig jaar per ongeluk 2 meegekregen in plaats van 1 bij hte boeken uitdelenquote:
Kan gebeuren.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Bah, ik eindig mijn dag met het volgende:
Vrouwen zijn soms zo vreselijk irritant
Pff..
Vast wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vast wel handig om te hebben, so wat dat er een vouw in de kaft zit
nee ik zit dan eerder te twijfelen tussen eerlijk zijn en beide binassen inleveren en mogelijk een boete krijgen of 1 binas inleveren en geen boete krijgen...quote:Op maandag 2 mei 2011 23:54 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.
> Hij heeft 2 binassen.
> Ze denken dat hij er maar 1 heeft
> Hij kan kiezen of hij die met of zonder vouw inlevert
> Zonder vouw -> geen boete
> Met vouw -> kleine boete, maar een puntgave binas voor zichzelf
Gewoon houden.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee ik zit dan eerder te twijfelen tussen eerlijk zijn en beide binassen inleveren en mogelijk een boete krijgen of 1 binas inleveren en geen boete krijgen...
Zo'n boekje kost waarschijnlijk toch geen fuck.quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef dralion13 het volgende:
Maar maar maar, dat is diefstal
het enige wat ik ooit heb gestolen is een snoepje bij de snoepwinkel (lees: heel lang bij die bakken staan, en dan 1 stiekem in mijn mond steken en heel hard weg rennen)
quote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef dralion13 het volgende:
het enige wat ik ooit heb gestolen is een snoepje bij de snoepwinkel (lees: heel lang bij die bakken staan, en dan 1 stiekem in mijn mond steken en heel hard weg rennen)
Zelfs dat durfde ik nietquote:Op maandag 2 mei 2011 23:57 schreef dralion13 het volgende:
Maar jij bent dan ook een braaf lief meisjequote:
jij was die eckte badboyquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een braaf lief meisje
Henkiequote:
Ja best welquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een braaf lief meisje
sowiesoquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
tweede keer, dat ik mezelf betrap op het "emotioneel" worden tijdens een serie/film
Ik moet ook wel eens een traantje wegpinken bij een film hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
tweede keer, dat ik mezelf betrap op het "emotioneel" worden tijdens een serie/film
Nee, dan nietquote:
Scrubs.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:06 schreef ViezeFreddiey het volgende:
en dit stukje
maar, je moet de hele serie/aflevering kijken...
dan pas snap je het
meisjes die soms lief en braaf zijn zijn niet nodig, maar ze maken het leven wel een stuk leukerquote:
watwatwatwatwat.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 00:10 schreef dralion13 het volgende:
[..]
meisjes die soms lief en braaf zijn zijn niet nodig, maar ze maken het leven wel een stuk leuker
Niksquote:
Zal ik doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |