Nee, natuurlijk niet. Eerst de mensen met blauwe ogen (want die kan je makkelijk geloven) en daarna de mensen met bruine ogen.quote:Op maandag 9 mei 2011 12:58 schreef Sjeen het volgende:
denk je nu echt dat ze eerst gaan selecteren op terug te geven bedrag?
Op zich een goede tip, maar ik heb geen overbuurmanquote:
Jij hebt zeker blauwe ogen?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Eerst de mensen met blauwe ogen (want die kan je makkelijk geloven) en daarna de mensen met bruine ogen.
Ja zou best kunnen toch je weet nooit hoe ze het doen, eerst lees ik dat het gewoon via de computer gaat, maar het lijkt me toch ook dat mensen ze nakijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:58 schreef Sjeen het volgende:
Klopt en kloptquote:Op maandag 9 mei 2011 13:04 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij hebt zeker blauwe ogen?
O nee, wacht,... je hebt je aangifte vast nog niet ingediend!
ad-random gaat de eerste verwerking. Een groep mensen in de steekproef. En uiteraard met de definitieve aanslag krijg je wel te horen of je zelf goed had ingevuld of niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:05 schreef mookie23 het volgende:
[..]
Ja zou best kunnen toch je weet nooit hoe ze het doen, eerst lees ik dat het gewoon via de computer gaat, maar het lijkt me toch ook dat mensen ze nakijken
bel de ing ook even of die onderweg isquote:Op maandag 9 mei 2011 13:03 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Op zich een goede tip, maar ik heb geen overbuurman
Rabobank maar gebeld, die gaven aan dat het geld wel binnen kwam en dat ik alle mensen van Fok! moest zeggen dat ze moeten stoppen met bellen!
quote:
Mijn overbuurmannen zijn juist bomen, maar ik heb het dan ook al binnenquote:Op maandag 9 mei 2011 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb het idee dat het aan het aantal bomen in je straat ligt...
quote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef mookie23 het volgende:
Zoals ik hier volg hebben de meeste al een brief en geld ontvangen!
Ik heb nog helemaal niks en heb toch maar een keer de BD opgebeld om te kijken hoe of wat want vorig jaar had ik het op 12 mei..
Nu staat het nog steeds op behandeling en heb hem 20 Januari ingediend...
Die van me vader in Februari en die had dagtekening 7 mei...
Die man van de BD zei al het ligt niet aan wanneer je het het opgestuurd, je krijgt voor 1 juli bericht dus das pech voor heel veel mensen hij kan dus tot een week voor 1 juli in behandeling blijven staan :S dus heb ik ook pech al hoop ik van niet en dat het toch snel iets binnen komt....
Krijgen jullie veel of weinig? in de honderd of in de duizend want daar kan het ook aanliggen lijkt mij eerst kleine bedragen daarna grote bedragen!
Dit!quote:Op maandag 9 mei 2011 12:58 schreef Sjeen het volgende:
Ja maar een definitieve dat kan 3 jaar duren dus voor dat je die krijgt krijg je toch een een voorlopige???quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ad-random gaat de eerste verwerking. Een groep mensen in de steekproef. En uiteraard met de definitieve aanslag krijg je wel te horen of je zelf goed had ingevuld of niet.
hier precies hetzelfde, ingediend 19 feb, brief 7 mei en ook ing.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:05 schreef meandmy3kids het volgende:
Hier ook dagtekening 7 mei . Ingedient op 19 februari.
En heb de ING maar op dit moment nog niets ontvangen.
Dus ik ben benieuwd , maar wacht het rustig af
Ja joh 1 dagje langer maakt toch niet zo heel veel meer uit dan. Morgen maar weer kijkenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:11 schreef visje83 het volgende:
[..]
hier precies hetzelfde, ingediend 19 feb, brief 7 mei en ook ing.
maar ing hoef je in de middag niet meer op de bank te kijken voor belasting.
ing stort belasting altijd in de ochtend.
dus zal er morgen vroeg wel op staan. had vandaag al wel verwacht, dan maar een dagje langer wachten..
Het irriteert mij dat de ING rente opstrijkt van mijn teveel betaalde belastingcentenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:15 schreef meandmy3kids het volgende:
[..]
Ja joh 1 dagje langer maakt toch niet zo heel veel meer uit dan. Morgen maar weer kijken
Nee. We gaan het wel uitgeven, maar nog niet vandaag. Maar ik vind dat geen reden voor de ING om er maar weer een paar dagen extra rente van te trekken.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:20 schreef pessie het volgende:
Bij mij staat het nog niet op de rekening. Zijn jullie allemaal zo benieuwd wanneer het erop staat omdat je het direct wilt uitgeven? Hier gaat het eerst maar es naar de spaarrekening.
Bij mij precis t zelfde verhaal, al 2 weken in behandelingquote:Op maandag 9 mei 2011 12:57 schreef mookie23 het volgende:
Zoals ik hier volg hebben de meeste al een brief en geld ontvangen!
Ik heb nog helemaal niks en heb toch maar een keer de BD opgebeld om te kijken hoe of wat want vorig jaar had ik het op 12 mei..
Nu staat het nog steeds op behandeling en heb hem 20 Januari ingediend...
Die van me vader in Februari en die had dagtekening 7 mei...
Die man van de BD zei al het ligt niet aan wanneer je het het opgestuurd, je krijgt voor 1 juli bericht dus das pech voor heel veel mensen hij kan dus tot een week voor 1 juli in behandeling blijven staan :S dus heb ik ook pech al hoop ik van niet en dat het toch snel iets binnen komt....
Krijgen jullie veel of weinig? in de honderd of in de duizend want daar kan het ook aanliggen lijkt mij eerst kleine bedragen daarna grote bedragen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |