quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:01 schreef AQuila360 het volgende:
Net een stukje VI in De wereld draait door wel grappig.
Ik vind ze wel grappig, op die Belgische sites als ze Nederlanders dissen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja..zo zijn Belgen. Hypocriet volkje...
Die Carl Huybrechts vind ik ook maar een kwal. Afgelopen zomer zat hij bij VI Oranje aan tafel met zo'n uitstraling van 'ik ben de grote voetbalmeneer van Belgie en die Hollanders maken mij niet gek'. Een beetje minzaam te glimlachen heel de tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:26 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)erde-blik-video.aspx
Belgen.
Het is overigens in het Frans, dus ik verstond geen reet van het filmpje.
Inderdaad, nemen zichzelf veel te serieus. Van die belegen grapjes heel de tijd.quote:Op woensdag 4 mei 2011 09:39 schreef psvrio het volgende:
Ziet er niet echt uit als een leuke praatprogramma,maar das belgie he saai
Die schopt je zo in zeven stukken!... echt een wereldgozerquote:Op woensdag 4 mei 2011 10:00 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boskamp. Ze hadden 'm wel ondertiteld.
Ook prachtig als hij in een deuk ligt...ik zit altijd te wachten tot de bedrijfshulpverlener in beeld springt en een Heimlich-greep aanlegt bij Boskamp.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die schopt je zo in zeven stukken!... echt een wereldgozer
Hier doet ie het prima; ik heb wel FF.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand een link naar Doordekken van afgelopen zondag voor mij?
Als ik deze doe
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/36113/dd_2-05:_enquot;twente_is_te_sterk_voor_ajaxenquot;.html
doet ie het niet.
Dat is waarschijnlijk waarom hij durft toe te geven dat hij mevrouw Derksen wel eens een speels tikje tegen de kont geeft.quote:
Tja Johan zegt zelf ook altijd dat dit soort dingen kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef DrDentz het volgende:
'Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen'
Wanneer nu eens Johan?
Beste Johan, je bent niet altijd positief geweest over Marco van Basten als bondscoach. Hoe denk je over Van Basten als Ajax-trainer?
Zoals iedere nieuwe trainer heeft 'ie van mij het voordeel van de twijfel, en ik denk dat 'ie gaat slagen, want het aankoopbeleid is geweldig. Hij heeft een fantastische voorhoede, hij heeft redelijke middenvelders, hij is nu bezig zijn verdediging te versterken. Ik denk dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt, dus dan is Van Basten een goede coach voor Ajax.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:53 schreef psvrio het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn zoon is gek op plop en kijk wie we tegen komen![]()
Excelsior zal ook geen wedstrijd winnen dit jaarquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:55 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Tja Johan zegt zelf ook altijd dat dit soort dingen kunnen gebeuren.
Hij werd achterhaald door de actualiteitquote:Op woensdag 4 mei 2011 12:35 schreef DrDentz het volgende:
'Ajax wordt met twee vingers in de neus kampioen'
Wanneer nu eens Johan?
Beste Johan, je bent niet altijd positief geweest over Marco van Basten als bondscoach. Hoe denk je over Van Basten als Ajax-trainer?
Zoals iedere nieuwe trainer heeft 'ie van mij het voordeel van de twijfel, en ik denk dat 'ie gaat slagen, want het aankoopbeleid is geweldig. Hij heeft een fantastische voorhoede, hij heeft redelijke middenvelders, hij is nu bezig zijn verdediging te versterken. Ik denk dat Ajax met twee vingers in de neus kampioen wordt, dus dan is Van Basten een goede coach voor Ajax.
Heerlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 14:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat soort uitspraken noemt hij toch gewoon jeugdzondes, en dan zegt hij snel dat Wilfred een wijsneus is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |