Ik hoop dat dat niet gebeurt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hou je hoofd er bij. Als je de verkeerde verwijdert ben je verder van huis.
Les voor de volgende keer: je hebt 3 opties bij het installerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
En als alles lukt, denk je dan dat de ruimte weer terug komt op mijn schijf?
Zet nu namelijk mijn tv-shows etc naar mijn pa zijn laptop over, die heeft nog wel schijfruimte.
Even voor de duidelijkheid: Je bent die ruimte niet kwijt. Die ruimte is gewoon vrij, en beschikbaar op je harde schijf. Alleen kan windows die ruimte niet lezen/beschrijven omdat windows alleen zijn eigen partitie-formaat snapt. Maar als je Ubuntu start is die ruimte gewoon vrij, en kun je ook je windows partities lezen. Ubuntu kan wél met verschillende partitieformaten omgaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 11:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
En als alles lukt, denk je dan dat de ruimte weer terug komt op mijn schijf?
Zet nu namelijk mijn tv-shows etc naar mijn pa zijn laptop over, die heeft nog wel schijfruimte.
quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb 11.4 en unity echt even een kans gegeven ook Gnome 3, maar het is het nog net niet.
Ik ben even terug op 10.10 over een half jaar nog maar een poging en hopen dan beiden zichzelf wat meer ontwikkeld hebben.
11.04 in 'classic ubuntu' mode (= gnome2) is ook prima te doen hoor.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:58 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb 11.4 en unity echt even een kans gegeven ook Gnome 3, maar het is het nog net niet.
Ik ben even terug op 10.10 over een half jaar nog maar een poging en hopen dan beiden zichzelf wat meer ontwikkeld hebben.
Classic is niet helemaal Gnome2, naar wat ik gelezen heb. Je kunt ook wachten tot Mint 11 uit is, dat is 11.04 met echt Gnome 2.8.x...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
11.04 in 'classic ubuntu' mode (= gnome2) is ook prima te doen hoor.
Huh, wat zou het dan moeten zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Classic is niet helemaal Gnome2, naar wat ik gelezen heb.
Classic is gnome 2.x + extra aanpassingen.quote:
Dat maakt het niet minder gnome 2 hoor. distro's die gnome (of watvoor DE dan ook) gebruiken zonder aanpassingen zijn volgens mij zéér zeldzaam.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 08:46 schreef wdn het volgende:
[..]
Classic is gnome 2.x + extra aanpassingen.
Ik had hem ook gebookmarkt. Misschien ga ik ook wel over op fedora 15quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:43 schreef Markster het volgende:
Heb net even fedora 15 geprobeerd, en die interface is 100x beter dan Unity. Wel superclean, zelfde idee, maar veel beter uitgewerkt.
Of Archquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had hem ook gebookmarkt. Misschien ga ik ook wel over op fedora 15.
Nee ga het vanavond weer installeren, tijdje niet mijn laptop gebruikt en nu ik dat wel doe ben ik wat ontevreden over ubuntu...quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Gebruik je dat 100%? Ook 100% tevreden?
Pacman isquote:
Het zegt mij allemaal zo weinig en deb is zo bekendquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:08 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ga het vanavond weer installeren, tijdje niet mijn laptop gebruikt en nu ik dat wel doe ben ik wat ontevreden over ubuntu...
[..]
Pacman isoh en in combinatie met yaourt is het
Mocht je het toch een keer willen proberen, dan wil ik je wel op weg helpen hoor, zo ben ik dan wel, maar laten we dan maar in het linux topic verder pratenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Het zegt mij allemaal zo weinig en deb is zo bekend.
Dus ik installeer Fedora 15, dat gaat lekker vlot. Nu maar even inloggen, dat gaat ook lekker snel! Alleen dat font ziet er niet uit, vast een kwestie van de fontrendering even customizen. Ik als een malle naar System Settings, daar moet 'ie vast tussen staan (denk je dan). Waar ik ook kijk, niets te vinden! FFFUUUUU Fedora!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik had hem ook gebookmarkt. Misschien ga ik ook wel over op fedora 15.
Datzelfde probleem had ik jaren geleden al met Fedora, vlak voordat ik Ubuntu ontdekte.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:17 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dus ik installeer Fedora 15, dat gaat lekker vlot. Nu maar even inloggen, dat gaat ook lekker snel! Alleen dat font ziet er niet uit, vast een kwestie van de fontrendering even customizen. Ik als een malle naar System Settings, daar moet 'ie vast tussen staan (denk je dan). Waar ik ook kijk, niets te vinden! FFFUUUUU Fedora!
Ik hou het wel bij Kubuntu.
Het is lang geleden dat ik met Fedora heb gespeeld, maar ik wilde me er wel weer een keer aan wagen vanwege Gnome 3. Maar welke knurft verzint het nu om geen visuele settings toe te voegen? Ubuntu is werkelijk de eerste distro die een fatsoenlijk font gebruikt incl. rendering.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Datzelfde probleem had ik jaren geleden al met Fedora, vlak voordat ik Ubuntu ontdekte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |