Probeer 't morgen nog wel een x, thanks.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:32 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ja maar ook geprobeerd niks te doen voor n minuut of 5? Anders toch echt even een andere cd/dvd of via usb

En gelukt ?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 01:40 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Probeer 't morgen nog wel een x, thanks.

Niet via die cdquote:

Lekkere eerste indruk of niet?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Niet via die cdIk zal even m'n huisgenoot vragen voor een USBstick, en dan nog een x proberen
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Niet via die cdIk zal even m'n huisgenoot vragen voor een USBstick, en dan nog een x proberen

Zal dit het einde betekenen voor Skype diensten op linux systemen? Ben bang van welquote:

Microsoft neemt Skype mogelijk over voor $8.500.000.000quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:00 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Zal dit het einde betekenen voor Skype diensten op linux systemen? Ben bang van wel

belachelijk eigenlijk he?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Microsoft neemt Skype mogelijk over voor $8.500.000.000

Ik wacht nog af hoe het gaat lopen, maar als het net als veel andere microsoftproducten afluisterbaar wordt word ik er niet blij van.quote:

Och nu hoeven de gebruikers niet meer te zeiken over het niet krijgen van bugfixes en updates want die krijgen ze nu ZEKER niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:02 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Microsoft neemt Skype mogelijk over voor $8.500.000.000

Dat scheeltquote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Och nu hoeven de gebruikers niet meer te zeiken over het niet krijgen van bugfixes en updates want die krijgen ze nu ZEKER niet.

datquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:05 schreef KomtTijd... het volgende:
Beter maken ze gewoon een api waar libpurple e.d. wat tegenaan kunnen klussen.

MS heeft al zoveel beloftes gemaakt en gebroken dat ik het niet meer geloof.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:02 schreef PiRANiA het volgende:
Skype will become a new division of Microsoft, with Bates reporting to Ballmer. The product and brand will continue to exist, and Ballmer promised to “continue to support non-Microsoft devices.”
http://techcrunch.com/2011/05/10/ballmer-bates-skype/

Alsof MS überhaupt zijn concurrentie wilt gaan helpenquote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:14 schreef wdn het volgende:
[..]
MS heeft al zoveel beloftes gemaakt en gebroken dat ik het niet meer geloof.

Die investering hoeft helemaal niet terug verdiend te worden, ze kunnen het ook gewoon de techniek overhevelen naar MSN, en de stekker uit Skype trekken. Is de MS-marktinsluiting wéér een stukje sterker. Ik ben er bang voor dat dat het uiteindelijke doel is...quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
Bekijk het van de andere kant: M$ investeert 8,5 miljard, dat moeten ze weer terugverdienen. De dienst Skype-in/out is nooit rendabel geweest, door advertenties draait Skype nog met een beetje winst.
Ik gebruik de Google Videochat plugin, waarmee ik in GMail met mijn contacten videoverbinding heb, dit is gratis, blijft gratis, cross-platform en er is geen extra programma voor nodig.

Niet perse. 8.5 miljard weggeven om een potentiele concurrent voor een service of inkoop van mogelijke patenten kan ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
Bekijk het van de andere kant: M$ investeert 8,5 miljard, dat moeten ze weer terugverdienen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |