Hij kijkt volgens mij al veel teveel naar Mac dus dat verbaasde mij nietquote:Op zondag 8 mei 2011 15:37 schreef JoshuaL het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat hij de iPhone verkiest boven Android.
Ik heb nu op een virtuele machine xfce draaien, en dan draai ik op een andere machine via vnc/ssh ook nog een tweede sessie en nog draait het redelijk goed. Ik denk dat ik ook maar overstap. In ieder geval mensen die ik op afstand help laat ik overgaan op xfce.quote:Op zondag 8 mei 2011 15:38 schreef Farenji het volgende:
Ik ben weer overgestapt op XFCE.
Ik draaide met de classic gnome omgeving, zonder effecten want die vind ik irritant. Maar ik had vaak issues als ik naar een andere workspace ging dmv de switcher. Dan werden vensters niet altijd goed geupdate, zit je met allerlei overblijfsels uit je andere workspace, erg vervelend. Ik ben te lui om te troubleshooten of zelfs een bugreport in te dienen. Maar onder XFCE gaat alles goed en het heeft eigenlijk alles wat ik nodig heb! Qua interface is er nauwelijks tot geen verschil.
Heb je ook geprobeerd om in classic theme in te loggen?quote:Op maandag 9 mei 2011 00:14 schreef Glazenmaker het volgende:
Een grote poep zooi dat 11.04... Had mijn netbookje met windows-ubuntu dualboot geupgrade in het buitenland met een poepverbinding en meerdere onderbrekingen door gezeur en activiteiten. Start 1 keer prachtig op in 11.04 en daarna deaud. Een uur lang alles geprobeerd in het boot menu maar steeds als ik mijn wachtwoord had ingetikt kreeg ik het eerste stukje van het opstart deuntje te horen. dung dung dung... Thuis een verse installatie met een usb stick gedaan en het was weer hetzelfde verhaal. Ga morgen als ik tijd heb een volledige installatie doen op de hele disk (want windows gebruikte ik toch bijna nooit) en als dat weer fout gaat stap ik gewoon over op Debian ofzo..
Zijn beschrijving van zijn avontuur in het buitenland is niet serieus te nemen.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb je ook geprobeerd om in classic theme in te loggen?
Ja maar jou antwoord klopte nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 20:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Vraag het daar en met mijn l33t moderator skillz sluit ik je topic omdat het daar al gevraagd en beantwoord is
link naar je vraag :=Dquote:Op maandag 9 mei 2011 11:35 schreef Dale. het volgende:
[..]
Ja maar jou antwoord klopte nietbeide acties had ik en meerdere ook gedaan maar dat werkte niet
cd /mediaquote:Op maandag 9 mei 2011 17:26 schreef Toryu het volgende:
Ik heb een virtualbox met Ubuntu en met VB een Windows-map gedeeld. Deze verschijnt in Ubuntu onder /media, maar is alleen voor root toegankelijk. Hoe kan ik instellen dat ik als normale gebruiker (user: bart) daar lees en schrijfrechten krijg?
quote:Op maandag 9 mei 2011 20:23 schreef webbyplus het volgende:
Net voor het eerst (ooit) Ubuntu 11.04 geinstalleerd.
Installatie verliep vlekkeloos, en wat draait dat OS als een tierelier!
Niet in het installatievenster nee. Hij blijft gewoon hangen. Verder kan ik wel andere applicaties draaien.quote:
Ikgebruik hem door 3 SSH tunnels heen en het werkt vloeiendquote:Op maandag 9 mei 2011 20:17 schreef Joooo-pi het volgende:
Zijn er meer die veel gebruik maken van de standaard terminal server client in ubuntu?
Ik vind dat niet zo best werken. Ten eerste kan ik niet instellen dat de achtergrond van het remote systeem automatisch uitschakelt (wat in windows standaard is) en ten tweede werkt het minder direct.
Het remote systeem bereik ik via een erg trage internet verbinding, maar vanuit windows kan ik er redelijk goed mee werken... Maar ik wil eigenlijk geen windows booten op mijn systeem
Zijn er verbetermogelijkheden?
Druk je meteen op volgende of een van die radio buttons aan?quote:Op maandag 9 mei 2011 21:51 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Niet in het installatievenster nee. Hij blijft gewoon hangen. Verder kan ik wel andere applicaties draaien.
Ik heb alles geprobeerd, met én zonder die radio buttons. Zodra ik op 'volgende' klik loopt het vast.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:18 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Druk je meteen op volgende of een van die radio buttons aan?
Ik had dit namelijk ook. Toen besloot ik om de installatie te starten en er dan een minuut of 5 niks aan te doen (niet eens de muis bewegen) toen ik daarna iets wou aan klikken deed die t wel.
Anders even via je usb stick proberen te installeren met UnetBootin?
Ja maar ook geprobeerd niks te doen voor n minuut of 5? Anders toch echt even een andere cd/dvd of via usbquote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:21 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Ik heb alles geprobeerd, met én zonder die radio buttons. Zodra ik op 'volgende' klik loopt het vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |