Ik ben er ondertussen al redelijk aan gewend... Alleen jammer dat je in de Workspaces Launcher geen previews kan zien van je schermen zonder er eerst op te klikken...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:05 schreef ouderejongere het volgende:
Wat is Gnome(2) zonder Unity toch heerlijk
Mijn klokje met weerbericht rechtsboven, linksboven de starter , locaties, systeem en een paar snelle starters voor toepassingen die ik vaak gebruik.
Onder een taakbalk en bureaubladwisselaar. Ik wacht wel met Unity tot het is doorontwikkeld, het heeft nu meer nadelen dan voordelen.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Powered by Janetje®

Heb je .ICEauthority error?quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
HIj wil Gnome 3 niet laden,...
Unity is irritant, had toch gewoon 10.10 moeten blijven

Noobquote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Watashiwa het volgende:
Ubuntu![]()
Als ik weer wat geld heb, zet ik Windows 7 erop. Wat een baggerzooi! Hulp is kut en veel te veel uitzoeken.

Windows 7 is ook makkelijk gratis te verkrijgen, maar blijf gewoon bij ubuntu. Geef het wat tijd om te wennen en je hebt een heerlijk OS dat altijd gratis zal blijven, MET updates.quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Watashiwa het volgende:
Ubuntu![]()
Als ik weer wat geld heb, zet ik Windows 7 erop. Wat een baggerzooi! Hulp is kut en veel te veel uitzoeken.

- rechten goed zetten van die file (600 meen ik).quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
HIj wil Gnome 3 niet laden,...
Unity is irritant, had toch gewoon 10.10 moeten blijven

Check dit topic:quote:
Nope dat helpt niet. Zie ook link.quote:Op donderdag 5 mei 2011 11:23 schreef wdn het volgende:
[..]
- rechten goed zetten van die file (600 meen ik).
- zorg dat je hele home dir eigendom is van de gebruikersnaam.

Ken je deze al: http://askubuntu.com/quote:Op donderdag 5 mei 2011 15:27 schreef Dale. het volgende:
[..]
Check dit topic:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1742343
[..]
Nope dat helpt niet. Zie ook link.

Haha, noob!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:28 schreef Unfabulouss het volgende:
Ik heb met Linux nog nooit problemen gehad

Je hebt nog niets gevraagd maar je weet wel dat de hulp kut is?quote:Op donderdag 5 mei 2011 02:51 schreef Watashiwa het volgende:
Ubuntu![]()

Vraag het daar en met mijn l33t moderator skillz sluit ik je topic omdat het daar al gevraagd en beantwoord isquote:

Ik heb ook nog nooit problemen gehad. Alleen maar uitdagingenquote:

Unity werkt echt goed. En er zijn zoveel leuke community aanvulling gemaakt in zo'n korte tijd dat het gewoon leuk is om te zien wat allemaal mogelijk is.quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:31 schreef remlof het volgende:
Met Gnome3 valt goed te werken trouwens. Het is alleen wel een definitief afscheid van versie 2.
En van Unity, maar daar ben ik niet zo rouwig om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |