een deel-al-je-data-met-de-community-programmaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 18:49 schreef Kandijfijn het volgende:
Wtf is nepamuk?
Google heeft iets teveel resultaten
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
een deel-al-je-data-met-de-community-programma
En dat is heel mooi voor de mensen die het willen gebruiken. Je krijgt het niet door je strot geschoven en het staat standaard uit. Maar blijkbaar zijn er ook mensen die lezen wat ze willen lezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
een deel-al-je-data-met-de-community-programma
De PC of wil Ubuntu niet werken?quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:24 schreef Kandijfijn het volgende:
Dan wil je zo graag Ubuntu op je nieuwe pc uitproberen en doet die het gewoon niet :/. Beetje heel erg jammer is dat dat dan weer.
Ubuntu werkt altijdquote:Op donderdag 9 juni 2011 19:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De PC of wil Ubuntu niet werken?
Onzin, ik ben al meerdere pc's in het verleden tegenkomen waar ubuntu simpelweg niet wilde booten.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ubuntu werkt altijd![]()
De Pc helaas nog niet
Serieus, het gewoon vertikte? Word volgens mij wel al minder.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Onzin, ik ben al meerdere pc's in het verleden tegenkomen waar ubuntu simpelweg niet wilde booten.
Weet je al wat de oorzaak is?
Heb je al om hulp gevraagd hier dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:26 schreef FastFox91 het volgende:
Mijn jaarlijkse poging tot overstappen naar unix is weer niet geslaagd. Monitor met VGA-aansluiting werkt prima, sluit ik DVI aan krijg ik kleinere resolutie (zelfde monitor). Probeer met VLC player een MKV-bestand af te spelen, verschuif het scherm en Ubuntu loopt vast en moet rebooten. Tot volgend jaar.(Heb met behulp van Google het een en ander geprobeerd te fixen, maar het wil niet lukken / kost te veel moeite.)
Nee, ik wil het meestal zelfstandig kunnen oplossen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heb je al om hulp gevraagd hier dan?
Watvoor grafische kaart heb je en watvoor drivers gebruik je hiervoor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xorg.conf met DVI-aansluiting post ik vanavond.
Weet je waarom dat is? Omdat dat moederbord problemen kent.quote:Op donderdag 9 juni 2011 20:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Onzin, ik ben al meerdere pc's in het verleden tegenkomen waar ubuntu simpelweg niet wilde booten.
Weet je al wat de oorzaak is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op het moment dat ik Xinerama enable, werkt het niet. Na het inloggen zie ik twee schermen met de default background, maar geen menu of iets anders. Rebooten is de enige oplossing. Als ik inlog op ubuntu klassiek, krijg ik links een zwart scherm en rechts menu etc, maar ik moet met mijn muis links op het scherm ergens klikken, waarna er een actie gebeurt op het rechterscherm. Iemand een oplossing of een idee?
Ik zou het niet weten. Misschien dat de performance een issue kan zijn. Met een dualboot heeft het het systeem 1 OS draaien, bij virtualisatie meerdere.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef FastFox91 het volgende:
Wat is het nadeel van Windows virtualiseren op Ubuntu vergeleken met dual boot, voor thuisgebruikers?
Dat is zeker iets om rekening mee te houden. Bedankt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Misschien dat de performance een issue kan zijn. Met een dualboot heeft het het systeem 1 OS draaien, bij virtualisatie meerdere.
Wat Joooo-pi zegt, maar moderne processoren zijn zeer goed geschikt voor virtualisatie. Alleen bij hele zware toepassingen heb je nog echt het basis-OS nodig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Dat is zeker iets om rekening mee te houden. Bedankt.
Snelheid maar alleen indien je een langzaam systeem hebt. Een i3 of beter trekt het allemaal in een zeer goed tempo.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:26 schreef FastFox91 het volgende:
Wat is het nadeel van Windows virtualiseren op Ubuntu vergeleken met dual boot, voor thuisgebruikers?
Lukt dat echt niet onder ubuntu? Met VLC desnoods?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:33 schreef FastFox91 het volgende:
XP draai ik nu wel vaak, vanwege Tour de France stream van NOS.
Eerste keer ging het niet goed, maar nu ik het nog een keer probeer werkt het wel. Thanks.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lukt dat echt niet onder ubuntu? Met VLC desnoods?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |