quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Iridal het volgende:
En op je scherm zie je helemaal niets begrijp ik, dus ook geen BIOS scherm
Ik kom niet de Bios (waarschijnlijk), en idd. het scherm geeft geen beeld alleen een vakje met NO VIDEO INPUT.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:08 schreef Pino112 het volgende:
Voedingkabel op GPU ook aangesloten? Alles goed nagelopen verder?
BIOS oid geeft geen melding?
Kan je filmpje doen?quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:13 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
[..]
Ik kom niet de Bios (waarschijnlijk), en idd. het scherm geeft geen beeld alleen een vakje met NO VIDEO INPUT.
Draadjes zijn volgens instructies aangesloten op de GPU.
Ja,quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:43 schreef FredvZ het volgende:
Heb je allebei de dvi connectors geprobeerd?
Weet je zeker dat het dvi-i connectoren zijn en geen dvi-d connectoren?
Gedaan en andere voeding niet beschikbaar, maar met laatst genoemde lijkt me niks mis eigenlijk.quote:Op woensdag 8 juni 2011 19:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met 1 reepje geheugen proberen, andere voeding proberen.
Die had ik al getest, ook geen resultaat helaas. Ik denk nu echt de schuld te geven aan dat koppelstukje maar dit minderwaardig stukje kutdorp heeft natuurlijk geen winkel niks meer open :/quote:
Volgens mij wel? Ik heb een oude kast van mijn vader gebruikt waar toendertijd wel een pittig systeem in zat.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:54 schreef Iridal het volgende:
Wat voor geheugen heb je? DDR2/3?
Verder heb je de connector JPWR2 maar voor de helft in gebruik. Specifieke reden daarvoor?
Laatste edit: je voeding moet ook wel 450W of meer zijn, is die dat ook?
Ligt eraan, aantal Ampere op de +12V is belangrijk, bij een hokkietokkie 400W voeding is die vaak te laag en als het ding dan ouder wordt levert ie te weinig om de boel op te starten.quote:
Ja, het systeem zoals in topicstart genoemd draaide tot 2 week terug nog vlekkenloos in een ander systeem. Moederbord ondersteunt gewoon DDR3 (aldus gebruiksaanwijzing).quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ligt eraan, aantal Ampere op de +12V is belangrijk, bij een hokkietokkie 400W voeding is die vaak te laag en als het ding dan ouder wordt levert ie te weinig om de boel op te starten.
@TS wordt het zo te zien op de foto's Corsair DDR3 geheugen wel ondersteund door je moederbord?
Heb hier een defecte Zalman 400W voeding liggen die wel zorgt dat ledje gaat branden en fans gaan draaien maar daar blijft het dan bij.quote:Op woensdag 8 juni 2011 22:30 schreef Kandijfijn het volgende:
De voeding is wel wat ouder, maar het is wel allemaal kwaliteit systeem koste toendertijd 1200 euro o.i.d. maar als het aan de voeding zou liggen zou hij toch helemaal niet booten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |