abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:00:02 #201
3542 Gia
User under construction
pi_96301139
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Nederlandse boys moeten, hoe pijnlijk het ook voor ze is, niet vergeten dat belijders van de Islam nou eenmaal worden getolereerd in Nederland. En er zijn voldoende fatsoenlijke methodes om te laten blijken dat je niet gediend bent van een dergelijke levensstijl. Spugen en slaan is meer weggelegd voor primaten. Mensen met verstand zullen het gesprek aangaan en de moslim in kwestie proberen te "bekeren", en zelfs dat doet je met beleid.
Zo kan het dus ook.
pi_96301203
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:00 schreef Gia het volgende:

[..]

Zo kan het dus ook.
Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:04:32 #203
3542 Gia
User under construction
pi_96301347
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:01 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Uiteraard is dat iets héél anders. O-)
Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:18:55 #204
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96301949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:04 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja natuurlijk!!! Ik vind dat men niet in het openbaar zijn geloof mag belijden. Dat moet niet zichtbaar zijn voor iedereen.

Maar dat is uiteraard een foute mening.
Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:56:16 #205
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96303316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Volgens mij is iets tegen moslims hebben tegenwoordig meer geaccepteerd dan iets tegen homo's hebben hoor.
Ja, het is niet rationeel, maar je hebt een goed punt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 3 mei 2011 @ 17:58:05 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_96303374
Volslagen de weg kwijt hier..
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
The truth was in here.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:02:03 #207
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_96303538
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ja, daar lijkt het op inderdaad. Spijtig alleen dat veel mensen moslims verwarren met halftamme klapjosti's die ook van allochtone afkomst zijn, maar verder helemaal niets met de Islam van doen hebben.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Moderator dinsdag 3 mei 2011 @ 18:03:05 #208
249559 crew  Lavenderr
pi_96303588
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Iemand die word geterroriseerd door een stel knapen kan maar beter zijn mond houden, op advies van de politie.
Ik weet niet wie ik nu liever een schop onder hun hol wil geven, een stel van die knapen of de politie zelf!
Allebei?
Laf zijn ze , die gasten omdat ze een persoon zo treiteren, en de politie omdat ze het slachtoffer van de treiterijen verzoeken om sssttttt te doen.
Deze man is dapper en houdt zijn mond niet. Klasse. Niet dat het hem zal helpen, helaas.
pi_96303606
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Overigens slecht van die boys. Je kunt ook op een normale manier laten blijken dat je het oneens bent iemands levensstijl. :{

Waarom op een normale manier laten blijken? Als je al om zo'n onnozele reden iemand niet mag, dan maak je toch gewoon geen contact? En laat die kerel lekker met rust. Dan hebben ze er toch ook geen last van?

Goed dat deze man het interview gewoon geeft, dat vind ik knap!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 18:05:37 #210
13462 BansheeBoy
pi_96303680
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_96305160
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:05 schreef BansheeBoy het volgende:
De beste stuurlui staan steeds aan wal, dat is ook nu weer het geval. Waarom gaat men er standaard vanuit dat de politie niet weet wat zij doen? Dat is ook onderdeel van het probleem, geen respect voor het gezag en hun expertise ondermijnen. :N

Ze ondermijnen zelf hun gezag door halfzacht optreden en het zich concentreren op allerlei kleinigheden zonder de echte klootzakken aan te pakken.
pi_96305261
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 09:52 schreef gkokkelman het volgende:
maar als de politie zulke uitspraken doet, de gemeente en justitie dus niet ingrijpen.
Dan mag je toch gewoon voor eigen rechter spelen en voor jezelf op komen?
Het word echt tijd dat er een flink bloedbad onder die kutmarokkanen word aangericht
Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
pi_96305720
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:41 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Dan zul je toch eerst achter dat toetsenbord vandaan moeten komen.
Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_96305963
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

Probleem is ook dat je als brave burger gewoon moeilijk aan een degelijk vuurwapen kan komen.
Anders zou dit denk ik een heel stuk sneller opgelost worden binnen onze samenleving.
Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?

[ Bericht 0% gewijzigd door MisterSqueaky op 03-05-2011 19:01:04 ]
pi_96306170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 17:58 schreef Bastard het volgende:
Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:00:14 #216
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96306275
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:49 schreef huhggh het volgende:

[..]

* Kijkt hoeveel mensen hier nu weer over zullen vallen terwijl dit probleem alleen maar erger aan het worden is.
* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
pi_96306388
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:57 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Tja, die knapen kun je het niet eens helemaal verwijten, omdat ze nu eenmaal geestelijk invalide zijn. Van de politie zou ik anders verwachten.
Nah, nee. Het zijn onopgevoede rotjong die elkaar opstoken. Als die man geen homo was geweest dan hadden ze wel een andere reden gevonden of zijn buurman op de korrel genomen. Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij, en zoniet dan mag je toch verwachten dat de media dit even blijft volgen zodat de politie gedwongen is op te treden (lees: hun werk gewoon te doen). Het moet niet leuk meer zijn om mensen te treiteren, om wat voor reden dan ook.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_96306574
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

* Rechtse_Hippie meldt zich. Je vindt een kogel niet een wat overtrokken reactie op wat speeksel?
A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Faal van de eeuw.
pi_96306578
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Hopelijk helpt het gesprek met die ouders erbij
Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
pi_96306667
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 18:54 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hoe dat zo ?
Jij 1 vuurwapen.
De 10 Marokkaanse ettertjes 10 vuurwapens.

Hoe win jij ?
Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Faal van de eeuw.
pi_96306733
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:07 schreef huhggh het volgende:

[..]

Laten we kijken naar de huidige situatie:
Hoe zou jij in soortgelijke situaties winnen?
Politie bellen? Ze vermanend aanspreken? :')
Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:09:57 #222
13462 BansheeBoy
pi_96306768
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom zou het ? De ouders vinden homo's waarschijnlijk ook vies.
Dan kan je ze wel vertellen dat wij hier in Nederland respect en tolerantie hebben blablabla, maar boos worden op je kind omdat het iets doet wat het volgens jouw eigen ethiek prima door de beugel kan is best lastig.
Ah, jij weet alles al. Gewoon maar niks doen dus? :N

pi_96307249
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, jij weet alles al.
Duivel he ;)

Maar serieus: zijn er veel Marokkaanse ouders die homoseksuelen helemaal toppie vinden ?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:20:04 #224
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96307341
Nou of ze homoseksuelen geweldig vinden is nog niet eens zo het punt, maar ik heb het gevoel dat de ouders wel veel meer van goed fatsoen weten, en dáár gaat het om.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:25:21 #225
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96307624
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:06 schreef huhggh het volgende:

[..]

A) Er speelde meer.
B) Het gaat niet om deze situatie alleen, maar dit soort problemen in het algemeen.

PS: criminelen hebben vaak al vuurwapens.
Het zijn criminelen, die hebben zeg maar de neiging om zich niet aan de wet te houden.....dat maakt ze ook zo......mmm, crimineel?
Er wordt hier even hard op gedacht.
En ik ken persoonlijk situaties waarbij het dragen van zoiets alleen al de-escalerend werkte.
Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.
pi_96307712
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou of ze homoseksuelen geweldig vinden is nog niet eens zo het punt, maar ik heb het gevoel dat de ouders wel veel meer van goed fatsoen weten, en dáár gaat het om.
Definieer "goed fatsoen". Dat verschilt immers per cultuur - en in sommige culturen is homoseksualiteit respecteren zeer onfatsoenlijk. Zie ook onze lieftallige Paus, die het vergelijkt met het vernietigen van het regenwoud.

Waarmee we meteen het probleem hebben: de kans is levensgroot dat in de ogen van de ouders de kinderen eigenlijk niets fout doen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:27:55 #227
13462 BansheeBoy
pi_96307768
quote:
En hier ben je het dus duidelijk met mij eens, dat is exact mijn punt. Je gaat er niet dood van als je homoïst negeert, maar als je dan toch je ongenoegen zou willen laten blijken, al dan niet voor haar of zijn bestwil, doe dit dan fatsoenlijk. :{

pi_96307951
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:09 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Niet. Maar in de nieuwe situatie win ik ook niet; terwijl jij claimt dat dan het probleem snel opgelost zou zijn.
Nogmaals, ik kan je persoonlijk vertellen dat dat dus niet klopt.
Een vuurwapen, niet vuren, niet geladen, alleen even zichtbaar door een shirt een beetje te heisen kan de boel zeker de-escaleren.
Of het ook geschikt is voor Nederlanders perse is wellicht weer een ander verhaal.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:32:40 #229
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96308014
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:31 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nogmaals, ik kan je persoonlijk vertellen dat dat dus niet klopt.
Een vuurwapen, niet vuren, niet geladen, alleen even zichtbaar door een shirt een beetje te heisen kan de boel zeker de-escaleren.
Of het ook geschikt is voor Nederlanders perse is wellicht weer een ander verhaal.
Hier heb je gelijk in inderdaad.
pi_96308234
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Ik ben niet zozeer tegen vuurwapenbezit, maar als het doel is om wat straatjochies overhoop te gaan knallen gaat dat me toch net wat te ver.
Geschikter voorbeeld uit het buitenland voor Nederland dan:
De persoon direct verkiesbaar stellen die verantwoordelijk is voor de aansturing van het regionale/lokale politie-apparaat. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt qua beleid, in plaats de illusie te hebben dat de politie er voor jou en de veiligheid in de openbare ruimte is.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:39:11 #231
13462 BansheeBoy
pi_96308410
Waarom doen we eigenlijk altijd zo krampachtig tegen mensen die tegen homosex zijn? :? Want daar hebben we het eigenlijk over. :{

pi_96308582
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom doen we eigenlijk altijd zo krampachtig tegen mensen die tegen homosex zijn? :? Want daar hebben we het eigenlijk over. :{

Dat je tegen bent is niet het probleem, wel als je vervolgens er anderen mee gaat lastig vallen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:47:10 #233
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96308852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:36 schreef huhggh het volgende:

[..]

Geschikter voorbeeld uit het buitenland voor Nederland dan:
De persoon direct verkiesbaar stellen die verantwoordelijk is voor de aansturing van het regionale/lokale politie-apparaat. Dan weet je in ieder geval wat je krijgt qua beleid, in plaats de illusie te hebben dat de politie er voor jou en de veiligheid in de openbare ruimte is.
Lijkt me wel een goed idee.

quote:

Wat moet ik me voorstellen bij 'tegen homosex zijn'? Je wil niet dat homo's sex met elkaar hebben?
pi_96309256
quote:

Waarom doen mensen die tegen homoseks zijn zo krampachtig tegen homoseks? Zij hebben daar verder toch geen last van?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:01:31 #235
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_96309692
quote:

Het gaat niet om homoseks, het gaat om homo's die weggetreiterd worden.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:06:44 #236
13462 BansheeBoy
pi_96309946
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:42 schreef huhggh het volgende:

[..]

Dat je tegen bent is niet het probleem, wel als je vervolgens er anderen mee gaat lastig vallen.
Is dat zo moeilijk te begrijpen?
Middels een gesprek of een onderbouwd discours moet dit toch geen probleem zijn? Daar is niets primaats aan. :{

Random woord: pasteitje

pi_96310169
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Middels een gesprek of een onderbouwd discours moet dit toch geen probleem zijn? Daar is niets primaats aan. :{

Maar waarom? Wat wil je die mensen vertellen?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:13:43 #238
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_96310331
quote:
Daar zou ik niet op voorhand vanuit gaan. Veel berbers hebben daar nogal Middeleeuwse opvattingen over.
Life is what you make it.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:14:02 #239
13462 BansheeBoy
pi_96310356
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar waarom? Wat wil je die mensen vertellen?
In principe hebben we het beste voor met de hele mensheid, ook met met de mensen die in zonde leven. Vanuit ons oogpunt is het juist heel vroom om zo'n iemand te "bekeren". :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:15:10 #240
13462 BansheeBoy
pi_96310447
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:13 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Daar zou ik niet op voorhand vanuit gaan. Veel berbers hebben daar nogal Middeleeuwse opvattingen over.
Wat op zich wel weer gek is als je ziet wat boys zich daar allemaal veroorloven in die dorpen. :')

pi_96310491
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

In principe hebben we het beste voor met de hele mensheid, ook met met de mensen die in zonde leven. Vanuit ons oogpunt is het juist heel vroom om zo'n iemand te "bekeren". :{
Sta jij dan ook positief tegenover mensen die jou proberen te bekeren ?
Tot een ander geloof, Aziaat of vrouw ?
pi_96310629
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:06 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

:{ (geluid v krekels)........either way...op een persoonlijke noot: ik hoop dat je niet uit de hoogte loopt te doen tegenover die fudge-packing homoseksuelen met je nep-diploma's en je denkbeeldige professie.
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:18:06 #243
13462 BansheeBoy
pi_96310643
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:15 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Sta jij dan ook positief tegenover mensen die jou proberen te bekeren ?
Ik vind het persoonlijk niet fijn omdat ik erg standvastig ben. Desondanks weet ik de intentie van diegenen die betreffende pogingen waagt zeker wel te waarderen. Ik kan me ook goed voorstellen dat iemand die wat minder sterk in zijn schoenen staat best wel behoefte heeft en tevreden zal zijn met wat extra leiding. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:21:06 #244
13462 BansheeBoy
pi_96310844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:17 schreef huhggh het volgende:

[..]

:{ (geluid v krekels)........either way...op een persoonlijke noot: ik hoop dat je niet uit de hoogte loopt te doen tegenover die fudge-packing homoseksuelen met je nep-diploma's en je denkbeeldige professie.
En zelfs dan heb je van ze af te blijven. Het moge duidelijk zijn dat betreffende boys zeer primaat reageren. Het staat een stuk netter en verstandiger als ze gewoon niets doen. :{

pi_96311123
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En zelfs dan heb je van ze af te blijven. Het moge duidelijk zijn dat betreffende boys zeer primaat reageren. Het staat een stuk netter en verstandiger als ze gewoon niets doen. :{

Nou, dat is nu dus duidelijk niet het geval.
Dus wat moet er nu met die jongens gebeuren, volgens jou, nu ze dus geweld gebruiken?
Faal van de eeuw.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:28:51 #246
321497 Rechtse_Hippie
En nog zwart ook.
pi_96311320
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus je wil dat homo's tegen hun zin in seks hebben met hetero's?
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:35:06 #247
13462 BansheeBoy
pi_96311763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:25 schreef huhggh het volgende:

[..]

Nou, dat is nu dus duidelijk niet het geval.
Dus wat moet er nu met die jongens gebeuren, volgens jou, nu ze dus geweld gebruiken?
Wat ik al een paar keer heb geroepen, streng straffen of ze een dagje mee laten lopen met verstandige Marokkanen. :{

pi_96311780
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:

[..]

Dus je wil dat homo's tegen hun zin in seks hebben met hetero's?
Onthouden van seks mag vast ook.
Hoewel.. meeste religies zien kindjes maken als een plicht...
  dinsdag 3 mei 2011 @ 20:37:32 #249
13462 BansheeBoy
pi_96311902
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Onthouden van seks mag vast ook.
Hoewel.. meeste religies zien kindjes maken als een plicht...
Maar dat zal niet gaan als je gaat klussen met dezelfde sekse. :{

dinsdag 3 mei 2011 @ 20:38:24 #250
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_96311953
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 20:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat ik al een paar keer heb geroepen, streng straffen of ze een dagje mee laten lopen met verstandige Marokkanen. :{

Ik denk dat het beter werkt om ze streng te straffen en dat die verstandige Marokkanen een preek moeten komen geven bij de ouders thuis.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')