abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96545702
Dan zie ik een leuke combinatie en dan ga ik het maken :P Al zijn 4 van de 5 kleinere dekens, hoor. En 1 wordt 1.60 m bij 2 m.
  maandag 9 mei 2011 @ 14:27:58 #257
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96546275
ik heb leuk haakgaren gehaald bij de wibra, 2 bolletjes.
1 is perfect, de ander splijt als een idioot, k*t om mee te haken ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 9 mei 2011 @ 14:29:10 #258
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_96546317
Een sprei voor op een tweepersoonsbed, gemaakt van grannysquares [weet nog niet welke], hoeveel wol ben je daar ongeveer aan kwijt?
Wil me misschient och ook maar eens aan iets anders dan een muts/hoofdband of ipodhoesje wagen :D
an urge to help mankind overcomes me
pi_96550793
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 14:29 schreef saaw het volgende:
Een sprei voor op een tweepersoonsbed, gemaakt van grannysquares [weet nog niet welke], hoeveel wol ben je daar ongeveer aan kwijt?
Wil me misschient och ook maar eens aan iets anders dan een muts/hoofdband of ipodhoesje wagen :D
tsja lastig te zeggen. Wat voor maten wil je? Ik ben voor eentje van ongeveer 1 bij 1.60 (misschien iets breder) waarschijnlijk zo'n 15 bollen kwijt al met al. Maar zeker als je goedkope garens gebruikt; koop liever teveel dan te weinig want je zal de eerste niet zijn waar de wol bij uitverkocht is als je te kort komt.

-edit- en wat Annelotje zegt, dit voorbeeld van mij is met zeeman-wol gedaan. daar zat ook iets van 300 m op een bol. 't hangt ook af van de grootte van de naald e.d. en hoe strak je haakt.

[ Bericht 4% gewijzigd door kirsten. op 09-05-2011 16:32:27 ]
pi_96550866
Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoeveel meter er op een bol zit :)

heel flauw! Ik ben nu een babydekentje aan het maken die is ongeveer 90x90 en daar zitten 5 wibrabollen in. Daar zit geloof ik iets van 250 meter op 1 bol (uit mn hoofd gezegd hoor. Ik zit op mn werk..)

[ Bericht 41% gewijzigd door annelotje op 09-05-2011 16:25:49 ]
pi_96553274
Wibra is inderdaad zoiets +- 260 meter staat op de "verpakking".

Het hangt er allemaal vanaf hoeveel en hoe groot en wat je percies wil van deken. Er bestaan ook zo van die BIG MAMA bollen en daar kom je best lang mee toe maar ze zijn soms in verhouding duurder.

En wat kirsten zei zou ik zeker ook doen, extra bollen kopen. Koop er gewoon teveel zeeman en wibra kan je ze altijd weer terugdoen. Hier spreken we van ondervinding de zeeman is in het kort van etikette veranderd en daardoor zijn ze ook gestopt met het oranje in babywol. Men vriendin was/is bezig met een grannystripe deken en ze gebruikte dat oranje. En ze had maar één bol dus het was lopen zoeken naar iemand die er nog ééntje over had. Gelukkig hebben we iemand gevonden die 1.5 bolletje nog extra had liggen dus kan ze toch verder met haar deken.
Only Heroes live forever.
blog
pi_96554128
Ik heb besloten dat ik voor mn moeder graag placemats wil maken van stof met een gehaakte rand. Nu had ik ooit een Youtubefilmpje hierover gezien en zij gebruikte zo'n mes om gaatjes te maken in de stof:

maar dan met zo'n mesje erin:

Dat grote ding kan ik wel vinden bij een webshop, maar dat mesje om erin te doen nergens, behalve in Amerika... Jullie ideeen?
  maandag 9 mei 2011 @ 18:28:13 #263
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_96557238
Ik heb een kaart gemaakt met een gehaakte rand, maar de volgende keer gebruik ik wel iets anders dan nu, de gaatjes zijn te groot (gewone huis-tuin-keukenperforator). Ik heb wel een kleinere gaatjes-tang, maar ik dacht daar te laat aan. Maar goed, de krijger (jongen van 12) vond het erg leuk.

maandag 9 mei 2011 @ 18:49:48 #264
52016 Lyssa
music <3
pi_96558252
Dat ouderwetse boekje! Dat corset is best gaaf!

Ik heb mijn eerste project af met Red Heart wol! Het hertje van Beth Dorothy:

Details van het oog!

Details van de vlekjes (knoopjes met kraaltjes).

Erg fijne wol! Deze kleur is ook mooi (maar ben bijna door de hele bol!)
  maandag 9 mei 2011 @ 18:53:37 #265
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_96558414
Hier zijn weer erg mooie dingen gemaakt!!! *O*

Na het zesde lapje voor Afrika was ik het een beetje zat om vierkante lapjes te maken dus ik ben zelf maar aan een nieuwe shawl begonnen. O+

patroon komt hier vandaan: http://www.ravelry.com/pa(...)heted-triangle-scarf
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_96562679
Erg mooi lyssa! Ook die knoopjes met kraaltjes zijn super
haken is cool
  maandag 9 mei 2011 @ 20:54:37 #267
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96566803
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:20 schreef Inu het volgende:
Ik heb besloten dat ik voor mn moeder graag placemats wil maken van stof met een gehaakte rand. Nu had ik ooit een Youtubefilmpje hierover gezien en zij gebruikte zo'n mes om gaatjes te maken in de stof:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat grote ding kan ik wel vinden bij een webshop, maar dat mesje om erin te doen nergens, behalve in Amerika... Jullie ideeen?
kijk even in vorige topic dacht ik staan badlakens van mij met gehaakte rand met een dunne haaknaald kan je er zo doorheen prikken en poeren, en als je handig bent loop je eens een turks winkeltje in die hebben heel mooi dun garen in alle kleuren en niet duur.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  maandag 9 mei 2011 @ 21:03:12 #268
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96567416
klein granny square-vraagje;
als je de tweede toer hebt gehaakt, bestaande uit alle hoekcluster, en je hebt de laatste gedaan, moet je dan nog 1 losse haken voordat je de toer met een halve vaste sluit?
of na die laatste hoekcluster juist geen losse haken, maar meteen de toer sluiten met een halve vaste?
pi_96569712
Wat een mooie spulletjes zijn er weer gemaakt zeg!

Ik heb geen tijd meer gehad om te haken, vrijdag mijn verjaardag mijn zus was hier toen en zaterdag dan een verrassingsfeest ;-) Gisteren moederdag en dan ging ik vandaag haken, ware het niet dat er iemand in mijn auto is gereden, dus mag ik morgen nog naar de verzekering ook. Haken zal blijven liggen tot donderdag vrees ik.

Ben trouwens bezig met nog een lavender bunny in het roos, aangezien die ene een bestelling was en ik die verkocht heb aan iemand anders haha.
pi_96572514
quote:
5s.gif Op maandag 9 mei 2011 21:03 schreef Mirjam het volgende:
klein granny square-vraagje;
als je de tweede toer hebt gehaakt, bestaande uit alle hoekcluster, en je hebt de laatste gedaan, moet je dan nog 1 losse haken voordat je de toer met een halve vaste sluit?
of na die laatste hoekcluster juist geen losse haken, maar meteen de toer sluiten met een halve vaste?
even zien hoor, ik doe altijd, als ik de ene hoek op de andere aansluit, nog een losse ertussen omdat dat eigenlijk nog bij het granny patroon hoort. . Anders is 1 kant een beetje tegen elkaar aangedrukt.
pi_96573632
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 17:20 schreef Inu het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Kan je hier iets mee?

http://www.cchobby.nl/papiersnijders/
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_96574165
Ik heb ook eens in een blog gelezen en gezien (ik ga zo kijken of ik die ergens heb opgeslagen) dat ze eerst de rand met de festonsteek doet en daar dan in haakt. Dus dan doe je het eerste gedeelte met een naald en hoef je ook geen stof 'kapot' te maken.
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
pi_96574276
Gevonden! http://yougogirl.typepad.(...)firm-foundation.html

[ Bericht 8% gewijzigd door Daste op 09-05-2011 22:39:15 (deze link is beter) ]
"An unfortunate thing about this world is that the good habits are much easier to give up than the bad ones."
W. Somerset Maugham
  maandag 9 mei 2011 @ 22:36:44 #274
30011 Eska
Kazin
pi_96574430
Nou, daar moest ik idd ook aan denken, Daste. Ik moet dat linkje nog wel ergens hebben. Geloof ik.

-edit- Oh, jij bent sneller. :D

-nog een edit- Jij hebt toch een ander linkje dan ik. Ik had het gezien bij http://rosehip.typepad.com Maar ik zie de beschrijving daar zo snel niet terug nu. Jouw linkje toch beter dus. ;)

[ Bericht 41% gewijzigd door Eska op 09-05-2011 22:42:28 ]
pi_96575320
Heyy mensen O+ Pff ik ben echt weinig met haken bezig geweest de laatste tijd :@ Heb sinds 2 maanden eindelijk een nieuwe baan dus heb niet veel meer gehaakt...ook ivm geldzorgen enz :@ Kon gewoon de spullen niet kopen ;( Dit weekend had ik eindelijk even tijd om te haken dus ben ik aan mijn Zpagetti tas begonnen *O* Met de Zpagettiwol die ik van mijn eerste salaris heb gekocht O+
Hij is nu al bijna klaar...moet hem alleen even inelkaar zetten :) Ben nog op zoek naar een plek waar ik mooie (en betaalbare) schouderbanden kan vinden. Had een hele mooie zwart leren gezien bij De Greef, maar die was ¤18,00 :{
Ben ook nog even aan het uitvinden hoe ik met Zpagetti een mooie bloem kan maken :)

Deze foto is van gister :D De lap is nu bijna 2x zo lang en zo goed als af :D Dus nu alleen de afwerking nog :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  maandag 9 mei 2011 @ 23:05:29 #276
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_96576505
quote:
6s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:12 schreef kirsten. het volgende:

[..]

even zien hoor, ik doe altijd, als ik de ene hoek op de andere aansluit, nog een losse ertussen omdat dat eigenlijk nog bij het granny patroon hoort. . Anders is 1 kant een beetje tegen elkaar aangedrukt.
okay, toch
ik zat zo te twijfelen!
pi_96577640
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:36 schreef Eska het volgende:
Nou, daar moest ik idd ook aan denken, Daste. Ik moet dat linkje nog wel ergens hebben. Geloof ik.

-edit- Oh, jij bent sneller. :D

-nog een edit- Jij hebt toch een ander linkje dan ik. Ik had het gezien bij http://rosehip.typepad.com Maar ik zie de beschrijving daar zo snel niet terug nu. Jouw linkje toch beter dus. ;)
Ik zit jouw link te bekijken en denk, heb ik die dan níet gestuurd?! :? Maar kennelijk had ik inderdaad nog een link..
W. Somerset Maugham
  maandag 9 mei 2011 @ 23:34:52 #278
30011 Eska
Kazin
pi_96578254
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:24 schreef Daste het volgende:

Ik zit jouw link te bekijken en denk, heb ik die dan níet gestuurd?! :? Maar kennelijk had ik inderdaad nog een link..
:D
Maar ik vind dat linkje van jou wel erg handig. Erg duidelijke uitleg. En bij die blog die ik noemde kan ik het dus echt niet terugvinden.
pi_96585062
Ah tenks! Ziet er idd goed uit :) Ik denk dat ik geblokt tafelzeil koop en daar dan dit omheen doe, hoef ik ook niet moeilijk te doen met omzooien O-)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:11:33 #280
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96585143
het is inderdaad een geweldig leuk idee, zo'n randje. prachtig effect! en ik zie nu pas dat diegene van 'rosehip' blijkbaar nederlands(talig) is, geinig!
in de haak.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 09:14:04 #281
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_96585206
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 23:05 schreef Mirjam het volgende:
okay, toch
ik zat zo te twijfelen!
het ligt er maar net aan op welk punt je die tweede ronde begonnen bent, maar aannemende dat je direct met een cluster van stokjes begint, en als je tussen alle clusters een losse haakt dan is het wel logisch dat je er ook nog een haakt voor je de ronde sluit inderdaad.
in de haak.
pi_96592807
Hallo allemaal, ben nieuw hier. Wat een leuke dingen haken jullie allemaal zeg!
Ik ben zelf net 'n paar weken geleden begonnen met amigurumi's haken. Heb inmiddels een vogeltje gehaakt een Koosje (konijn dus). Alleen die laatste moet nog in elkaar gezet en oogjes enzo erop. Ik zal binnenkort wel wat foto's plaatsen. Nu eerst maar eens de andere 79 pagina's van dit topic doorspitten ;)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 12:42:44 #283
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_96592891
quote:
0s.gif Op maandag 9 mei 2011 22:49 schreef DjinN het volgende:
Heyy mensen O+ Pff ik ben echt weinig met haken bezig geweest de laatste tijd :@ Heb sinds 2 maanden eindelijk een nieuwe baan dus heb niet veel meer gehaakt...ook ivm geldzorgen enz :@ Kon gewoon de spullen niet kopen ;( Dit weekend had ik eindelijk even tijd om te haken dus ben ik aan mijn Zpagetti tas begonnen *O* Met de Zpagettiwol die ik van mijn eerste salaris heb gekocht O+
Hij is nu al bijna klaar...moet hem alleen even inelkaar zetten :) Ben nog op zoek naar een plek waar ik mooie (en betaalbare) schouderbanden kan vinden. Had een hele mooie zwart leren gezien bij De Greef, maar die was ¤18,00 :{
Ben ook nog even aan het uitvinden hoe ik met Zpagetti een mooie bloem kan maken :)

[ afbeelding ]
Deze foto is van gister :D De lap is nu bijna 2x zo lang en zo goed als af :D Dus nu alleen de afwerking nog :)
Je zou eens bij Action kijken voor een tas en daar de banden af slopen :)
Mijn handtas (te leuk om te slopen, maar ja, tasjes O+ ) kostte 3 euro :D
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:40 schreef Kniertje22 het volgende:
Hallo allemaal, ben nieuw hier. Wat een leuke dingen haken jullie allemaal zeg!
Ik ben zelf net 'n paar weken geleden begonnen met amigurumi's haken. Heb inmiddels een vogeltje gehaakt een Koosje (konijn dus). Alleen die laatste moet nog in elkaar gezet en oogjes enzo erop. Ik zal binnenkort wel wat foto's plaatsen. Nu eerst maar eens de andere 79 pagina's van dit topic doorspitten ;)
Welkom!
Ik ben heel benieuwd naar wat je gemaakt hebt :)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_96593719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 12:42 schreef Muck het volgende:

[..]

Je zou eens bij Action kijken voor een tas en daar de banden af slopen :)
Mijn handtas (te leuk om te slopen, maar ja, tasjes O+ ) kostte 3 euro :D

[..]

Welkom!
Ik ben heel benieuwd naar wat je gemaakt hebt :)
Omg je bent geniaal! O+ Dat is echt een gouden tip :D Zat ook op Hoooked.nl te kijken, daar verkopen ze ook allerlei schouderbanden en handvaten etc etc, maar die zijn best prijzig :@ Een echt leren schouderband kost daar ¤18,95. Dan heb je wel een leren band maar toch :P
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_96593786
Had trouwens gister mijn Zpagettilap even op bed gelegd. Loop de kamer uit en kom weer terug, ligt Liloe met zijn dikke reet erop O+

Katten zijn zulke rare wezens soms... *; denk dat ik maar een x een dekentje ofzo voor hem ga maken :P
  dinsdag 10 mei 2011 @ 13:19:31 #286
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96594438
Wat een toffe kaart!
En dat hertje O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:04 schreef DjinN het volgende:
Had trouwens gister mijn Zpagettilap even op bed gelegd. Loop de kamer uit en kom weer terug, ligt Liloe met zijn dikke reet erop O+

[ afbeelding ]

Katten zijn zulke rare wezens soms... *; denk dat ik maar een x een dekentje ofzo voor hem ga maken :P
Je weet dat als je een dekentje speciaal voor hem maakt dat hij er niet op wil gaan liggen he :P
Knoei
pi_96595815
ze gaan echt het liefst liggen waar jij niet wil dat ze gaan liggen! En dat is meestal op een werkje dat je voor iemand anders maakt waar je geen kattenhaar of haaltje in wilt hebben. Maar verder zijn ze wel leuk hihi
pi_96595966
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:19 schreef Loqi het volgende:
Wat een toffe kaart!
En dat hertje O+

[..]

Je weet dat als je een dekentje speciaal voor hem maakt dat hij er niet op wil gaan liggen he :P
Jep, dat klopt helemaal ;( :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:52 schreef annelotje het volgende:
ze gaan echt het liefst liggen waar jij niet wil dat ze gaan liggen! En dat is meestal op een werkje dat je voor iemand anders maakt waar je geen kattenhaar of haaltje in wilt hebben. Maar verder zijn ze wel leuk hihi
Ja...dat is echt typisch Liloe :X Ook altijd als ik mijn tas op bed leg, of een hoopje met kleren..meneer weet zich altijd overal op en in te wurmen :X :')
pi_96596307
Hopelijk lukt het met de foto's...

Dit is mijn eerst creatie. Ik had eerst maar een paar kleurtjes gekocht, om te kijken of ik überhaupt kón haken en of ik het wel leuk vond, vandaar de paarse oogjes.

Dit moet dus Koosje worden (de roze draadjes geven de plek aan waar de oogjes moeten komen ;) )

Dit moet een draakje worden... Moet het ruggegraatje nog afhaken en er moeten nog klauwtjes en oogjes aan.
  dinsdag 10 mei 2011 @ 14:20:02 #290
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_96597010
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 14:03 schreef Kniertje22 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dit is mijn eerst creatie. Ik had eerst maar een paar kleurtjes gekocht, om te kijken of ik überhaupt kón haken en of ik het wel leuk vond, vandaar de paarse oogjes.

[ afbeelding ]

Dit moet dus Koosje worden (de roze draadjes geven de plek aan waar de oogjes moeten komen ;) )

[ afbeelding ]

Dit moet een draakje worden... Moet het ruggegraatje nog afhaken en er moeten nog klauwtjes en oogjes aan.
:o en of jij kan haken wat mooi netjes en wat leuk
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_96597699
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Zo, jij haakt netjes zeg! Dat ziet er echt perfect uit! _O_
pi_96599194
:@ Bedankt! :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 15:14:14 #293
339299 mjk86
zeg maar Marjon..
pi_96599414
Wat mooi en super netjes gehaakt zeg Kniertje!
Nou, nu weet je dus dat je het kan. En het is leuk! Dus nou ga je je wíld kopen aan garens en kleurtjes en oogjes en haaknaalden en en en.... _O-
pi_96600972
Netjes gehaakt, zeg! :)
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:04:54 #295
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_96601416
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat leuk allemaal!
Knoei
pi_96603168
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 13:04 schreef DjinN het volgende:

[ afbeelding ]

Aww :) Mijn haaksels zijn nog niet groot genoeg om op te liggen, maar ze zitten al wel vol met haar inmiddels :')

quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wat netjes! En wat een leuke dingetjes :)

Ik ben aan 't rommelen met muizenoortjes, maar m'n pink vooral vindt het niet zo leuk meer. Moet nog even doorkrijgen hoe ik de boel het beste kan vasthouden en hoe strak 't moet enzo, maar het haken zelf valt niet tegen, gaat best makkelijk en leuk tot nu toe :) Alleen het tellen moet ik nog even wat beter onder de knie krijgen!
  dinsdag 10 mei 2011 @ 16:38:12 #297
337091 freubelz
loezfreubelz.blogspot.c
pi_96603240
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Dat vogeltje is echt O+. Hoe ben je aan het patroon gekomen??
pi_96604736
Bedankt voor de leuke reacties allemaal! :) Moet zeggen dat ik er zelf ook wel tevreden over ben (als ik zo onbescheiden mag zijn :P )

quote:
17s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 16:38 schreef freubelz het volgende:

[..]

Dat vogeltje is echt O+. Hoe ben je aan het patroon gekomen??
Vogeltje komt uit het boek 'Schattige huisdieren haken' van Brigitte Read. Gekocht voor 7,95 en staan 35 patroontjes in. Het draakje komt ook uit hetzelfde boek.
pi_96609078
Welkom kniertje! Leuke haaksels!
En welkom terug Djin! En tsja katten & haaksels ..alsof het magneten zijn :)
haken is cool
pi_96614257
Ik heb trouwens een boekje gekregen voor mijn verjaardag maar heb het dubbel. Iemand interesse?

dinsdag 10 mei 2011 @ 20:51:20 #301
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_96616536
Zo, na 3 hele lange dagen klussen en inrichten nu weer tijd om te haken en hier te reageren :)
De kamers zijn zo goed als af, op mijn spullen na ;) en een mooie expedit met wat vakjes speciaal voor mijn wollies en andere "knutselspullen" (knopen, lintjes, dat soort dingen)

En nu dus even reageren op jullie haaksels:
Vrolijke bloemetjes van crochetwitch! :D leuk inderdaad om als pimpding te gebruiken! :D
MissN wat een enorme deken!! :D en gaaf! en leuk ook met die draadjes enzo ^^ Misschien geen kwastjes maar nog meer draadjes gewoon zo los aan de zijkant??? lijkt me ook leuk :)
Eska wat een leuke kussens! en wat grappig, ieder z'n eigen kussen! :D
Saaw die muts is lekker bont gekleurd zeg! wel tof met de strik ^^
Tan wat een grappige kaart! :) ik heb eens een kaartendoosje en een fotodoosje gemaakt, ook met perforator, vind de gaten ook wat groot maar nu die zo staat valt het niet zo op, wel makkelijk om de draadjes doorheen te halen ;)
Lyssa, je hertje! O+ Zo mooi ook de details :D
Sanne die shawl!!! die kleurovergang, echt super mooi joh!
Djinn leuk Zpagetti dekentje tas wordt dat! en mooi dat je kat 'm gelijk heeft ingepikt ;)

En last but not least: Welkom Kniertje!! Mooie dingen gehaakt! Inderdaad lekker strak enzo!! :D

Heb trouwens een mooi leeg plekje ontdekt in 1 van de nieuwe kamers, waar wel een mooie gehaakte poef zou kunnen....bedacht ik me net ;) eens even vriend lief aankijken :)
Nu weer verder aan de MasaBag :)

en natuurlijk mag ik weer een nieuw topic openen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')