quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:51 schreef kruimel_20 het volgende:
Leuk vestje! Ik wil ooit nog kleding maken maar ik betwijfel of ik het ga dragen.
Mooi garen Trui! En Lyssa, wat heb jij veel garens!
Hier is een foto van mijn granny tissueboxcover (telefoonkwaliteit, sorry)
[ afbeelding ]
en de deken waar ik al heel lang mee bezig ben. Er zitten nu 3 groene stroken tussen.
[ afbeelding ]
Ik moet ergens mijn camera opzoeken ,dan kan ik ook een foto maken van mijn andere dekentjes in wording!
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:46 schreef trui het volgende:
oh lyssa, wat heerlijk zoveel opbergruimte!
en toverheks: 'if you can't take the heat, stay out of the kitchen'.oftewel: als je niet tegen die plaatjes kunt moet je zelf maar niet steeds komen kijken.
![]()
dus: oogjes dicht want ik wil even een eerste w.i.p. fotootje van m'n noro-shawl-in-wording laten zien:
[ afbeelding ]
Dat was LushLady, Esse... Ik weet niet of ze haar kinde al kon halen, maar je kunt haar vast een pm sturen...quote:Op donderdag 5 mei 2011 20:00 schreef EsseEi het volgende:
ohhh ik zie weer zoveel moois!!! Teveel om op te noemen!!
Die GarnaalTe grappig! Maar wel heel mooi gehaakt!
![]()
En even omdat ik die als laatste heb gezien: de shawl van Trui! Super mooie kleurenovergang!
Ik heb zin om iets leuks te haken, maar weet neit wat. Heb een mega-to hook list, maar weet dus geen doel voor al die dingen dus het voelt zinloos op te haken. Helemaal omdat ik deze 2 weken ga verhuizen naar mn vriend en die kan er natuurlijk helemaal niks mee
En mn zus heeft al zoveelTja...weet niet wie ik er nogmeer mee lastig kan vallen.
Er ging toch iemand naar Sri Lanka (ofzo?? ergens ver weg in ieder geval) een kindje adopteren en die wou knuffels meenemen?? of is dat ondertussen al gebeurd? Want anders wil ik daar wel een knuffeltje (of meer) aan doneren!
Nou ja dan ga ik dus maar verder met mn kussenhoes :S dat ding gaat zooo langzaam
Oh en: als het goed is, gaan we zondag een Expedit kopen!!5x5 vakjes ^^ (en ja daar moeten boeken, wolletjes en andere zooi in maar goed
)
Dankdankdank!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was een grapje hoor van die foto`s maar echt leuke dingen he allemaal wil zoveel maken.
patroontje is...............
zoveel losse als je wilt.
dan 1 stokje 2 losse (begin)*** 1 vaste 1 losse 1 vaste 2 losse 1 stokje 1 losse 1 stokje 2 losse**** dan weer 1 vaste 1 losse 1 vaste steeds dat herhalen
2e toer...................
2 vaste aan begin 2 losse 3 stokjesaan elkaar (boven doorhalen) 1 losse 3 stokjes aan elkaar 1 losse 3 stokjes aan/bij elkaar..dan ****3 losse 1 vaste tussen de 2 stokjes vorig toer 2 losse dan weer 3 stokjes bij elkaar 1 losse 3 stokjes bij elkaar 1 losse 3 stokjes bij elkaar dan weer 3 losse een vaste in de vorige stokjes steeds herhalen.
3e toer...................
losse draaien dan een vaste 1 losse vaste dan 2 losse 1 stokje in het gaatje van die 3 bij elkaar stokjes ( ertussen haken, 1 losse dan weer een stokje in het volgende gaatje van die partij 3 keer 3 stokjes dan 2 losse en dan boven de vaste van vorige toer 1 vaste 1 losse en dan weer een vaste dan weer 2 losse 1 stokje 1 losse 1 stokje.................. goed kijken naar patroon je komt er wel uit ( hoop ik)
dan weer toer 2 dat verspringen dus die 3 partij stokjes weer boven de vaste enz enz............
hoop dat je eruit komt anders even goed de foto bekijken is echt heel simpel je haakt het binnen 10 minuten uit je hoofd.
kom je er helemaal niet uit gillen he
quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:16 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dankdankdank!
Ik snapte dat het een grapje was hoor. Ik grapte terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |