Als de burger moet betalen krijgt het bedrijfsleven ook minder geld. Het is allemaal een spelletje.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, de burger... maar weet jij welke bedrijven er van profiteren en wie daar de krenten in de pap zijn?
Steven Spielberg zit erachter, ik zweer het jequote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had echt een "WTF" moment toen ik dit las, en toen las ik het onderstaande:
[..]
Ik wist al dat lambiekje zot was, maar dat slaat alles.
Komt nog wel. De dag is nog lang niet over in de VS, en de week ook nog niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:22 schreef wekky het volgende:
Had nu toch echt wel een foto verwacht!! Wel dood leuk zeggen dat die dood is maar toch!!!
Eerste verdachte pakketje is gevonden op Times Square lees ik net.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:23 schreef maartena het volgende:
[..]
Komt nog wel. De dag is nog lang niet over in de VS, en de week ook nog niet.
Oh jee, het aftellen is begonnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Eerste verdachte pakketje is gevonden op Times Square lees ik net.
Ben toch heel benieuwd hoe dit afloopt voor de westerse wereld, en dan vooral voor Amerika.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet geld van de staat en geld van de industrie even apart zien. Belastinggeld uitgeven en bedrijven die contracten binnenhalen, snap je het nu ?quote:Op maandag 2 mei 2011 21:13 schreef EggsTC het volgende:
Als dat zo'n miljardencontract was had dat land de schuld toch allang weg in de 8 jaar dat die oorlog geleden is. Bush wordt nu gezien als loser.
Zijn vader hielp met het bevrijden van Koeweit. In eerste instantie moest Saddam weg, maar daar hebben ze destijds geen werk van gemaakt. Bush Jr gaf een decenium later de wereld de schijn dat er een atoommacht moest werd afgestopt. Hoe meer dat werd ontkracht door de media, hoe meer het accent op de democratie in Irak tot speerpunt werd gemaakt. Je weet nog van de Powellpoint presentatie ? Daar hoef je geen conspiracy volger voor te zijn om te zien dat dat bullshit was.quote:In mijn ogen wilde hij de oorlog afmaken die zijn vader was begonnen, want z'n vader ging wel als "winnaar" te boek de geschiedenis in. Hij faalde zelf keihard waar z'n vader in uitblinkte, de winnaar uithangen.
Ja maar de Russen val je niet zomaar aan natuurlijk. Irak was een mooie opening naar nieuwe oliebronnen en daarbij kon de wapenindustrie floreren, want er is heel wat afgeknald in Irak (en Afghanistan).quote:Olie speelt slechts een kleine rol imo. Als je echt olie wil hebben moet je in rusland zijn, daar ligt meer dan elders.
Zoek voor de gein eens de Holle Aarde/Hollow Earth topics opquote:Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik had echt een "WTF" moment toen ik dit las, en toen las ik het onderstaande:
[..]
Ik wist al dat lambiekje zot was, maar dat slaat alles.
Thanks.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef Frutsel het volgende:
Zag er in het NRC wat over
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)a-zat-maar-klopt-dat
Klopt. Het pakketje probeerde nonchalant te doen, maar die lange regenjas, zonnebril en krant met gaten vielen toch op.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
snel snel, free assange.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geloof de Amerikaanse regering op haar woord:
A) Omdat ik ze vertrouw dat ze niet liegen en ons de waarheid vertellen
B) Omdat ik lui ben en conformeren de minste inspanning kost
C) Omdat ik bang ben en conformeren het veiligst is
D) Omdat het alternatief te verschrikkelijk is
E) Omdat ik er geen echte interesse voor heb
Dat heeft de VS geen patent op hoor, de propaganda machine draait daar waar de mens is.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:17 schreef BansheeBoy het volgende:
Je zou het alleen al moeten wantrouwen omdat Amerika.²
Naja, dan heeft Amerika weer wat te knallen, volgens sommigen misschien wel voorbedachte radequote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ben toch heel benieuwd hoe dit afloopt voor de westerse wereld, en dan vooral voor Amerika.
Dit gaat de nobele moslimbroeders niet in de koude kleren zitten. (hun idool)
F) Omdat ik er niet slechter van wordt als blijkt dat gelogen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:26 schreef NorthernStar het volgende:
Ik geloof de Amerikaanse regering op haar woord:
A) Omdat ik ze vertrouw dat ze niet liegen en ons de waarheid vertellen
B) Omdat ik lui ben en conformeren de minste inspanning kost
C) Omdat ik bang ben en conformeren het veiligst is
D) Omdat het alternatief te verschrikkelijk is
E) Omdat ik er geen echte interesse voor heb
Wie weet een aanslagje, maar ja. Zelfs 9/11 kreeg het westen niet op de knieën.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:25 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Ben toch heel benieuwd hoe dit afloopt voor de westerse wereld, en dan vooral voor Amerika.
Dit gaat de nobele moslimbroeders niet in de koude kleren zitten. (hun idool)
Er zijn ergere dingen denkbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Wie weet een aanslagje, maar ja. Zelfs 9/11 kreeg het westen niet op de knieën.
Misschien ook wel 2 of 3quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Denk een aanslag van die grote niet meer aan de orde is!quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik reken helemaal nergens op, zonde van de dag.quote:
Dat is een eerlijk antwoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:28 schreef waht het volgende:
[..]
F) Omdat ik er niet slechter van wordt als blijkt dat gelogen hebben
Ze hebben echt geen kernbom ofzo.quote:
Ik heb geen idee wat ze wel en niet hebben en alles wat ik kan lezen om meer te weten is onbetrouwbaar, dus nutteloos.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben echt geen kernbom ofzo.
Een vuile bom wellicht, dat is haalbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |