abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96266923
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:32 schreef maartena het volgende:

[..]

En die jongens trainen hier in San Diego, ongeveer anderhalf uur bij me vandaan. Heel toevallig.... is de USS Carl Vinson ook afkomstig uit San Diego, wat haar thuishaven is. In 2010 is haar "refit" gedaan, waar o.a. nieuwe kernbrandstof is geladen, en alles weer is voorzien van een nieuw likje verf..... en toen is waarschijnlijk ook de benodigde apparatuur geïnstalleerd om een snelle DNA check te kunnen doen.

En inderdaad: De Navy Seals zijn badasses. Het zijn, samen met de SAS (VK) de best getrainde eenheden ter wereld.
Afgelopen jaar nog gezien, kwam toevallig de haven binnenvaren toen ik daar was :)
  maandag 2 mei 2011 @ 20:38:41 #104
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96266962
dubbel
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_96266980
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dat Navy Seals Team Six schijnt trouwens tot de absolute creme de la creme te horen qua US special forces, samen met de Delta Force. De meeste van hun missies vallen onder de Top Secret classification.

Geen jongens die je tegen je wil hebben ^O^
Die missen niet nee.
Lambo of Rekt
  maandag 2 mei 2011 @ 20:39:29 #106
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96267006
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:31 schreef rakotto het volgende:
Bedevaart is verboden in Islam en is niet geaccepteerd door moslims. Tenzij je het over de "moslims" hebt die protesten ook verbieden. :')
De Hadj is anders een van de grootste bedevaarten ter wereld.... ;)

Of nou ja: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hadj noemt het een pelgrimstocht, maar dat is hetzelfde, en bedevaart wordt ook in dat artikel gebruikt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96267013
Wat mij betreft takelen ze dat lijk nu alsnog uit de zee.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:41:16 #108
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_96267095
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef maartena het volgende:

[..]

De Hadj is anders een van de grootste bedevaarten ter wereld.... ;)

Of nou ja: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hadj noemt het een pelgrimstocht, maar dat is hetzelfde, en bedevaart wordt ook in dat artikel gebruikt.
Ik heb het over bedevaarten die op personen gericht zijn. ;)
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  maandag 2 mei 2011 @ 20:43:03 #109
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96267189
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zou ooit nog wel eens een aircraft carrier in het echt willen zien. Moet echt enorm zijn. In wat voor klasse valt die USS Carl Vinson eigenlijk?
Onder de klasse "Grote Jongens" ;)

Nimitz Class: http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Carl_Vinson_%28CVN-70%29

Ik heb trouwens meerdere malen een CVN gezien, inderdaad in San Diego. Je kunt vanaf de stadszijde van de baai de Aircraft Carriers aan de andere kant zien liggen. Met het blote oog heel goed te zien hoe enorm die dingen zijn, en met een simpele verrekijker kun je alles zien, vliegtuigen op het dek, mensen die rondlopen, etc.

Je moet alleen wel het geluk hebben dat er eentje in de thuishaven is, want meestal zijn ze namelijk ergens op zee..... Er is er vaak wel 1 trouwens, San Diego is thuisbasis voor 3 of 4 carriers.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96267234
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:19 schreef hole1988 het volgende:
Deze tweets al gezien

[..]

[..]

Army of Fake Social Media Friends to Promote Propaganda

Does a code of ethics still exist in Intelligence firms? Does it disappear behind closed doors, dirty deeds done in the dark and used against the American people who are supposed to be free to express themselves?

By Darlene Storm, Computerworld Feb 23, 2011 11:03 pm

It's recently been revealed that the U.S. government contracted HBGary Federal for the development of software which could create multiple fake social media profiles to manipulate and sway public opinion on controversial issues by promoting propaganda. It could also be used as surveillance to find public opinions with points of view the powers-that-be didn't like. It could then potentially have their "fake" people run smear campaigns against those "real" people. As disturbing as this is, it's not really new for U.S. intelligence or private intelligence firms to do the dirty work behind closed doors.

EFF previously warned that Big Brother wants to be your friend for social media surveillance. While the FBI Intelligence Information Report Handbook (PDF) mentioned using "covert accounts" to access protected information, other government agencies endorsed using security exploits to access protected information.

It's not a big surprise that the U.S. military also wants to use social media to its benefit. Last year, Public Intelligence published the U.S. Air Force social media guide which gave 10 tips for social media such as, "The enemy is engaged in this battlespace and you must engage there as well." Number three was "DON'T LIE. Credibility is critical, without it, no one cares what you have to say...it's also punishable by the UCMJ to give a false statement." The Air Force used the chart below to show how social media influences public opinion.

The 6th Contracting Squadron at MacDill Air Force Base sought the development of Persona Management Software which could be used for creating and managing fake profiles on social media sites to distort the truth and make it appear as if there was a generally accepted agreement on controversial issues. "Personas must be able to appear to originate in nearly any part of the world and can interact through conventional online services and social media platforms." What happened to don't lie and the Uniform Code of Military Justice?

Everything revealed after Anonymous leaked emails from private security firm HBGary Federal is disturbing on many levels. However, the Daily Kos said with the Persona Management Software it would take very few people to create "an army of sockpuppets" which could distort the truth while appearing to be "an entire Brooks Brothers riot online."

So again I ask, what happened to number three . . . the rule about not lying that was also "punishable by the UCMJ to give a false statement"?

President and CEO of Plessas Experts Network, Inc, Kirby Plessas pointed out some of the unethical and potentially illegal activities that Aaron Barr's leaked emails suggested like "Chumming and baiting" which sounded like "entrapment of some sort." There would be no warrant for the data collected on individuals which could then be stored for how long? "THIS is the entire reason Intelligence Oversight was created -- to avoid this sort of thing from ever happening again."

According to Redacted News, the leaked emails showed how names can be cross-referenced across social media sites to collect information on people and then used to gain access to those social ciricles. The emails also talked of how Facebook could be used to spread government messages:

Even the most restrictive and security conscious of persons can be exploited. Through the targeting and information reconnaissance phase, a person's hometown and high school will be revealed. An adversary can create a classmates.com account at the same high school and year and find out people you went to high school with that do not have Facebook accounts, then create the account and send a friend request.

Under the mutual friend decision, which is where most people can be exploited, an adversary can look at a targets friend list if it is exposed and find a targets most socially promiscuous friends, the ones that have over 300-500 friends, friend them to develop mutual friends before sending a friend request to the target. To that end friend's accounts can be compromised and used to post malicious material to a targets wall. When choosing to participate in social media an individual is only as protected as his/her weakest friend.

Lots of people have multiple online aliases, Facebook or Twitter accounts for both business and private life. What most bothers me is the lying and seemingly unethical means to an end. Although the government says it doesn't approve of censorship, etc, when its secrets come to light, it seems to be Okay with recommending underhanded tactics.

Secretary Clinton delivered a speech called, "Internet Rights and Wrongs: Choices and Challenges In A Networked World." To help promote and support Internet freedom, the State Department intends to award $25 million in grants. While that is great news, the EFF reported, "For every strong statement about preserving liberty, freedom of expression, and privacy on the global Internet, there exists a countervailing example of the United States attempting to undermine those same values."

Secretary Clinton later told "This Week" anchor Christiane Amanpou that most Americans "are in favor of human rights, freedom, democracy. We know that ultimately the most progress that can be made on behalf of human beings anywhere is when those individuals are empowered, when they have governments that are responsive." Clinton added, "At the same time, we recognize that this process can be hijacked. It can be hijacked by both outside and inside elements within any country."

So while the U.S. government can talk a good talk, what it does and what it says often doesn't seem to jive. Gasp, I know, it's not a big shocker but sometimes I find that utterly frustrating. The President wanted an Internet Kill Switch, the FBI keeps pushing for backdoors on all-things-Net. What happened to a code of ethics? Does it disappear behind closed doors, dirty deeds done in the dark and used against the American people who are supposed to be free to express themselves?

Bron: http://www.pcworld.com/ar(...)mote_propaganda.html

Kortom: Geloof niet iedere Twitteraar op zijn woord!
  maandag 2 mei 2011 @ 20:44:36 #111
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96267287
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:43 schreef maartena het volgende:

[..]

Onder de klasse "Grote Jongens" ;)

Nimitz Class: http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Carl_Vinson_%28CVN-70%29

Ik heb trouwens meerdere malen een CVN gezien, inderdaad in San Diego. Je kunt vanaf de stadszijde van de baai de Aircraft Carriers aan de andere kant zien liggen. Met het blote oog heel goed te zien hoe enorm die dingen zijn, en met een simpele verrekijker kun je alles zien, vliegtuigen op het dek, mensen die rondlopen, etc.

Je moet alleen wel het geluk hebben dat er eentje in de thuishaven is, want meestal zijn ze namelijk ergens op zee..... Er is er vaak wel 1 trouwens, San Diego is thuisbasis voor 3 of 4 carriers.
Nimitz, dacht ik al. Die hebben zo'n 5000 (!!!) man personeel aan boord meen ik.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:44:44 #112
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96267293
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Wat voor nut heeft dat? Straks komt DNA bewijs op papier beschikbaar voor de pers, en foto's..... en dan is de kous af. Dat lijkt hoeft dan alleen nog maar voor alu-hoedjes opgetakeld te worden lijkt me.

Tis verder nogal diep daar, dat lijk is weg, en komt niet meer terug.
-
  maandag 2 mei 2011 @ 20:48:19 #113
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96267499
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:44 schreef maartena het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft dat? Straks komt DNA bewijs op papier beschikbaar voor de pers, en foto's..... en dan is de kous af. Dat lijkt hoeft dan alleen nog maar voor alu-hoedjes opgetakeld te worden lijkt me.

Voor de alu-hoedjes is het toch nooit goed. Wat men ook doet of zegt of laat zien, alles is in hun ogen een hoax en een complot.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 20:48:22 #114
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_96267503
quote:

[..]

Papieren als bewijs gebruiken. :') Net als dat glaasje urine wat de USA heeft gebruikt als bewijs voor uranium in Irak? :')
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_96267506
quote:

[..]

Is dat lijk er überhaupt wel? :) :P
pi_96267608
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Voor de alu-hoedjes is het toch nooit goed. Wat men ook doet of zegt of laat zien, alles is in hun ogen een hoax en een complot.
Saddam Hoessein was wel goed voor de aluhoedjes, zo hadden ze het dus aan moeten pakken.
pi_96267712
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:48 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

9/11 was in mijn ogen inderdaad een media hoax. Een terror simulatie ala Operation Northwoods.

Maakt mij dat een aluhoedje? Nah... denk het niet. Tenminste. Ik ben niet het stereotype aluhoedje, voor zover die bestaat.

Overigens ben je dan in mijn optiek net zo goed een aluhoedje als je de officiële lezing omtrent 9/11 voor waar aanneemt. Het officiële verhaal spreekt namelijk van een complot dat zijn weerga niet kent. ;)
pi_96267763
Mensen die nog steeds in de conspiracy geloven :')

Let me get this fucking straight;

Eerst gaat de US zichzelf in z'n economische hart raken waardoor er 2 trade centre's naar beneden komen. (om maar te zwijgen over de consequenties als dat écht goed uit zou lekken, dan heb je de hele wereld tegen je). Daarna ga je "voor olie" een oorlog opzetten die meer dan 400 miljard heeft gekost :') Met 4 maal de olie die daar in de grond zit haal je dat er nog niet uit, omdat je ook voor de olie moet betalen die daar vandaan komt. En dan is het propaganda van OBAMA om nu naar buiten te brengen dat Bin Laden gekilled is :')

Net alsof Bush dat niet véél eerder had gedaan om z'n hachje zelf een beetje te redden na die supercrisis die door hem veroorzaakt is :')

C'mon :')
Lambo of Rekt
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 20:53:32 #119
8781 crew  Frutsel
pi_96267772
quote:

[..]

Voor sommige mensen is de kous nooit af.
pi_96267792
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:39 schreef Athlon_2o0o het volgende:
zou wel goed zijn ,, de zee is al vervuild genoeg .en dan gooi je er nog eens een b laden in -O- :Y
  maandag 2 mei 2011 @ 20:57:06 #121
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96267954
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Saddam Hoessein was wel goed voor de aluhoedjes, zo hadden ze het dus aan moeten pakken.
Het Amerikaanse leger voert geen missies uit om alu-hoedjes te plezieren, maar om het zo efficiënt en makkelijk mogelijk te maken, wellicht rekening houdend met lokale en religieuze gebruiken. Ik denk dat 98% van de WESTERSE wereld er echt niet wakker van ligt dat het lijk al op de bodem van de zee ligt.

Als ie trouwens NIET dood zou zijn, dan had ie allang een film gemaakt met de krant van vandaag in de handen, om aan te tonen dat ie nog leeft.
-
  maandag 2 mei 2011 @ 21:01:20 #122
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96268172
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:53 schreef EggsTC het volgende:

Eerst gaat de US zichzelf in z'n economische hart raken waardoor er 2 trade centre's naar beneden komen. (om maar te zwijgen over de consequenties als dat écht goed uit zou lekken, dan heb je de hele wereld tegen je). Daarna ga je "voor olie" een oorlog opzetten die meer dan 400 miljard heeft gekost :') Met 4 maal de olie die daar in de grond zit haal je dat er nog niet uit, omdat je ook voor de olie moet betalen die daar vandaan komt. En dan is het propaganda van OBAMA om nu naar buiten te brengen dat Bin Laden gekilled is :')

Net alsof Bush dat niet véél eerder had gedaan om z'n hachje zelf een beetje te redden na die supercrisis die door hem veroorzaakt is :')

Het zijn Amerikanen. DUS moet er ergens iets stinken. ;)
-
pi_96268362
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 20:57 schreef maartena het volgende:

[..]

Het Amerikaanse leger voert geen missies uit om alu-hoedjes te plezieren, maar om het zo efficiënt en makkelijk mogelijk te maken, wellicht rekening houdend met lokale en religieuze gebruiken. Ik denk dat 98% van de WESTERSE wereld er echt niet wakker van ligt dat het lijk al op de bodem van de zee ligt.

Als ie trouwens NIET dood zou zijn, dan had ie allang een film gemaakt met de krant van vandaag in de handen, om aan te tonen dat ie nog leeft.
Wie zegt dat ie net voor of kort na 11 september 2001 niet al was vermoord? Het blijft nu een vreemd verhaal en deze bagger wordt ons via de kijkbuis onze strotten in geramd. Of het nu waar is of niet... Feit is wel dat ie mooi een aantal jaartjes als de grote boze boeman heeft kunnen fungeren en dat is wat jouw landgenoten nodig hadden om lekker de beest in andere landen uit te kunnen hangen.

Daarnaast bega je een mooie cirkelredenering in je slotbetoog. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2011 21:05:12 ]
  maandag 2 mei 2011 @ 21:06:04 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96268474
quote:

Volgens Lambiekje en nog een aantal BNW-ers zouden er zelfs geen echte vliegtuigen in de Twin Towers gevlogen zijn, nee, dat waren hologrammen :') En Bush en anderen zouden buitenaardse reptielachtige wezens vermomd als mensen zijn _O-

Tja.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:06:50 #125
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96268519
quote:

Ik geloof ook niet in die conspiracy theoriën, maar je pleidooi slaat nergens op.
Een crisis is een prima manier om grip op het volk te herpakken, of als afleiding van allerlei (binnenlandse) onrust. Die 400 miljard kostende oorlog is niet bekostigd door oliemaatschappijnen (vrienden van Bush), die daar wel contracten tekenen, da's makkelijk uitgeven, het geld komt van een ander.

Tot slot : zolang Osama in leven is floreert de wapenindustrie (vrienden van o.a. Bush).
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:07:51 #126
8781 crew  Frutsel
pi_96268564
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]
en dat is wat jouw landgenoten nodig hadden om lekker de beest in andere landen uit te kunnen hangen.
En soms mag je diezelfde landgenoten ook wel eens dankbaar zijn dat ze de kogels opvangen en de rotzooi opruimen waar andere landen te 'laf' voor zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:07:58 #127
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96268569
Heeft iemand trouwens al een kml gemaakt/gevonden van de plek ? Ik zit even op Google Earth, maar ik zie niks in die lappendeken.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_96268658

[ Bericht 99% gewijzigd door wekky op 02-05-2011 21:10:05 ]
pi_96268672
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet in die conspiracy theoriën, maar je pleidooi slaat nergens op.
Een crisis is een prima manier om grip op het volk te herpakken, of als afleiding van allerlei (binnenlandse) onrust. Die 400 miljard kostende oorlog is niet bekostigd door oliemaatschappijnen (vrienden van Bush), die daar wel contracten tekenen, da's makkelijk uitgeven, het geld komt van een ander.

Tot slot : zolang Osama in leven is floreert de wapenindustrie (vrienden van o.a. Bush).
Voorlopig hebben de states een MEGAschuld vanwege die oorlogen en heeft die olie nog niet eens 1% opgebracht van de schulden.
Lambo of Rekt
  maandag 2 mei 2011 @ 21:10:44 #130
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_96268739
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:09 schreef EggsTC het volgende:
Voorlopig hebben de states een MEGAschuld vanwege die oorlogen en heeft die olie nog niet eens 1% opgebracht van de schulden.
Een megaschuld (die ze al hadden) voor het volk en miljardencontracten voor de olie-industrie. You do the math.
pi_96268778
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef Frutsel het volgende:

[..]

En soms mag je diezelfde landgenoten ook wel eens dankbaar zijn dat ze de kogels opvangen en de rotzooi opruimen waar andere landen te 'laf' voor zijn.
Welke kogels? Vanaf Afghanistan hierheen is een eind hoor. Ze hadden daar niets te zoeken. De Amerikanen zijn nu eenmaal een oorlogszuchtig volk dat niet zonder oorlog kan. De geschiedenis bewijst dat.

George Carlin was daar erg duidelijk over!

Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:11:33 #132
8781 crew  Frutsel
pi_96268789
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:07 schreef elcastel het volgende:
Heeft iemand trouwens al een kml gemaakt/gevonden van de plek ? Ik zit even op Google Earth, maar ik zie niks in die lappendeken.
Zag er in het NRC wat over :)
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)a-zat-maar-klopt-dat
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:12:56 #133
8781 crew  Frutsel
pi_96268865
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Welke kogels? Vanaf Afghanistan hierheen is een eind hoor. Ze hadden daar niets te zoeken. De Amerikanen zijn nu eenmaal een oorlogszuchtig volk dat niet zonder oorlog kan. De geschiedenis bewijst dat.

In sommige gevallen mogen we daar niet rouwig om zijn :)
Maar je hebt gelijk dat het ook niet altijd een schoonheidsprijs verdiende en er misschien een geur aan zit.
pi_96268900
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:10 schreef elcastel het volgende:

[..]

Een megaschuld (die ze al hadden) voor het volk en miljardencontracten voor de olie-industrie. You do the math.
Als dat zo'n miljardencontract was had dat land de schuld toch allang weg in de 8 jaar dat die oorlog geleden is. Bush wordt nu gezien als loser.

In mijn ogen wilde hij de oorlog afmaken die zijn vader was begonnen, want z'n vader ging wel als "winnaar" te boek de geschiedenis in. Hij faalde zelf keihard waar z'n vader in uitblinkte, de winnaar uithangen.

Olie speelt slechts een kleine rol imo. Als je echt olie wil hebben moet je in rusland zijn, daar ligt meer dan elders.
Lambo of Rekt
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 mei 2011 @ 21:14:29 #135
862 Arcee
Look closer
pi_96268963

Ik vind dit een mooie samenvatting van de afgelopen week. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_96269040
quote:

Dit. En die oorlogen hebben nog veel en veel meer gekost.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:15:54 #137
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_96269048

''You might think there are a lot of them, given the number of action movies dedicated to the plot device of an invincible warrior, but there are only about 2,000 of them. They are the Unites States’s most elite special warfare combatants. They are trained in all the fields in which the other U. S. special forces are trained, but to an even higher degree of competency.

SEAL training lasts over a year, and requires an age of between 17 and 28 years, male, incorrect vision no worse than 20/200 in either eye, and correctable to 20/20, and the physical screening test, which is beyond belief.

500 yd (460 m) swim using breast or combat sidestroke in under 12:30 with a competitive time of under 10:30.

At least 42 push-ups in 2 minutes with a competitive count of 79 or more.

At least 50 sit-ups in 2 minutes with a competitive count of 79 or more.

At least 6 pull-ups from a dead hang (no time limit) with a competitive count of 11 or more.

Run 1.5 mi (2.4 km) in boots and trousers in under 11:30 with a competitive time of 10:20 or less.

Then training begins. Physical conditioning, diving, land warfare, for 24 weeks, then 26 more weeks of SEAL qualification training. Then specialization in whatever fields a SEAL team needs expertise in: anything from sniper to language specialist, rope climbing, diving, jumpmaster, surreptitious entry, dynamic entry (door breacher), etc''.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:16:23 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96269078
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]

Ik vind dit een mooie samenvatting van de afgelopen week. ^O^
:D
A murky, forgotten land.
  Donald Duck held maandag 2 mei 2011 @ 21:16:28 #139
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96269087
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 21:16:33 #140
8781 crew  Frutsel
pi_96269111
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:12 schreef Frutsel het volgende:

[..]

In sommige gevallen mogen we daar niet rouwig om zijn :)
Maar je hebt gelijk dat het ook niet altijd een schoonheidsprijs verdiende en er misschien een geur aan zit.
Ik weet wel zeker dat er een geur aan zit. Iedere keer als ik die pro V.S. propaganda op onze Hollandse "onafhankelijke" televisiezenders zie, dan begint het flink te stinken hier. En nee... ik heb geen zweetvoeten en mijn poepies stinken nooit ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:17:27 #142
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96269156
Je zou het alleen al moeten wantrouwen omdat Amerika. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 21:17:49 #143
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96269180
http://www.telegraaf.nl/b(...)paus___.html?cid=rss

quote:
'Dood Bin Laden eerste wonder zalige paus'

LIMA - De dood van Osama bin Laden was het eerste wonder van paus Johannes Paulus II na zijn zaligverklaring zondag. Dit stelde althans maandag de Peruaanse president Alan García.

Alan García
Volgens het staatshoofd van het katholieke land in Zuid-Amerika heeft de zalige paus gezorgd voor de „verdelging van een duivelse presentie”.
Na zijn zaligverklaring heeft Johannes Paulus II een nieuw wonder nodig voor een heiligverklaring.
_O-
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_96269193
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef nikk het volgende:

[..]

Dit. En die oorlogen hebben nog veel en veel meer gekost.
Ja, de burger... maar weet jij welke bedrijven er van profiteren en wie daar de krenten in de pap zijn? ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 21:18:23 #145
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96269221
quote:
Wat een idioten lopen er rond zeg _O-
AFC AJAX
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 mei 2011 @ 21:19:46 #146
862 Arcee
Look closer
pi_96269298
quote:
Onbegrijpelijk dat er aandacht wordt besteed aan dat soort relifanaten. Laat ze lekker in hun eigen bullshit geloven.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_96269303
[/quote]
quote:
_O- _O-
  maandag 2 mei 2011 @ 21:20:39 #148
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96269355
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:15 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
''You might think there are a lot of them, given the number of action movies dedicated to the plot device of an invincible warrior, but there are only about 2,000 of them. They are the Unites States’s most elite special warfare combatants. They are trained in all the fields in which the other U. S. special forces are trained, but to an even higher degree of competency.

SEAL training lasts over a year, and requires an age of between 17 and 28 years, male, incorrect vision no worse than 20/200 in either eye, and correctable to 20/20, and the physical screening test, which is beyond belief.

500 yd (460 m) swim using breast or combat sidestroke in under 12:30 with a competitive time of under 10:30.

At least 42 push-ups in 2 minutes with a competitive count of 79 or more.

At least 50 sit-ups in 2 minutes with a competitive count of 79 or more.

At least 6 pull-ups from a dead hang (no time limit) with a competitive count of 11 or more.

Run 1.5 mi (2.4 km) in boots and trousers in under 11:30 with a competitive time of 10:20 or less.

Then training begins. Physical conditioning, diving, land warfare, for 24 weeks, then 26 more weeks of SEAL qualification training. Then specialization in whatever fields a SEAL team needs expertise in: anything from sniper to language specialist, rope climbing, diving, jumpmaster, surreptitious entry, dynamic entry (door breacher), etc''.

Dat is voor de 'gewone' Seals. Voor Team Six (creme de la creme) kun je je niet aanmelden als Seal zijnde; alleen de allerbeste Seals worden hiervoor geselecteerd.
A murky, forgotten land.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:21:00 #149
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_96269380
`T gaat echt héélemaal nergens meer over. Met Amerika niet, en met de rest vd wereld evenmin.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  maandag 2 mei 2011 @ 21:21:26 #150
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96269413
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:06 schreef StateOfMind het volgende:
Volgens Lambiekje en nog een aantal BNW-ers zouden er zelfs geen echte vliegtuigen in de Twin Towers gevlogen zijn, nee, dat waren hologrammen :')
Ik had echt een "WTF" moment toen ik dit las, en toen las ik het onderstaande:

quote:
En Bush en anderen zouden buitenaardse reptielachtige wezens vermomd als mensen zijn _O-
Ik wist al dat lambiekje zot was, maar dat slaat alles. :')
-
pi_96269461
Had nu toch echt wel een foto verwacht!! Wel dood leuk zeggen dat die dood is maar toch!!!
  maandag 2 mei 2011 @ 21:23:03 #152
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96269488
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, de burger... maar weet jij welke bedrijven er van profiteren en wie daar de krenten in de pap zijn? ;)
Als de burger moet betalen krijgt het bedrijfsleven ook minder geld. Het is allemaal een spelletje.

Overigens heeft de VS geen druppel olie gekregen van Irak. Gekocht misschien, net als iedereen die olie wil kopen van Irak, maar niets is zomaar gekregen of genomen van Irak.
-
  maandag 2 mei 2011 @ 21:23:04 #153
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96269491
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 21:21 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik had echt een "WTF" moment toen ik dit las, en toen las ik het onderstaande:

[..]

Ik wist al dat lambiekje zot was, maar dat slaat alles. :')
Steven Spielberg zit erachter, ik zweer het je }:|
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')