quote:8:21 Drie achter de rug, negenenzestig te gaan: ontmaagdingen Bin Laden goed op gang, zo wordt gemeld vanuit het hiernamaals.
9:13 Voorlopig blijven we CNN overschrijven. U leest het hier dus altijd als tweede.
10:50 Leers: Na de dood van Osama is Afghanistan veilig genoeg voor Sahar. (via @boyslijp)
10:56 Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
11:59 Overig nieuws: Johannes Paulus II gepromoveerd, Willem II gedegradeerd
12:09 Osama nog steeds dood
12:15 Wikileaks: Dood Bin Laden was een outside job
13:49 Liquidatie Osama doet discussie over wapenbezit oplaaien.
16:16 Al Qaeda: Dolfijnen gaan respectloos om met graf Bin Laden.
Ok, en 1200 km overbruggen is geen probleem voor die blackhawks?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het waren (aangepaste) Blackhawks las ik elders en volgens wiki is de maximumsnelheid van een standaard Blackhawk zo'n 295 km/u.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp
Ben ik ook benieuwd naar.....quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef Darklight het volgende:
Zijn er ook geen beelden dat ze Osama in zee laten glijden?
quote:Op maandag 2 mei 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
is deze al langsgekomen ?
Spoilertje bevat dode osama vergelijkingNog niet gezien vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilertje bevat dode osama vergelijkingJa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX
Walgelijk.quote:
Deze vind ik toch wel briljant hoorquote:Dyslectici overal ter wereld rouwen om dood Amerikaanse president.
Performancequote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok, en 1200 km overbruggen is geen probleem voor die blackhawks?
Dank jequote:Op maandag 2 mei 2011 19:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Performance
Never exceed speed: 193 knots (222 mph, 357 km/h)
Maximum speed: 159 kn (183 mph, 295 km/h)
Cruise speed: 150 kn (173 mph, 278 km/h)
Combat radius: 368 mi (320 nmi, 592 km)
Ferry range: 1,380 mi[96] (1,200 nmi, 2,220 km) with ESSS stub wings and external tanks[99]
Service ceiling: 19,000 ft (5,790 m)
Rate of climb: 700 ft/min (3.6 m/s)
Disc loading: 7.19 lb/ft (35.4 kg/m)
Power/mass: 0.192 hp/lb (158 W/kg)
Ferry range means the maximum range the aircraft can fly. This usually means maximum fuel load, optionally with extra fuel tanks and minimum equipment. It refers to transport of aircraft for use on remote location.
Combat range is the maximum range the aircraft can fly when carrying ordnance.
Combat radius is a related measure based on the maximum distance a warplane can travel from its base of operations, accomplish some objective, and return to its original airfield with minimal reserves.
Och *haalt schouders op*. Gister stond het vaticaan vol met gelovigen voor de zaligverklaring van Johannes Paulus II.quote:Op maandag 2 mei 2011 17:51 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat allerlei terroristen wereldwijd Bin-Ladens dood wel geloven en zijn dood willen wreken, terwijl een stel FOK!-kertjes nog steeds twijfelen.
Ik moest lachenquote:
Die Osama gangbangquote:
komen eraannn, was een supergevaarlijke geheime operatie met speciale commando's enzo die gaan thuis pas filmpjes uploaden natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef Darklight het volgende:
Geloof der weinig van.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
Bin Laden had zich verstopt achter een oudere vrouw
wat een scheitert he
Bron?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
Bin Laden had zich verstopt achter een oudere vrouw
wat een scheitert he
was net op TV , hij zat te schieten vanachter die vrouw , toen hebben ze dwars door die vrouw heen geschotenquote:
Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar of we die ooit te zien krijgen is een tweede. Het voordeel van zo'n groot marineschip is dat je geen last hebt van journalisten en pottenkijkers.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef Darklight het volgende:
Was net bij RTL nieuws, dit zodat moslims geen held van OBL gaan maken.quote:
Ja dus?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
was net op TV , hij zat te schieten vanachter die vrouw , toen hebben ze dwars door die vrouw heen geschoten
1200km? Lijkt me een stuk waarschijnlijke dat ze gewoon terug naar Afghanistan gevlogen zijn (zo'n 200km), en daar het lijk in een vliegtuig hebben geduwd.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok! Weer een mooi stukje propaganda. Valt me nog mee dat hij zich volgens de militairen niet verschuild heeft achter baby'squote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Was net bij RTL nieuws, dit zodat moslims geen held van OBL gaan maken.
Seahawks, de marineversie van de Blackhawks dus eigenlijk.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
Het waren (aangepaste) Blackhawks las ik elders en volgens wiki is de maximumsnelheid van een standaard Blackhawk zo'n 295 km/u.
Die babies waren met het ontbijt al verorberd, volgens bronnen. Met Heinz ketchup. Dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok! Weer een mooi stukje propaganda. Valt me nog mee dat hij zich volgens de militairen niet verschuild heeft achter baby's.
Of gewoon even bijgetankt.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef Royyy het volgende:
1200km? Lijkt me een stuk waarschijnlijke dat ze gewoon terug naar Afghanistan gevlogen zijn (zo'n 200km), en daar het lijk in een vliegtuig hebben geduwd.
Ja klopt, heb ik net op tv gezienquote:Op maandag 2 mei 2011 19:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die babies waren met het ontbijt al verorberd, volgens bronnen. Met Heinz ketchup. Dat dan weer wel.
Spoilertje bevat dode osama vergelijkingZoek een vredig hoekje op en ga je daar zitten schamen aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
Ohquote:
Jongetje jongetje toch. Wie zei dat, Albert Verlinde?quote:Op maandag 2 mei 2011 19:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
was net op TV , hij zat te schieten vanachter die vrouw , toen hebben ze dwars door die vrouw heen geschoten
waarom zeg je pottenkijkers, deden ze iets verkeerds??quote:Op maandag 2 mei 2011 19:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zullen er ongetwijfeld zijn, maar of we die ooit te zien krijgen is een tweede. Het voordeel van zo'n groot marineschip is dat je geen last hebt van journalisten en pottenkijkers.
Hierboven zijn al ergens wat meer feiten gepost over de "ferry range" etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:27 schreef onlogisch het volgende:
1 helikopter verloren, andere dus flink extra beladen, en dan 1200km over Pakistan vliegen, terwijl de Pakistanen tegen die tijd natuurlijk ook al lang wisten dat er buitenlandse helikopters in hun luchtruim vlogen...?quote:
Volgens dat stuk heeft Obama gezegd dat de wereld nu een stuk veiliger is geworden door de dood van OBL.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef lyolyrc het volgende:
Het lijk was overgebracht naar het vliegdekschip USS Carl Vinson, staat in dit stuk.
Prachtige propaganda inderdaad, westerse militairen die een moslimvrouw doorzeven omdat ze in de weg staatquote:Op maandag 2 mei 2011 19:43 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ok! Weer een mooi stukje propaganda. Valt me nog mee dat hij zich volgens de militairen niet verschuild heeft achter baby's.
Nee, dat OBL, de lafaard, zich verschuilde achter een oudere vrouwquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtige propaganda inderdaad, westerse militairen die een moslimvrouw doorzeven omdat ze in de weg staat.
Zolang de moslims maar geen held maken van OBL!!! Dan is alles goedquote:Op maandag 2 mei 2011 19:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Prachtige propaganda inderdaad, westerse militairen die een moslimvrouw doorzeven omdat ze in de weg staat.
Daar hebben we onze simpele ziel weerquote:Op maandag 2 mei 2011 19:50 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Jongetje jongetje toch. Wie zei dat, Albert Verlinde?
Doe eens niet zo kinderlijk naef man.
De Pakistani's zijn tijdens de raid op de hoogte gebracht. Verder kunnen ze terugvliegen over Afghanistan, en hoeven ze alleen nog maar over een stuk (onbewoond) woestijn van Pakistan te vliegen. En over dat stuk woestijn heeft Pakistan al jaren een afspraak met de VS, zodat Afghanistan bereikt kan worden met militaire vliegtuigen zonder over Iran te hoeven vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:52 schreef Royyy het volgende:
1 helikopter verloren, andere dus flink extra beladen, en dan 1200km over Pakistan vliegen, terwijl de Pakistanen tegen die tijd natuurlijk ook al lang wisten dat er buitenlandse helikopters in hun luchtruim vlogen...?
True, het is mogelijk, maar waarom zo'n relatief langzame manier kiezen als je het lijk ook op het eerste het beste vliegveld in Afghanistan op een vliegtuig kan overladen? Bespaart flink wat tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
De Pakistani's zijn tijdens de raid op de hoogte gebracht. Verder kunnen ze terugvliegen over Afghanistan, en hoeven ze alleen nog maar over een stuk (onbewoond) woestijn van Pakistan te vliegen. En over dat stuk woestijn heeft Pakistan al jaren een afspraak met de VS, zodat Afghanistan bereikt kan worden met militaire vliegtuigen zonder over Iran te hoeven vliegen.
jawelquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens de amerikanen was er uberhaupt geen vrouw doodgedaan, alleen bin ladin z'n broer en 3 bodyguards
quote:Vorige week was daar zekerheid over. De militaire operatie had plaats in het verblijf van Bin Laden in de stad Abbottabad, net buiten Islamabad, in Pakistan. De Amerikanen zouden de terreurleider door het hoofd hebben geschoten.
De Amerikaanse president zegt dat de Verenigde Staten zijn geholpen door Pakistan bij de zoektocht naar de Al-Qa'ida-leider. Ook de zoon van Bin Laden, twee mannen en twee vrouwen zouden bij de aanval zijn gedood, melden bronnen binnen het Witte Huis.
Daar ben ik ook niet van overtuigd inderdaad.... Al Queda is denk ik een stuk georganiseerder dan we denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:52 schreef -Techno- het volgende:
Volgens dat stuk heeft Obama gezegd dat de wereld nu een stuk veiliger is geworden door de dood van OBL.
Wat een gelul
Charisma? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
OBL, zelden een man met zoveel charisma gezien. Alleen een Mourinho of Mr. Bean komen aardig in de buurt.
Sowieso zijn die andere doden natuurlijk gewoon acceptabele bijkomende schade. Osama doden was de enige prioriteit.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens de amerikanen was er uberhaupt geen vrouw doodgedaan, alleen bin ladin z'n broer en 3 bodyguards
Gewoon, zijn uitstraling, zijn mimiek, hij heeft een erg zout gezicht.quote:
Nooit een video van hem gezien?quote:
Geloof er nog steeds weinig vanquote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel
http://www.elsevier.nl/we(...)leider-Bin-Laden.htm
Om zich achter een vouw te verstoppen is wel erg zwak
[..]
Tenzij jouw moeder en je stiefzusje er bij stonden. Had je dan hetzelfde gezegd?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sowieso zijn die andere doden natuurlijk gewoon acceptabele bijkomende schade. Osama doden was de enige prioriteit.
Zout gezicht?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon, zijn uitstraling, zijn mimiek, hij heeft een erg zout gezicht.
Nu zeker, hij ligt in de zee, maar het is een opmerking 1 op 1 vertaald vanuit het Berbers, de taal des Marokko.quote:
Jawel maar erg charismatisch vond ik hem niet.... zal wel iets persoonlijkst zijn.quote:
De laatste paar uur in ieder geval welquote:
Dan was het hun eigen schuld.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenzij jouw moeder en je stiefzusje er bij stonden. Had je dan hetzelfde gezegd?
Kijk goed naar die ogen man, hij heeft erg veel uitstraling. En hoewel ik geen volger van het homosme ben kan ik me goed voorstellen dat veel girls het in hem zagen zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jawel maar erg charismatisch vond ik hem niet.... zal wel iets persoonlijkst zijn.
En wat wordt er dan bedoeld met die opmerking?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu zeker, hij ligt in de zee, maar het is een opmerking 1 op 1 vertaald vanuit het Berbers, de taal des Marokko.
Een zout gezichtje of een pekel-face zo u wilt is een gezicht met veel uitstraling.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En wat wordt er dan bedoeld met die opmerking?
Omdat:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Royyy het volgende:
True, het is mogelijk, maar waarom zo'n relatief langzame manier kiezen als je het lijk ook op het eerste het beste vliegveld in Afghanistan op een vliegtuig kan overladen? Bespaart flink wat tijd.
Ben ik de enige die niet wist wat Georgina over OBL zei of zoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Georgina Verbaan zal er ook wel treurig om zijn
Ik wil het niet weten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ben ik de enige die niet wist wat Georgina over OBL zei of zo
Nee hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:15 schreef msnk het volgende:
[..]
Dus als ik morgen tegen de schoonmaker zeg dat hij een zout gezicht heeft dan maak ik zijn dag?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Een zout gezichtje of een pekel-face zo u wilt is een gezicht met veel uitstraling.
nee beetje sullig typquote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jawel maar erg charismatisch vond ik hem niet.... zal wel iets persoonlijkst zijn.
Ah ja natuurlijk, had er even helemaal niet bij nagedacht, dat de meeste transportvliegtuigen niet op aircraft carriers kunnen landenquote:Op maandag 2 mei 2011 20:12 schreef maartena het volgende:
[..]
Omdat:
1) Slechts een beperkt aantal vliegtuigen kan landen op een vliegdekschip, en dit meestal gaat om straaljagers. De overige vliegtuigen die kunnen landen op een vliegdekschip zijn ook relatief klein.
2) Landen op een vliegtdekschip met een vliegtuig dat een stuk landingsbaan nodig heeft, is gevaarlijk. Het gaat nog wel eens mis..... landen met een helikopter is een heel stuk veiliger. Ook in geval van andere noodgevallen en de helikopter moet NU landen, dan kunnen alle helikopters ergens op een grasveld landen, het lichaam kan dan worden overgeladen, en de helikopter met Osama erin kan dan meteen weer doorvliegen. Met een vliegtuig is dat lastiger.
3) Er geen reden voor was, als de vlucht veilig was voor de rest van de vlucht, en er is voldoende brandstof.... dan kunnen ze net zo goed doorvliegen, in plaats van ergens landen.
Ja, maar dan moet je het zo zeggen:"Je hebt veel zout in je gezicht." Serieus.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:17 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus als ik morgen tegen de schoonmaker zeg dat hij een zout gezicht heeft dan maak ik zijn dag?
En ik heb gelijk:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk goed naar die ogen man, hij heeft erg veel uitstraling. En hoewel ik geen volger van het homosme ben kan ik me goed voorstellen dat veel girls het in hem zagen zitten.
Ik vind je een zoute user!quote:Op maandag 2 mei 2011 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je het zo zeggen:"Je hebt veel zout in je gezicht." Serieus.
quote:Op zondag 1 mei 2011 22:09 schreef ReallyVirtual het volgende:
A huge window shaking bang here in Abbottabad Cantt. I hope its not the start of something nasty :S
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:58 schreef ReallyVirtual het volgende:
Helicopter hovering above Abbottabad at 1AM (is a rare event).
Joseph Fritzl kreeg ook veel liefdesbrieven, dat zegt helemaal niets over zijn charisma. Het fenoneem zal vast een naam hebben maar ik kom er nu even niet op.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En ik heb gelijk:
Georgina Verbaan: Bin Laden lekker ding
Vrouwen vallen op dit soort mannen omdat ze denken dat zij hen wel kunnen helpen/genezen, whatever.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Joseph Fritzl kreeg ook veel liefdesbrieven, dat zegt helemaal niets over zijn charisma. Het fenoneem zal vast een naam hebben maar ik kom er nu even niet op.
Dan is het nog geen goede propaganda, dat zou het zijn als het verhaal was dat de militairen ondanks dat tch nog kans zagen om hem te doden en de vrouw in leven te laten. Die naar later zou blijken tegen haar wil voor Osama werkte!quote:Op maandag 2 mei 2011 19:55 schreef MaLo het volgende:
[..]
Nee, dat OBL, de lafaard, zich verschuilde achter een oudere vrouw
Hebben we zoveel beeld en geluid dan van deze man om te oordelen dat ie charmant is?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
OBL, zelden een man met zoveel charisma gezien. Alleen een Mourinho of Mr. Bean komen aardig in de buurt.
Nee, een zeemansgraf is het beste dat ze hadden kunnen doen. Geaccepteerd als 'begrafenis' door moslims en geen kans op bedevaartsoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef michaelmoore het volgende:
Het is wel een belediging voor moslims dat ze het lichaam in zee geflikkerd hebben
Bedevaart is verboden in Islam en is niet geaccepteerd door moslims. Tenzij je het over de "moslims" hebt die protesten ook verbieden.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nee, een zeemansgraf is het beste dat ze hadden kunnen doen. Geaccepteerd als 'begrafenis' door moslims en geen kans op bedevaartsoord.
En die jongens trainen hier in San Diego, ongeveer anderhalf uur bij me vandaan. Heel toevallig.... is de USS Carl Vinson ook afkomstig uit San Diego, wat haar thuishaven is. In 2010 is haar "refit" gedaan, waar o.a. nieuwe kernbrandstof is geladen, en alles weer is voorzien van een nieuw likje verf..... en toen is waarschijnlijk ook de benodigde apparatuur genstalleerd om een snelle DNA check te kunnen doen.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:18 schreef StateOfMind het volgende:
Dat Navy Seals Team Six schijnt trouwens tot de absolute creme de la creme te horen qua US special forces, samen met de Delta Force. De meeste van hun missies vallen onder de Top Secret classification.
Geen jongens die je tegen je wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |