True, het is mogelijk, maar waarom zo'n relatief langzame manier kiezen als je het lijk ook op het eerste het beste vliegveld in Afghanistan op een vliegtuig kan overladen? Bespaart flink wat tijd.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:01 schreef maartena het volgende:
[..]
De Pakistani's zijn tijdens de raid op de hoogte gebracht. Verder kunnen ze terugvliegen over Afghanistan, en hoeven ze alleen nog maar over een stuk (onbewoond) woestijn van Pakistan te vliegen. En over dat stuk woestijn heeft Pakistan al jaren een afspraak met de VS, zodat Afghanistan bereikt kan worden met militaire vliegtuigen zonder over Iran te hoeven vliegen.
jawelquote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens de amerikanen was er uberhaupt geen vrouw doodgedaan, alleen bin ladin z'n broer en 3 bodyguards
quote:Vorige week was daar zekerheid over. De militaire operatie had plaats in het verblijf van Bin Laden in de stad Abbottabad, net buiten Islamabad, in Pakistan. De Amerikanen zouden de terreurleider door het hoofd hebben geschoten.
De Amerikaanse president zegt dat de Verenigde Staten zijn geholpen door Pakistan bij de zoektocht naar de Al-Qa'ida-leider. Ook de zoon van Bin Laden, twee mannen en twee vrouwen zouden bij de aanval zijn gedood, melden bronnen binnen het Witte Huis.
Daar ben ik ook niet van overtuigd inderdaad.... Al Queda is denk ik een stuk georganiseerder dan we denken.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:52 schreef -Techno- het volgende:
Volgens dat stuk heeft Obama gezegd dat de wereld nu een stuk veiliger is geworden door de dood van OBL.
Wat een gelul
Charisma? Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef BansheeBoy het volgende:
OBL, zelden een man met zoveel charisma gezien. Alleen een Mourinho of Mr. Bean komen aardig in de buurt.²
Sowieso zijn die andere doden natuurlijk gewoon acceptabele bijkomende schade. Osama doden was de enige prioriteit.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:02 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Volgens de amerikanen was er uberhaupt geen vrouw doodgedaan, alleen bin ladin z'n broer en 3 bodyguards
Gewoon, zijn uitstraling, zijn mimiek, hij heeft een erg zout gezicht.quote:
Nooit een video van hem gezien?quote:
Geloof er nog steeds weinig vanquote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
jawel
http://www.elsevier.nl/we(...)leider-Bin-Laden.htm
Om zich achter een vouw te verstoppen is wel erg zwak
[..]
Tenzij jouw moeder en je stiefzusje er bij stonden. Had je dan hetzelfde gezegd?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sowieso zijn die andere doden natuurlijk gewoon acceptabele bijkomende schade. Osama doden was de enige prioriteit.
Zout gezicht?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gewoon, zijn uitstraling, zijn mimiek, hij heeft een erg zout gezicht.²
Nu zeker, hij ligt in de zee, maar het is een opmerking 1 op 1 vertaald vanuit het Berbers, de taal des Marokko.quote:
Jawel maar erg charismatisch vond ik hem niet.... zal wel iets persoonlijkst zijn.quote:
De laatste paar uur in ieder geval welquote:
Dan was het hun eigen schuld.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Tenzij jouw moeder en je stiefzusje er bij stonden. Had je dan hetzelfde gezegd?²
Kijk goed naar die ogen man, hij heeft erg veel uitstraling. En hoewel ik geen volger van het homoïsme ben kan ik me goed voorstellen dat veel girls het in hem zagen zitten.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Jawel maar erg charismatisch vond ik hem niet.... zal wel iets persoonlijkst zijn.
En wat wordt er dan bedoeld met die opmerking?quote:Op maandag 2 mei 2011 20:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nu zeker, hij ligt in de zee, maar het is een opmerking 1 op 1 vertaald vanuit het Berbers, de taal des Marokko.²
Een zout gezichtje of een pekel-face zo u wilt is een gezicht met veel uitstraling.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:11 schreef -Techno- het volgende:
[..]
En wat wordt er dan bedoeld met die opmerking?
Omdat:quote:Op maandag 2 mei 2011 20:04 schreef Royyy het volgende:
True, het is mogelijk, maar waarom zo'n relatief langzame manier kiezen als je het lijk ook op het eerste het beste vliegveld in Afghanistan op een vliegtuig kan overladen? Bespaart flink wat tijd.
Ben ik de enige die niet wist wat Georgina over OBL zei of zoquote:Op maandag 2 mei 2011 20:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Georgina Verbaan zal er ook wel treurig om zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |