inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef MouzurX het volgende:
Al dat gezeik van die users hier, ik word er niet goed van.
Nu moeten we ze maar geloven op hun ietwat blauwe ogen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef legacythe2nd het volgende:
Ik snap geen ene hol over al die ophef over Amerika, Osama Bin Laden is dood, dat is het belangrijkste.
Wat boeit het dat die gast in zee begraven is, lekker op laten vreten door de haaien.
Alle gebruik uit een religie naleven uit een soort pieteit <> Respect hebben voor iemands religie.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef Harunobu het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet doen? De VS had moeten zeggen: "We hebben hem in zee gedumpt. We hadden hem een islamitische begrafenis met zeemansgraf kunnen geven, maar dat hebben we maar niet gedaan. Waarom wel?"
Dit doden is puur een propaganda-actie. Nu kunnen Amerikanen zich allemaal op hun borst kloppen en zeggen "America, fuck yeah. Were were you, you Eurofags?" En Obama kan herkozen worden terwijl de oorlog gewoon door gaat en de steun voor dictators in het midden oosten blijft bestaan.
Daarom voert men de propaganda in detail door. "We hadden toch nog respect voor zijn religie. "
Is een oorlog starten niet slechter dan 1 enkele terroristische daad? En over Falluja, in hoeverre is dat te vergelijken met Misrata? De Amerikanen zeiden dat alle burgers weg moesten gaan en dat iedereen die bleef als 'terrorist' aangemerkt zou worden.quote:
Terrorist/verzetsstrijder/vrijheidsstrijder. Subjectieve begrippen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:44 schreef msnk het volgende:
[..]
terrorisme; het onder druk zetten ve regering of bevolking door daden van terreur
terreur; georganiseerd politiek geweld
Daar voldoen veel leiders aan lijkt mij zo
Er zijn al zo'n 7 topics geweest die puur over zijn dood gingen, op een gegeven moment is er niets nieuws meerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, iemand krijgt zonder enige vorm van proces een kogel door zijn harses gejaagd en hier gaat de vraag over of de begrafenis wel netjes verliep. Ik vind dat erg vreemd.
ja dat komt heus wel hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor mij is alles nog onbevestigd en de hele operatie nep totdat het tegendeel bewezen is met iig foto's of een filmpje.
Respectloos???? Waarom zou je in hemelsnaam deze man nog met respect behandelen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begraven.
Ik vind het ook respectloos. OBL was een draak van een kerel, uitschot van de bovenste plank, maar daarom hoeft de VS nog niet zijn lijk in zee te dumpen.
Ik ben benieuwd wat zijn dood de wereld gaat opleveren, en gaat kosten...
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Manono het volgende:
[..]
ja dat komt heus wel hoor
waarom sommigen zo moeilijk en ondankbaar moeten doen
hij is dood er is alleen nog geen publiek bewijs
waarom zou Amerika liegen
het is gewoon supergevaarlijk werk om zo een moslim neer te halen!!
ze kunnen echt niet meteen alles openbaar gaan maken!!
Jij bent anders al 6 uur lang bezig over het in zee dumpen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn al zo'n 7 topics geweest die puur over zijn dood gingen, op een gegeven moment is er niets nieuws meer
Thans, niet totdat we meer details krijgen.
Die hond verdiende imho ook geen eerlijk proces.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
Maar goed, iemand krijgt zonder enige vorm van proces een kogel door zijn harses gejaagd en hier gaat de vraag over of de begrafenis wel netjes verliep. Ik vind dat erg vreemd.
Iemand die zelf zei verantwoordelijk te zijn voor het vermoorden van 3000 mensen in het WTC in New Yorkquote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef Morendo het volgende:
Dat klopt. En over een half jaar krijgt deze reeks een kick van iemand die op vakantie in Pakistan een man met een lange baard en een litteken op zijn voorhoofd zag rondlopen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Er zijn al zo'n 7 topics geweest die puur over zijn dood gingen, op een gegeven moment is er niets nieuws meer
Thans, niet totdat we meer details krijgen.
Ik zal je vertellen wat ik serieus vermoed, en ook plausibel klinkt.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat Osama, als hij nog leeft, dan makkelijk een filmpje maakt om te laten zien wat een leugenaars het zijn?
Te risky.
Ja maar dan ben je geen haar beter dan de terroristen, boehoe boehoequote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Respectloos???? Waarom zou je in hemelsnaam deze man nog met respect behandelen?
Van mij hadden ze hem hoog mogen ophangen bij Ground Zero met een bak met stenen ernaast zodat hij publiekelijk gestenigd zou kunnen worden...
Respectloos
Mwoah, overdrijven is een kunst.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij bent anders al 6 uur lang bezig over het in zee dumpen.
Kennelijk kan je er geen genoeg van krijgen.
best veel, in je eentjequote:Op maandag 2 mei 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Iemand die zelf zei verantwoordelijk te zijn voor het vermoorden van 3000 mensen in het WTC in New York
Beetje dom of niet. OBL was zelf al dood. Hoe kun je dan nog wel of geen respect voor hem hebben. Verder, zijn religie bestaat altijd nog. Of je nu respect of geen respect voor hem mag hebben.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Breekfast het volgende:
Respectloos???? Waarom zou je in hemelsnaam deze man nog met respect behandelen?
Van mij hadden ze hem hoog mogen ophangen bij Ground Zero met een bak met stenen ernaast zodat hij publiekelijk gestenigd zou kunnen worden...
Respectloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |