abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 18:38:24 #176
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96260223
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef msnk het volgende:

[..]

Ik geloof niet in de hemel zoals dat beschreven staat in de Koran of de Bijbel.

Maar als die wel zou bestaan dan lijkt mij dat zeer stug ;)
Wat maakt die plechtigheid dan uit na OBL zijn overlijden? Vooral daar ik aanneem dat geen van de soldaten de islamitische religie aanhangt.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:38:30 #177
117098 Hathor
Effe niet
pi_96260227
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Chooselife het volgende:
Hahahahaha.

Wat heb ik gelachen vandaag. Praktisch iedereen die deze politieke diarree voor waarheid aanneemt.
En nu tonen de VS aan, dat het DNA inderdaad overeenkomt met dat van Bin Laden. WC eend adviseert: WC eend! En natuurlijk is dat lijk ineens verdwenen! Welk lijk!
En niemand die zich afvraagt wat de VS al eeuwen lang doen als ze een vijand grijpen: Het vanuit alle mogelijke hoeken aan de wereld tonen.
Nu wordt het nog fraaier: De informatie is op Guantanamo Bay vergaard. Een rechtvaardiging van een concentratiekamp!
Wat een lachwekkend verhaal. En wat een onnozele mensen op deze wereld. De overheid van de VS geloven. Hoe onnozel kun je zijn.
Het is godverdomme net alsof iedereen ineens weer in sinterklaas gelooft. Zo'n surrealistische wereld is er inmiddels onstaan. Als een stel debielen die achter de pakjesboot aanrent.

Iedereen die dit voor 100% waarheid aanneemt: Jullie zijn enorm naïeve sukkels.
Ok jij gelijk. osama zit nu lekker thuis op de bank naar everybody loves Raymond te kijken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_96260229
Dat lijk in zee, toen ik dat ook hoorde...had ik er al meteen zo mijn vraagtekens bij. :P

Dat doen ze toch niet?
pi_96260258
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Wat maakt die plechtigheid dan uit na OBL zijn overlijden? Vooral daar ik aanneem dat geen van de soldaten de islamitische religie aanhangt.
OBL was een moslim. Normaal begraaf je iemand op de manier van de religie van de overledene, niet andersom.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:39:32 #180
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96260271
quote:

[..]

Voor OBL zelf? Hij is de moslim tussen al die jopies toch, en ze hebben het toch voor hem gedaan lijkt mij? Om de moslimwereld te laten zien dat ze begaan zijn met alle moslims. Ja zelfs een monster als OBL.
AFC AJAX
pi_96260277
quote:
Hahahahaha.

Wat heb ik gelachen vandaag. Praktisch iedereen die deze politieke diarree voor waarheid aanneemt.
En nu tonen de VS aan, dat het DNA inderdaad overeenkomt met dat van Bin Laden. WC eend adviseert: WC eend! En natuurlijk is dat lijk ineens verdwenen! Welk lijk!
En niemand die zich afvraagt wat de VS al eeuwen lang doen als ze een vijand grijpen: Het vanuit alle mogelijke hoeken aan de wereld tonen.
Nu wordt het nog fraaier: De informatie is op Guantanamo Bay vergaard. Een rechtvaardiging van een concentratiekamp!
Wat een lachwekkend verhaal. En wat een onnozele mensen op deze wereld. De overheid van de VS geloven. Hoe onnozel kun je zijn.
Het is godverdomme net alsof iedereen ineens weer in sinterklaas gelooft. Zo'n surrealistische wereld is er inmiddels onstaan. Als een stel debielen die achter de pakjesboot aanrent.

En WTC 9/11 was ook door de overheid zelf gedaan, al qaida bestaat helemaal niet :z

:')
Lambo of Rekt
pi_96260279
quote:

[..]

Dat maakt uit omdat ze roepen dat ze de Islam respecteren en geen oorlog tegen de Islam voeren. Vervolgens doen ze een aantal rituelen en kieperen ze hem zo de zee in. Als je de Islam dan respecteert dan geef je hem gewoon een anoniem graf.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 2 mei 2011 @ 18:39:43 #183
207372 bastibro
I`ll get there
pi_96260281
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat lijk in zee, toen ik dat ook hoorde...had ik er al meteen zo mijn vraagtekens bij. :P

Dat doen ze toch niet?
Totdat je de redenen hoort die ze daar voor hadden.
Het is zeer goed doordacht.
pi_96260283
quote:
Hahahahaha.

En jij denkt niet dat Osama, als hij nog leeft, dan makkelijk een filmpje maakt om te laten zien wat een leugenaars het zijn?

Te risky.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:40:00 #185
328370 Yuri_Boyka
Patience.
pi_96260305
Voor mij is alles nog onbevestigd en de hele operatie nep totdat het tegendeel bewezen is met iig foto's of een filmpje.
If not now, then when.
pi_96260308
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Wat zijn die redenen dan?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_96260315
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef bastibro het volgende:

[..]

Ik heb die redenen al gehoord maar ik kan me alsnog niet voorstellen dat ze de meest gezochte man ter wereld in zee dumpen.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:40:31 #188
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96260331
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:39 schreef Harunobu het volgende:

[..]

OBL was een moslim. Normaal begraaf je iemand op de manier van de religie van de overledene, niet andersom.
Evident. Maar boeiend. Ik kan me niet voorstellen dat bij sommigen op dit punt de grootste bezwaren liggen.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_96260366
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn hoofd als trofee in de Oval Office was natuurlijk ook wel grappig geweest
Lol
  maandag 2 mei 2011 @ 18:41:10 #190
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_96260374
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Voor mij is alles nog onbevestigd en de hele operatie nep totdat het tegendeel bewezen is met iig foto's of een filmpje.
Het liefst op youtube zeker :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_96260386
Zeemansgraf is wel normaal. Maar alleen als je op zee overleden bent. Dat was hij niet. Maar hij was toevallig al op een schip en er was geen andere manier om z'n lichaam te begraven.

Zijn eliminaties van westerse leiders met bloed aan hun handen nu ook legitiem? Ook met colleral damage'?
  maandag 2 mei 2011 @ 18:41:29 #192
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96260388
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Evident. Maar boeiend. Ik kan me niet voorstellen dat bij sommigen op dit punt de grootste bezwaren liggen.
Genoeg moslims die dit als grootste bezwaar zullen zien hoor.
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:42:01 #193
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96260424
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Harunobu het volgende:
Zeemansgraf is wel normaal. Maar alleen als je op zee overleden bent. Dat was hij niet. Maar hij was toevallig al op een schip en er was geen andere manier om z'n lichaam te begraven.

Zijn eliminaties van westerse leiders met bloed aan hun handen nu ook legitiem? Ook met colleral damage'?
Zelfs als je op een schip sterft moet je zolang het nog kan een lichaam bij je houden en een normaal graf geven ^O^ Volgens de Islam dan.
AFC AJAX
pi_96260447
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Goh, dat hadden we negen topics geleden nog niet door :') en zelfs dan zal je het nog niet geloven.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:43:10 #195
207372 bastibro
I`ll get there
pi_96260482
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:41 schreef Harunobu het volgende:

Als dat terroristen zouden zijn wel ja ;)
pi_96260503
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Waarom zou je het niet doen? De VS had moeten zeggen: "We hebben hem in zee gedumpt. We hadden hem een islamitische begrafenis met zeemansgraf kunnen geven, maar dat hebben we maar niet gedaan. Waarom wel?"

Dit doden is puur een propaganda-actie. Nu kunnen Amerikanen zich allemaal op hun borst kloppen en zeggen "America, fuck yeah. Were were you, you Eurofags?" En Obama kan herkozen worden terwijl de oorlog gewoon door gaat en de steun voor dictators in het midden oosten blijft bestaan.

Daarom voert men de propaganda in detail door. "We hadden toch nog respect voor zijn religie. "
  maandag 2 mei 2011 @ 18:44:20 #197
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96260547
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef bastibro het volgende:

[..]

Als dat terroristen zouden zijn wel ja ;)
terrorisme; het onder druk zetten ve regering of bevolking door daden van terreur

terreur; georganiseerd politiek geweld

Daar voldoen veel leiders aan lijkt mij zo :?
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:45:02 #198
181126 MouzurX
Misschien?
pi_96260594
Al dat gezeik van die users hier, ik word er niet goed van.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † maandag 2 mei 2011 @ 18:45:06 #199
16961 legacythe2nd
pi_96260601
Ik snap geen ene hol over al die ophef over Amerika, Osama Bin Laden is dood, dat is het belangrijkste.
Wat boeit het dat die gast in zee begraven is, lekker op laten vreten door de haaien. :P
  maandag 2 mei 2011 @ 18:45:11 #200
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96260606
Ik zit weer aan de Detox thee, dus neem me niet kwalijk als ik wat teder overkom. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')