Ik heb het over zijn lijk. Na zijn dood dus.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hoe dan precies? Als hij zich niet overgeeft en vuurt op de soldaten dan moeten ze er zeker een spannende jongens film van maken en hem met een list overmeesteren? Hallo, het is geen aflevering van het A Team of zo.
Ja maar ik geloof dat Jim Morrison geen duizenden mensen heeft laten sterven door zijn zieke geest en missie.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nou en? Hebben ze met Jim Morrison toch ook gedaan?
Ik hoorde dat ie 12u na zijn dood is begraven. Deze missie wordt al maanden gepland, daar staat echt wel wat voor klaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ze er op een X moment van af willen. Maar ik vind het nu nog wat vroeg. Alsof ze alles klaar hebben staan in Pakistan om hem compleet te ontleden. Ok, wellicht is er een speciaal kamertje ingericht op een 1 of ander vliegdekschip in de buurt. Of nja, "in de buurt" is een wijt begrip. Het is een behoorlijk eindje vliegen naar zee.
Of hebben ze vlak bij de grensgebieden basissen waar ze in een rap tempo wat foto's hebben gemaakt, wat vingerafdrukjes hebben genomen en een litertje bloed hebben getapt?!
Op het land dus? Twitter gerucht?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ie 12u na zijn dood is begraven. Deze missie wordt al maanden gepland, daar staat echt wel wat voor klaar.
Dat is wel de minste van de verassingen, de ISI is (niet verwonderlijk) een onbetrouwbare partner. Die huisvest vast nog veel meer andere gezochte terroristen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Harunobu het volgende:
En dan ontdekken dat de ISI hem daar waarschijnlijk al jaren huisvestte en beschermde.
Bedoelde dus in het water is geflikkerd (al gaat dit met een zeemansgraf wel wat subtielerquote:
Men heeft een islamitische begrafenis plechtigheid uitgevoerd en daarna het lichaam op zee begraven...ik zie het probleem niet zo goed?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik heb het over zijn lijk. Na zijn dood dus.
Tja, nou en. Misschien wordt die shabby villa wel een bedevaartsoord.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja maar ik geloof dat Jim Morrison geen duizenden mensen heeft laten sterven door zijn zieke geest en missie.
Als ze zich echt bekommeren om de islamitische plechtigheid dump je zijn lichaam niet in zeequote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men heeft een islamitische begrafenis plechtigheid uitgevoerd en daarna het lichaam op zee begraven...ik zie het probleem niet zo goed?
Zelfs dat vind ik te ver gaan, zo'n man verdient dat niet.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Men heeft een islamitische begrafenis plechtigheid uitgevoerd en daarna het lichaam op zee begraven...ik zie het probleem niet zo goed?
Minste verrassing is dat de VS een assassinatie uitvoert ipv dat ze hem levend proberen te pakken. Maar ik vraag me ook af of het weer een prioriteit maken van OBL een teken is dat de VS van strategie is veranderd in de regio en dat ze toch de oorlogen daar willen stoppen. Schijnt dat Obama in iets van Augustus 2010 van OBL de hoogste prioriteit maakt. Maar het gelijk zeggen dat ze wel door gaan knokken (tegen wie?) is dan wel weer raar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is wel de minste van de verassingen, de ISI is (niet verwonderlijk) een onbetrouwbare partner. Die huisvest vast nog veel meer andere gezochte terroristen.
Daarom dus vreemd verhaalquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Zelfs dat vind ik te ver gaan, zo'n man verdient dat niet.
Hij was staatsvijand nummer 1. Hem doden was het enige doel en dat is bereikt. Wat er met het lijk gebeurt is van minder groot belangquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij was toch al dood? Wat heeft hij er wel of niet aan? Het heeft te maken met religie en niet met OBL. Verder natuurlijk met politiek.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is OBL nu in de hemel denk je?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef msnk het volgende:
[..]
Daarom dus vreemd verhaalHet is het allemaal net-niet, en daardoor wordt het gewoon te ongeloofwaardig.
Wel meteen kapot knallen (want klootzak), maar niet willen begraven, maar wel salat al-janazah geven. Yup, makes sense
Inderdaad, voor hem geen WoW.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Morendo het volgende:
Maar begrijp ik het goed dat OBL zijn leven sleet zonder internetverbinding? Poor soul.
Ik geloof niet in de hemel zoals dat beschreven staat in de Koran of de Bijbel.quote:
Dus die zogenaamde islamitische plechtigheid is maar half uitgevoerdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in de politiek verdiepen als je ze niet op hun woord geloofd. Dat moet je ook niet doen. Maar als je niet weet hoe politiek werkt weet je ook niet wanneer ze wel en niet liegen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Chooselife het volgende:
Hahahahaha.
Wat heb ik gelachen vandaag. Praktisch iedereen die deze politieke diarree voor waarheid aanneemt.
En nu tonen de VS aan, dat het DNA inderdaad overeenkomt met dat van Bin Laden. WC eend adviseert: WC eend! En natuurlijk is dat lijk ineens verdwenen! Welk lijk!
En niemand die zich afvraagt wat de VS al eeuwen lang doen als ze een vijand grijpen: Het vanuit alle mogelijke hoeken aan de wereld tonen.
Nu wordt het nog fraaier: De informatie is op Guantanamo Bay vergaard. Een rechtvaardiging van een concentratiekamp!
Wat een lachwekkend verhaal. En wat een onnozele mensen op deze wereld. De overheid van de VS geloven. Hoe onnozel kun je zijn.
Het is godverdomme net alsof iedereen ineens weer in sinterklaas gelooft. Zo'n surrealistische wereld is er inmiddels onstaan. Als een stel debielen die achter de pakjesboot aanrent.
Iedereen die dit voor 100% waarheid aanneemt: Jullie zijn enorm naïeve sukkels.
Ja een beetje de boel proberen te sussen door te roepen dat ze de Islam respecteren en dan vervolgens iemand in zee kieperen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dus die zogenaamde islamitische plechtigheid is maar half uitgevoerdDoe het dan gewoon niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |