Ik ook hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, wat die "moslims" deden bij het WTC was ook niet echt respectvol, vind je niet? ik had persoonlijk liever gezien dat ze hem publiekelijk in een leeuwekuil hadden geflikkert, maar ik heb hier ook wel vrede mee.
Respectloos dus. Bedankt voor je bevestiging. OBL in zee dumpen heeft niets te maken met respect jegens moslims.quote:
Dat ben ik wel met je eens. Dit is een tikkeltje onbevredigend voor eigenlijk alle partijen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Ok, in 9 topics zal de vraag heus wel meerdere keren voorbij zijn gekomen. Maargoed, hier nog een keer dan
Het lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat ie niet in de zee is getyfd? "Omdat we willen voorkomen dat er een bedenvaartsoord onstaat"
Met alle respect, maar je gooit het lichaam van de meest gezochte terrorist ter wereld, terwijl ie nog warm is, toch niet in de fucking zee? Dit moet toch bevestigd worden, herbevestigd, nog een keer bevestigd en dan nog een keer bevestigd worden?
Het is toch veel aannemelijker om te denken dat ze hem mee nemen naar de states, hem ergens op sterk water of invriezen oid, om hem daar verder te onderzoeken op weet ik veel wat?
Of ben ik nu degene die teveel films heeft gezien?
Ik vind het allemaal maar als onzin klinken. Jajaja we dumpen de meest gezochte man op aarde maar in de zee
Ik denk dat ze wel een aandenken van hem hebben meegenomen voor vervolg DNA , ze tong of hoofdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja, wat die "moslims" deden bij het WTC was ook niet echt respectvol, vind je niet? ik had persoonlijk liever gezien dat ze hem publiekelijk in een leeuwekuil hadden geflikkert, maar ik heb hier ook wel vrede mee.
Er werd gezegd dat geen enkel land op aarde zijn lichaam wilde hebben. En dat ze respect wilde tonen door hem binnen 24-uur een "graf" te geven.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Ok, in 9 topics zal de vraag heus wel meerdere keren voorbij zijn gekomen. Maargoed, hier nog een keer dan
Het lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat ie niet in de zee is getyfd? "Omdat we willen voorkomen dat er een bedenvaartsoord onstaat"
Met alle respect, maar je gooit het lichaam van de meest gezochte terrorist ter wereld, terwijl ie nog warm is, toch niet in de fucking zee? Dit moet toch bevestigd worden, herbevestigd, nog een keer bevestigd en dan nog een keer bevestigd worden?
Het is toch veel aannemelijker om te denken dat ze hem mee nemen naar de states, hem ergens op sterk water of invriezen oid, om hem daar verder te onderzoeken op weet ik veel wat?
Ik vind het allemaal maar als onzin klinken. Jajaja we dumpen de meest gezochte man op aarde maar in de zee
Denk het niet. Ze zijn gewoon getrained om te schieten dus dat is wat ze doen. Of ze daar nu later spijt van krijgen of niet staat daar los van.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
Het zijn keiharde jongens, ze hebben ook dat vrouwtje afgeschoten wat als menselijk schild werd gebruikt. Die gasten hebben no remorse.
Integendeel! Een beetje entrepreneur vestigt bij dat oord een goede eettent en verkoopt wat merchandise; gegarandeerde goudmijn!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dan heb je een bedevaartsoord en dan? Niks toch?
True, dat is ook raar eraan. Die zet je toch op een paal zoals onyxia dat in orgrimmar staat.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Respect he, yo respect man, respect dwing je af met een pipa. Fuck de disrepectlozen jonguh.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Respectloos dus. Bedankt voor je bevestiging. OBL in zee dumpen heeft niets te maken met respect jegens moslims.
Maar mij neem je niet serieus, lekker ben jij zegquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
True, dat is ook raar eraan. Die zet je toch op een paal zoals onyxia dat in orgrimmar staat.
Dat respect voor de islam komt ze dit keer dan wel goed uit. En het is Amerika gast. Die kennen het woord respect niet. Bij mij gaat het er iig niet in.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat geen enkel land op aarde zijn lichaam wilde hebben. En dat ze respect wilde tonen door hem binnen 24-uur een "graf" te geven.
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Respect he, yo respect man, respect dwing je af met een pipa. Fuck de disrepectlozen jonguh.
dat jaquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Zijn nintendo wiiquote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een aandenken van hem hebben meegenomen voor vervolg DNA , ze tong of hoofd
Precies mijn punt ook. Maar om één of andere reden is het "getrol" als ik het zeg. Waarschijnlijk omdat ik er al te lang mee bezig ben nuquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat respect voor de islam komt ze dit keer dan wel goed uit. En het is Amerika gast. Die kennen het woord respect niet. Bij mij gaat het er iig niet in.
Taliban zweert wel wraak, of de media liegt daar ook om, dat kan ook.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat respect voor de islam komt ze dit keer dan wel goed uit. En het is Amerika gast. Die kennen het woord respect niet. Bij mij gaat het er iig niet in.
Snap je reactie niet echt. Ze wilde graag een gebaar maken naar moslims en laten zien dat ze moslims zouden respecteren. Verder, wat moeten ze met het lichaam? Is alleen maar een last. Daar wilden ze natuurlijk zo snel mogelijk op een handige manier vanaf.quote:Het lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat ie niet in de zee is getyfd? "Omdat we willen voorkomen dat er een bedenvaartsoord onstaat"
Bam.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Morendo het volgende:
Wat als Osama nog leefde toen hij in zee werd gegooid, en dat hij goed kan zwemmen is bekend, hij gaat gewoon terugkomen. Maar dan with a vengeance, mark my words.
We hoorden regelmatig van hem, videobanden en verklaringen etc.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
We hoorden al 10 jaar niets meer van hem, en toch was niet alles oke
Ze hebben dat lijk natuurlijk compleet leeggeplukt; vingerafdrukken, tanden, haren. Ws. ook autopsie op heb gepleegd. Wat moet je daarna nog mee? Elke State-fair mee af? Opzetten op Times Square?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Met een kogel in je hoofd midden op zee nog naar de kant zwemmenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Morendo het volgende:
Wat als Osama nog leefde toen hij in zee werd gegooid, en dat hij goed kan zwemmen is bekend, hij gaat gewoon terugkomen. Maar dan with a vengeance, mark my words.
Dat hele "moslims"-verhaal slaat nergens op. Osama Bin Laden heeft meerdere aanslagen opgeëist, ze moeten de moslimreligie er gewoon buiten laten. Hij als individu had niet meteen de zee ingegooid moeten worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Hathor het volgende:
[..]
En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begravenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
taliban zweert sowieso wraak, of het nou om dit gaat of als de paus een onwelriekend windje laat, alles is voor hen reden om wraak te zweren.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Taliban zweert wel wraak, of de media liegt daar ook om, dat kan ook.
Over een maand is iedereen het weer vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begraven.
Ik vind het ook respectloos. OBL was een draak van een kerel, uitschot van de bovenste plank, maar daarom hoeft de VS nog niet zijn lijk in zee te dumpen.
Ik ben benieuwd wat zijn dood de wereld gaat opleveren, en gaat kosten...
Voor moslims die extreem-fundamentalistische trekjes hebben. Ik bedoel, zelfs de graven van Nederlandse NSB-ers zijn bedevaartsoorden geworden voor neo-nazi groeperingen, je weet gewoon dat zoiets gaat gebeuren als je em ergens in de regio in de grond stopt.quote:
Ik ben het met je eens dat ze wellicht wat langer hadden kunnen wachten..... maar nogmaals: Het is beter om groepen met extremistische moslims niet de kans te geven om de boel op te stoken door expres het lichaam achter te houden.quote:Ze hadden hem ook uiteindelijk wel de zee in kunnen flikkeren, maar niet al voordat het nieuws naar buiten wordt gebracht. Dit is gewoon belachelijk.
Verleden tijd van leven is laf.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Morendo het volgende:
De VS wilde hem toch een respectabel islamitisch graf meegeven naar eigen zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef maartena het volgende:
Als al het bewijs al is vergaard, foto's video's, DNA, etc, dan is er ook weinig reden toe om het lichaam ergens te laten rotten natuurlijk.
Huhquote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Manono het volgende:
best grappig, met een heel lijk heb je dus best veel dna
matcht er altijd wel iets toch?
Als hij ergens begraven was en die plek zou bekend worden, zou die plek een soort van bedevaartsoort geworden zijn voor extremostische moslims. Dat moest gewoon absoluut voorkomen worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef MaLo het volgende:
[..]
En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begraven.
Ik vind het ook respectloos. OBL was een draak van een kerel, uitschot van de bovenste plank, maar daarom hoeft de VS nog niet zijn lijk in zee te dumpen.
Ik ben benieuwd wat zijn dood de wereld gaat opleveren, en gaat kosten...
Ik ben het ermee eens dat je geen bedevaartsoord voor gekkies wil maken, maar dit zou een ondergeschikt belang moeten zijn. Ze hadden de wereld laten zien dat ze hem gepakt hadden, net zoals ze met Saddam hadden gedaan. Ook symbolisch is dit van belang en om de conspiracyfiguren de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef maartena het volgende:
[..]
Voor moslims die extreem-fundamentalistische trekjes hebben. Ik bedoel, zelfs de graven van Nederlandse NSB-ers zijn bedevaartsoorden geworden voor neo-nazi groeperingen, je weet gewoon dat zoiets gaat gebeuren als je em ergens in de regio in de grond stopt.
Nu nog zijn er op zoek naar de botten van Hitler. Jarenlange speculaties dat de Russen een schedel hadden, etc. Dump het lichaam in zee, VER in zee in een zware kist, en je weet zeker dat je dat soort problemen nier meer gaat krijgen met extremistische moslims die over 50 jaar gaan beweren dat zij de schedel van de "heilige profeet" Osama hebben of zo.
[..]
Ik ben het met je eens dat ze wellicht wat langer hadden kunnen wachten..... maar nogmaals: Het is beter om groepen met extremistische moslims niet de kans te geven om de boel op te stoken door expres het lichaam achter te houden.
Als al het bewijs al is vergaard, foto's video's, DNA, etc, dan is er ook weinig reden toe om het lichaam ergens te laten rotten natuurlijk.
Ehm...die gasten handelden in naam van de islam, hoe kun je het er dan buiten laten?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Dat hele "moslims"-verhaal slaat nergens op. Osama Bin Laden heeft meerdere aanslagen opgeëist, ze moeten de moslimreligie er gewoon buiten laten. Hij als individu had niet meteen de zee ingegooid moeten worden.
Ik vind het ook raar dat ze hem in zee hebben gedumpt. Waarom geen anoniem graf binnen 24 uur?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Saddam werd levend gevangen, en kon hij maandenlang worden getoond. Na zijn 'proces' werd hij ook snel begraven.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat je geen bedevaartsoord voor gekkies wil maken, maar dit zou een ondergeschikt belang moeten zijn. Ze hadden de wereld laten zien dat ze hem gepakt hadden, net zoals ze met Saddam hadden gedaan. Ook symbolisch is dit van belang en om de conspiracyfiguren de wind uit de zeilen te nemen.
Ik ben het wel met je eens dat ze er op een X moment van af willen. Maar ik vind het nu nog wat vroeg. Alsof ze alles klaar hebben staan in Pakistan om hem compleet te ontleden. Ok, wellicht is er een speciaal kamertje ingericht op een 1 of ander vliegdekschip in de buurt. Of nja, "in de buurt" is een wijt begrip. Het is een behoorlijk eindje vliegen naar zee.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ze hebben dat lijk natuurlijk compleet leeggeplukt; vingerafdrukken, tanden, haren. Ws. ook autopsie op heb gepleegd. Wat moet je daarna nog mee? Elke State-fair mee af? Opzetten op Times Square?
Nee, dan toon je je een beetje beschaafd, geef je hem binnen 24h een graf. Eerdere verhalen ook dat hij zou zijn gewassen door andere Moslim mannen, eventueel is er een gebed opgezegd en is ie daarna in zee gedumpt. Daar zijn heus nog wel beelden van.
Ik verwacht een dikke powerpoint presentatie ergens rond prime-time waarbij genoeg beeldmateriaal wordt getoond.
Omdat het thugs zijn. Als zij in naam van de islam handelen, wil nog niet zeggen dat alle moslims het daarmee eens zijn.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ehm...die gasten handelden in naam van de islam, hoe kun je het er dan buiten laten?
Nou en? Hebben ze met Jim Morrison toch ook gedaan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Cyan het volgende:
Ik dacht dat ze de regels en tradities rondom de Islam zouden respecteren en nu dumpen ze hem in de zee? Ik begrijp dat je die man geen graf geeft met een steen zodat er een bedevaartsoort kan ontstaan
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Zijn hoofd als trofee in de Oval Office was natuurlijk ook wel grappig geweest
Osama jalapeno on a stickquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Ze hebben hem echt niet helemaal in zee gerot hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Als je dan toch geen respect hebt voor zijn lichaam zoals de VS nu dan had je dat veel beter kunnen doen lijkt mijquote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat klopt, maar dan moeten ze dat als reden geven en niet ook zeggen dat geen een land hem zou willen hebbenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als hij ergens begraven was en die plek zou bekend worden, zou die plek een soort van bedevaartsoort geworden zijn voor extremostische moslims. Dat moest gewoon absoluut voorkomen worden.
Die gasten hebben vast wel wat in de heli, maargoed het blijft een raar verhaal inderdaad.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat ze er op een X moment van af willen. Maar ik vind het nu nog wat vroeg. Alsof ze alles klaar hebben staan in Pakistan om hem compleet te ontleden. Ok, wellicht is er een speciaal kamertje ingericht op een 1 of ander vliegdekschip in de buurt. Of nja, "in de buurt" is een wijt begrip. Het is een behoorlijk eindje vliegen naar zee.
Of hebben ze vlak bij de grensgebieden basissen waar ze in een rap tempo wat foto's hebben gemaakt, wat vingerafdrukjes hebben genomen en een litertje bloed hebben getapt?!
Hoe dan precies? Als hij zich niet overgeeft en vuurt op de soldaten dan moeten ze er zeker een spannende jongens film van maken en hem met een list overmeesteren? Hallo, het is geen aflevering van het A Team of zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:
Maar het gaat mij hier even om hoe de VS ermee om is gegaan. Die beweren iets, doen wat anders namelijk het tegenovergestelde
Helemaal mee eens, maar het neemt niet weg dat "zij" claimen in naam van de islam te handelen, en ze hebben plenty volgelingen blijkbaar.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Omdat het thugs zijn. Als zij in naam van de islam handelen, wil nog niet zeggen dat alle moslims het daarmee eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |