abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:07 #101
18113 sacha
elders
pi_96259292
oke, de Noord-Arabische zee

vraag 2: waar lag dat vliegdekschip?
vraag 3: hoe is de stroming?
vraag 4: zijn daar haaien?

:)
...
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:09 #102
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259295
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Hathor het volgende:

[..]

Tsja, wat die "moslims" deden bij het WTC was ook niet echt respectvol, vind je niet? ik had persoonlijk liever gezien dat ze hem publiekelijk in een leeuwekuil hadden geflikkert, maar ik heb hier ook wel vrede mee.
Ik ook hoor ^O^

Maar het gaat mij hier even om hoe de VS ermee om is gegaan. Die beweren iets, doen wat anders namelijk het tegenovergestelde ^O^
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:40 #103
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_96259323
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:17 schreef Morendo het volgende:

[..]

Fucking belangrijk. :')
Respectloos dus. Bedankt voor je bevestiging. OBL in zee dumpen heeft niets te maken met respect jegens moslims.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:42 #104
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96259324
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef onlogisch het volgende:
Ok, in 9 topics zal de vraag heus wel meerdere keren voorbij zijn gekomen. Maargoed, hier nog een keer dan :D

Het lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat ie niet in de zee is getyfd? "Omdat we willen voorkomen dat er een bedenvaartsoord onstaat" :')

Met alle respect, maar je gooit het lichaam van de meest gezochte terrorist ter wereld, terwijl ie nog warm is, toch niet in de fucking zee? Dit moet toch bevestigd worden, herbevestigd, nog een keer bevestigd en dan nog een keer bevestigd worden?

Het is toch veel aannemelijker om te denken dat ze hem mee nemen naar de states, hem ergens op sterk water of invriezen oid, om hem daar verder te onderzoeken op weet ik veel wat?
Of ben ik nu degene die teveel films heeft gezien?

Ik vind het allemaal maar als onzin klinken. Jajaja we dumpen de meest gezochte man op aarde maar in de zee :')
Dat ben ik wel met je eens. Dit is een tikkeltje onbevredigend voor eigenlijk alle partijen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:44 #105
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_96259326
quote:

[..]

Tsja, wat die "moslims" deden bij het WTC was ook niet echt respectvol, vind je niet? ik had persoonlijk liever gezien dat ze hem publiekelijk in een leeuwekuil hadden geflikkert, maar ik heb hier ook wel vrede mee.
Ik denk dat ze wel een aandenken van hem hebben meegenomen voor vervolg DNA , ze tong of hoofd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:45 #106
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259329
quote:
Ok, in 9 topics zal de vraag heus wel meerdere keren voorbij zijn gekomen. Maargoed, hier nog een keer dan :D

Het lijkt mij toch zo klaar als een klontje dat ie niet in de zee is getyfd? "Omdat we willen voorkomen dat er een bedenvaartsoord onstaat" :')

Met alle respect, maar je gooit het lichaam van de meest gezochte terrorist ter wereld, terwijl ie nog warm is, toch niet in de fucking zee? Dit moet toch bevestigd worden, herbevestigd, nog een keer bevestigd en dan nog een keer bevestigd worden?

Het is toch veel aannemelijker om te denken dat ze hem mee nemen naar de states, hem ergens op sterk water of invriezen oid, om hem daar verder te onderzoeken op weet ik veel wat?

Ik vind het allemaal maar als onzin klinken. Jajaja we dumpen de meest gezochte man op aarde maar in de zee :')
Er werd gezegd dat geen enkel land op aarde zijn lichaam wilde hebben. En dat ze respect wilde tonen door hem binnen 24-uur een "graf" te geven.
AFC AJAX
pi_96259334
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:15 schreef EggsTC het volgende:
Het zijn keiharde jongens, ze hebben ook dat vrouwtje afgeschoten wat als menselijk schild werd gebruikt. Die gasten hebben no remorse.
Denk het niet. Ze zijn gewoon getrained om te schieten dus dat is wat ze doen. Of ze daar nu later spijt van krijgen of niet staat daar los van.

Dit is gewoon een erg genante en cynische dag. Jarenlang van OBL geen prioriteit gemaakt omdat daarmee het mandaat voor de oorlog weg zou vallen. Hem dan proberen te zoeken en hem in een stadje vinden waar bijna alleen maar pakistaanse officieren wonen.

Hem dan assassineren zonder dat je eigen media ook maar vraagtekens zet bij de legitimiteit daarvan.

En dan ontdekken dat de ISI hem daar waarschijnlijk al jaren huisvestte en beschermde.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:19:55 #108
240037 Maxerazzi
c'est ça
pi_96259335
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Monidique het volgende:

[..]

Nou, dan heb je een bedevaartsoord en dan? Niks toch?
Integendeel! Een beetje entrepreneur vestigt bij dat oord een goede eettent en verkoopt wat merchandise; gegarandeerde goudmijn!
pi_96259349
quote:

True, dat is ook raar eraan. Die zet je toch op een paal zoals onyxia dat in orgrimmar staat.
Lambo of Rekt
  maandag 2 mei 2011 @ 18:20:36 #110
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96259369
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Respectloos dus. Bedankt voor je bevestiging. OBL in zee dumpen heeft niets te maken met respect jegens moslims.
Respect he, yo respect man, respect dwing je af met een pipa. Fuck de disrepectlozen jonguh.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:20:44 #111
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259381
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

True, dat is ook raar eraan. Die zet je toch op een paal zoals onyxia dat in orgrimmar staat.
Maar mij neem je niet serieus, lekker ben jij zeg }:|
AFC AJAX
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 18:20:49 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_96259386
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat geen enkel land op aarde zijn lichaam wilde hebben. En dat ze respect wilde tonen door hem binnen 24-uur een "graf" te geven.
Dat respect voor de islam komt ze dit keer dan wel goed uit. En het is Amerika gast. Die kennen het woord respect niet. Bij mij gaat het er iig niet in.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 2 mei 2011 @ 18:20:52 #113
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_96259389
quote:
9s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Morendo het volgende:

[..]

Respect he, yo respect man, respect dwing je af met een pipa. Fuck de disrepectlozen jonguh.
:')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:21:12 #114
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96259408
quote:

dat ja
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 2 mei 2011 @ 18:21:12 #115
117098 Hathor
Effe niet
pi_96259409
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Ik denk dat ze wel een aandenken van hem hebben meegenomen voor vervolg DNA , ze tong of hoofd
Zijn nintendo wii
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:21:52 #116
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259439
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat respect voor de islam komt ze dit keer dan wel goed uit. En het is Amerika gast. Die kennen het woord respect niet. Bij mij gaat het er iig niet in.
Precies mijn punt ook. Maar om één of andere reden is het "getrol" als ik het zeg. Waarschijnlijk omdat ik er al te lang mee bezig ben nu :')
AFC AJAX
pi_96259455
quote:

[..]

Taliban zweert wel wraak, of de media liegt daar ook om, dat kan ook.
Lambo of Rekt
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:19 #118
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96259456
Wat als Osama nog leefde toen hij in zee werd gegooid, en dat hij goed kan zwemmen is bekend, hij gaat gewoon terugkomen. Maar dan with a vengeance, mark my words.
pi_96259470
quote:

Snap je reactie niet echt. Ze wilde graag een gebaar maken naar moslims en laten zien dat ze moslims zouden respecteren. Verder, wat moeten ze met het lichaam? Is alleen maar een last. Daar wilden ze natuurlijk zo snel mogelijk op een handige manier vanaf.

Ipv complotdenken, ben eens kritisch over het doden van OBL en alle oorlogen die de VS voert. Je slikt propaganda en gaat daarna paranoide op zoek na complotten.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:42 #120
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259475
quote:
6s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Morendo het volgende:
Wat als Osama nog leefde toen hij in zee werd gegooid, en dat hij goed kan zwemmen is bekend, hij gaat gewoon terugkomen. Maar dan with a vengeance, mark my words.
Bam.
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:52 #121
181126 MouzurX
Misschien?
pi_96259485
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:12 schreef Stranger het volgende:

[..]

We hoorden al 10 jaar niets meer van hem, en toch was niet alles oke :)
We hoorden regelmatig van hem, videobanden en verklaringen etc.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:22:54 #122
154880 Bolter
Awesomeness
pi_96259488
quote:

Ze hebben dat lijk natuurlijk compleet leeggeplukt; vingerafdrukken, tanden, haren. Ws. ook autopsie op heb gepleegd. Wat moet je daarna nog mee? Elke State-fair mee af? Opzetten op Times Square?

Nee, dan toon je je een beetje beschaafd, geef je hem binnen 24h een graf. Eerdere verhalen ook dat hij zou zijn gewassen door andere Moslim mannen, eventueel is er een gebed opgezegd en is ie daarna in zee gedumpt. Daar zijn heus nog wel beelden van.

Ik verwacht een dikke powerpoint presentatie ergens rond prime-time waarbij genoeg beeldmateriaal wordt getoond.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_96259496
best grappig, met een heel lijk heb je dus best veel dna

matcht er altijd wel iets toch?
Jusqu'ici tout va bien...
pi_96259502
quote:
Met een kogel in je hoofd midden op zee nog naar de kant zwemmen :')
Lambo of Rekt
pi_96259512
quote:

[..]

Dat hele "moslims"-verhaal slaat nergens op. Osama Bin Laden heeft meerdere aanslagen opgeëist, ze moeten de moslimreligie er gewoon buiten laten. Hij als individu had niet meteen de zee ingegooid moeten worden.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:23:31 #126
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96259515
quote:

[..]

En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begraven :{.

Ik vind het ook respectloos. OBL was een draak van een kerel, uitschot van de bovenste plank, maar daarom hoeft de VS nog niet zijn lijk in zee te dumpen.

Ik ben benieuwd wat zijn dood de wereld gaat opleveren, en gaat kosten...
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  maandag 2 mei 2011 @ 18:23:45 #127
117098 Hathor
Effe niet
pi_96259526
quote:
3s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Taliban zweert wel wraak, of de media liegt daar ook om, dat kan ook.
taliban zweert sowieso wraak, of het nou om dit gaat of als de paus een onwelriekend windje laat, alles is voor hen reden om wraak te zweren.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:24:11 #128
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259549
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

En ze hadden het wel snel aan alle 300+ landen op de wereld gevraagd, dat ze nu al wisten dat niemand zijn lijk zou willen begraven :{.

Ik vind het ook respectloos. OBL was een draak van een kerel, uitschot van de bovenste plank, maar daarom hoeft de VS nog niet zijn lijk in zee te dumpen.

Over een maand is iedereen het weer vergeten.
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:24:23 #129
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96259554
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:09 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Martelaar voor wie :')
Voor moslims die extreem-fundamentalistische trekjes hebben. Ik bedoel, zelfs de graven van Nederlandse NSB-ers zijn bedevaartsoorden geworden voor neo-nazi groeperingen, je weet gewoon dat zoiets gaat gebeuren als je em ergens in de regio in de grond stopt.

Nu nog zijn er op zoek naar de botten van Hitler. Jarenlange speculaties dat de Russen een schedel hadden, etc. Dump het lichaam in zee, VER in zee in een zware kist, en je weet zeker dat je dat soort problemen nier meer gaat krijgen met extremistische moslims die over 50 jaar gaan beweren dat zij de schedel van de "heilige profeet" Osama hebben of zo.

quote:
Ze hadden hem ook uiteindelijk wel de zee in kunnen flikkeren, maar niet al voordat het nieuws naar buiten wordt gebracht. Dit is gewoon belachelijk.
Ik ben het met je eens dat ze wellicht wat langer hadden kunnen wachten..... maar nogmaals: Het is beter om groepen met extremistische moslims niet de kans te geven om de boel op te stoken door expres het lichaam achter te houden.

Als al het bewijs al is vergaard, foto's video's, DNA, etc, dan is er ook weinig reden toe om het lichaam ergens te laten rotten natuurlijk.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 2 mei 2011 @ 18:25:18 #130
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96259593
quote:
Verleden tijd van leven is laf. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 2 mei 2011 @ 18:25:51 #131
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259615
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef maartena het volgende:

Als al het bewijs al is vergaard, foto's video's, DNA, etc, dan is er ook weinig reden toe om het lichaam ergens te laten rotten natuurlijk.
De VS wilde hem toch een respectabel islamitisch graf meegeven naar eigen zeggen :')

Genoeg reden dus.
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:25:59 #132
154880 Bolter
Awesomeness
pi_96259622
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Manono het volgende:
best grappig, met een heel lijk heb je dus best veel dna

matcht er altijd wel iets toch?
Huh :?
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
  Donald Duck held maandag 2 mei 2011 @ 18:26:23 #133
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96259640
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef MaLo het volgende:

[..]

Als hij ergens begraven was en die plek zou bekend worden, zou die plek een soort van bedevaartsoort geworden zijn voor extremostische moslims. Dat moest gewoon absoluut voorkomen worden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_96259645
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef maartena het volgende:

[..]

Voor moslims die extreem-fundamentalistische trekjes hebben. Ik bedoel, zelfs de graven van Nederlandse NSB-ers zijn bedevaartsoorden geworden voor neo-nazi groeperingen, je weet gewoon dat zoiets gaat gebeuren als je em ergens in de regio in de grond stopt.

Nu nog zijn er op zoek naar de botten van Hitler. Jarenlange speculaties dat de Russen een schedel hadden, etc. Dump het lichaam in zee, VER in zee in een zware kist, en je weet zeker dat je dat soort problemen nier meer gaat krijgen met extremistische moslims die over 50 jaar gaan beweren dat zij de schedel van de "heilige profeet" Osama hebben of zo.

[..]

Ik ben het met je eens dat ze wellicht wat langer hadden kunnen wachten..... maar nogmaals: Het is beter om groepen met extremistische moslims niet de kans te geven om de boel op te stoken door expres het lichaam achter te houden.

Ik ben het ermee eens dat je geen bedevaartsoord voor gekkies wil maken, maar dit zou een ondergeschikt belang moeten zijn. Ze hadden de wereld laten zien dat ze hem gepakt hadden, net zoals ze met Saddam hadden gedaan. Ook symbolisch is dit van belang en om de conspiracyfiguren de wind uit de zeilen te nemen.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:26:44 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_96259652
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:23 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Dat hele "moslims"-verhaal slaat nergens op. Osama Bin Laden heeft meerdere aanslagen opgeëist, ze moeten de moslimreligie er gewoon buiten laten. Hij als individu had niet meteen de zee ingegooid moeten worden.
Ehm...die gasten handelden in naam van de islam, hoe kun je het er dan buiten laten?
pi_96259661
Ik dacht dat ze de regels en tradities rondom de Islam zouden respecteren en nu dumpen ze hem in de zee? Ik begrijp dat je die man geen graf geeft met een steen zodat er een bedevaartsoort kan ontstaan
quote:

Ik vind het ook raar dat ze hem in zee hebben gedumpt. Waarom geen anoniem graf binnen 24 uur?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 2 mei 2011 @ 18:26:55 #137
207372 bastibro
I`ll get there
pi_96259663
Bij mij in Amsterdam Bos en Lommer hangt de vlag uit !

Kudo`s to the Americans en de westerse wereld _O_
  maandag 2 mei 2011 @ 18:27:26 #138
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_96259681
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat je geen bedevaartsoord voor gekkies wil maken, maar dit zou een ondergeschikt belang moeten zijn. Ze hadden de wereld laten zien dat ze hem gepakt hadden, net zoals ze met Saddam hadden gedaan. Ook symbolisch is dit van belang en om de conspiracyfiguren de wind uit de zeilen te nemen.
Saddam werd levend gevangen, en kon hij maandenlang worden getoond. Na zijn 'proces' werd hij ook snel begraven.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 18:27:27 #139
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_96259684
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Bolter het volgende:

[..]

Ze hebben dat lijk natuurlijk compleet leeggeplukt; vingerafdrukken, tanden, haren. Ws. ook autopsie op heb gepleegd. Wat moet je daarna nog mee? Elke State-fair mee af? Opzetten op Times Square?

Nee, dan toon je je een beetje beschaafd, geef je hem binnen 24h een graf. Eerdere verhalen ook dat hij zou zijn gewassen door andere Moslim mannen, eventueel is er een gebed opgezegd en is ie daarna in zee gedumpt. Daar zijn heus nog wel beelden van.

Ik verwacht een dikke powerpoint presentatie ergens rond prime-time waarbij genoeg beeldmateriaal wordt getoond.
Ik ben het wel met je eens dat ze er op een X moment van af willen. Maar ik vind het nu nog wat vroeg. Alsof ze alles klaar hebben staan in Pakistan om hem compleet te ontleden. Ok, wellicht is er een speciaal kamertje ingericht op een 1 of ander vliegdekschip in de buurt. Of nja, "in de buurt" is een wijt begrip. Het is een behoorlijk eindje vliegen naar zee.

Of hebben ze vlak bij de grensgebieden basissen waar ze in een rap tempo wat foto's hebben gemaakt, wat vingerafdrukjes hebben genomen en een litertje bloed hebben getapt?!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Donald Duck held maandag 2 mei 2011 @ 18:27:43 #140
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_96259692
Zijn hoofd als trofee in de Oval Office was natuurlijk ook wel grappig geweest
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_96259693
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ehm...die gasten handelden in naam van de islam, hoe kun je het er dan buiten laten?
Omdat het thugs zijn. Als zij in naam van de islam handelen, wil nog niet zeggen dat alle moslims het daarmee eens zijn.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:27:52 #142
198365 Morendo
The Real Deal
pi_96259701
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef Cyan het volgende:
Ik dacht dat ze de regels en tradities rondom de Islam zouden respecteren en nu dumpen ze hem in de zee? Ik begrijp dat je die man geen graf geeft met een steen zodat er een bedevaartsoort kan ontstaan
Nou en? Hebben ze met Jim Morrison toch ook gedaan?
pi_96259726
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef __Saviour__ het volgende:
_O_
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:16 #144
117098 Hathor
Effe niet
pi_96259727
quote:
Osama jalapeno on a stick :D
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:20 #145
207372 bastibro
I`ll get there
pi_96259731
quote:
Ze hebben hem echt niet helemaal in zee gerot hoor ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:31 #146
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96259743
quote:
Als je dan toch geen respect hebt voor zijn lichaam zoals de VS nu dan had je dat veel beter kunnen doen lijkt mij ^O^

9/11 was toch zo'n belangrijke gebeurtenis in de geschiedenis van de VS? En OBL de master mind?
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 18:28:44 #147
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_96259755
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Als hij ergens begraven was en die plek zou bekend worden, zou die plek een soort van bedevaartsoort geworden zijn voor extremostische moslims. Dat moest gewoon absoluut voorkomen worden.
Dat klopt, maar dan moeten ze dat als reden geven en niet ook zeggen dat geen een land hem zou willen hebben :).
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_96259757
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat ze er op een X moment van af willen. Maar ik vind het nu nog wat vroeg. Alsof ze alles klaar hebben staan in Pakistan om hem compleet te ontleden. Ok, wellicht is er een speciaal kamertje ingericht op een 1 of ander vliegdekschip in de buurt. Of nja, "in de buurt" is een wijt begrip. Het is een behoorlijk eindje vliegen naar zee.

Of hebben ze vlak bij de grensgebieden basissen waar ze in een rap tempo wat foto's hebben gemaakt, wat vingerafdrukjes hebben genomen en een litertje bloed hebben getapt?!
Die gasten hebben vast wel wat in de heli, maargoed het blijft een raar verhaal inderdaad.

Wijd, overigens :+
Lambo of Rekt
pi_96259765
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef msnk het volgende:

Maar het gaat mij hier even om hoe de VS ermee om is gegaan. Die beweren iets, doen wat anders namelijk het tegenovergestelde ^O^
Hoe dan precies? Als hij zich niet overgeeft en vuurt op de soldaten dan moeten ze er zeker een spannende jongens film van maken en hem met een list overmeesteren? Hallo, het is geen aflevering van het A Team of zo.
  maandag 2 mei 2011 @ 18:29:13 #150
117098 Hathor
Effe niet
pi_96259782
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Omdat het thugs zijn. Als zij in naam van de islam handelen, wil nog niet zeggen dat alle moslims het daarmee eens zijn.
Helemaal mee eens, maar het neemt niet weg dat "zij" claimen in naam van de islam te handelen, en ze hebben plenty volgelingen blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')