Hoeft toch ook niet. Je kunt ook gewoon een grote 1,5 kg zak voor jezelf kopen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vind het niks.
Ga toch geen m&m's weggeven op mijn bruiloft, die vreet ik zelf wel op.
Door een dikke laag mist omringd, ja, dat zie ik er wel in...quote:
Dat is denk ik meer omdat jij zelf door een dikke laag mist omhuld bentquote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door een dikke laag mist omringd, ja, dat zie ik er wel in...
Zie de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Je kunt ook gewoon een grote 1,5 kg zak voor jezelf kopen?
[ afbeelding ]
Kijk, als je nou m&m's met je naam erop zou hebben, zou je het weten..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde niet zo.
Maar ja wie ben ik he
Ze zijn beetje duur. Anders had ik nu besteldquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.mymms.nl/producten_mymms.aspx
Ja, we moeten wat te wensen overhouden he..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn beetje duur. Anders had ik nu besteld
Uhmmm ja zat. M&M's is niet 1 van die dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we moeten wat te wensen overhouden he..
Ik zal ze eens bestellen en kijken of ze me een beter gevoel gevenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, als je nou m&m's met je naam erop zou hebben, zou je het weten..
Dan niet meteen die grote zak he chubbyquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal ze eens bestellen en kijken of ze me een beter gevoel geven
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 2 mei 2011 18:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan niet meteen die grote zak he chubby
Ik? Hoezo dat dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is denk ik meer omdat jij zelf door een dikke laag mist omhuld bent
De kaaswalm hequote:
Hehe, heb niks in huis, komt vrijdag wel weer.quote:
en daarna misselijkquote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Owh nomnomnom, nog even wachten en dan een heel bord roomsoesjes voor mij alleen![]()
you is alivequote:
De Chonelly's zijn al op.quote:Op maandag 2 mei 2011 19:16 schreef MissMSX het volgende:
Owh nomnomnom, nog even wachten en dan een heel bord roomsoesjes voor mij alleen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |