Jeetje, ze is jonger dan ikquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
20
En jullie hebben gelijk! Niks mis mee!
Altijd handig voor achter de hand toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was missb zei. En nog een keer en nog een keer.
Ik ben oud.
Het gaat niet om het getalquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was missb zei. En nog een keer en nog een keer.
Ik ben oud.
Je noemt me jongquote:
Jou altijd toch babequote:
quote:
Ja ik ben niet op mijn mondje gevallen maar ik verbaas me er gewoon over. Soms verwacht je het niet en dan toch....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd handig voor achter de hand toch?
Of gewoon vertellen hoe je er in zit en klaar
Alleen als Air niet meedoetquote:
Daar gaat het wel om hoor. 30plus kan ik al aardig nerveus van worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het getal
Althans, dat houdt ik mezelf steeds voor
Nee gewoon aan en bak water er over heen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Godver, koop ik een leuk wit t-shirtje, bedenk ik me nu pas dat ik geen beha heb voor eronder. En om nou weer een nieuwe beha te kopen voor een shirtje van een paar euro..
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om hoor. 30plus kan ik al aardig nerveus van worden.
Nee, dan word jij vast nog nerveuzerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee gewoon aan en bak water er over heen.
Hoe doorschijnend is ie?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Godver, koop ik een leuk wit t-shirtje, bedenk ik me nu pas dat ik geen beha heb voor eronder. En om nou weer een nieuwe beha te kopen voor een shirtje van een paar euro..
Stomme vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ben niet op mijn mondje gevallen maar ik verbaas me er gewoon over. Soms verwacht je het niet en dan toch....
Waarom niet?quote:
Ergquote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe doorschijnend is ie?
Ik heb een wit shirt waar ik gewoon zwart onder draag, geen probleem
quote:
Dan krijg je daarna Air nog voor jezelfquote:
Dat is niet wat ik in gedachten had.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan krijg je daarna Air nog voor jezelf
Maar volgens de wet moet ik alles delen met hemquote:Op maandag 2 mei 2011 18:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik in gedachten had.
quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar volgens de wet moet ik alles delen met hem
Overtuig me om dat te doen. Wat heb je in gedachten dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja nou, dan breek je de wet maar hoor.
Nee niks, als je nu al zo moeilijk doet. Wief.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overtuig me om dat te doen. Wat heb je in gedachten dan?
Quitter!quote:Op maandag 2 mei 2011 18:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, als je nu al zo moeilijk doet. Wief.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]Pfff gewetensvolle trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Personalized m&m's?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:31 schreef missbehavin het volgende:
Wat ben ik toch een reclamehoer he, die personalized m&m'sik wil ze
Nee, met Air is het gewoonquote:
quote:
Dat heeft niets met romantiek te maken, maar slechts met geyle neuckseksquote:Op maandag 2 mei 2011 18:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdomme, daar wil ik ook niet tussen komen dan he, stiekeme romanticus die ik ben.
Dat is ook romantiek hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heeft niets met romantiek te maken, maar slechts met geyle neuckseks
Joh?quote:
Ik ben één en al mysteriequote:
Hier nietquote:
Nee vind het niks.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.mymms.nl/producten_mymms.aspx
Hoeft toch ook niet. Je kunt ook gewoon een grote 1,5 kg zak voor jezelf kopen?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee vind het niks.
Ga toch geen m&m's weggeven op mijn bruiloft, die vreet ik zelf wel op.
Door een dikke laag mist omringd, ja, dat zie ik er wel in...quote:
Dat is denk ik meer omdat jij zelf door een dikke laag mist omhuld bentquote:Op maandag 2 mei 2011 18:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Door een dikke laag mist omringd, ja, dat zie ik er wel in...
Zie de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet. Je kunt ook gewoon een grote 1,5 kg zak voor jezelf kopen?
[ afbeelding ]
Kijk, als je nou m&m's met je naam erop zou hebben, zou je het weten..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie de toegevoegde waarde niet zo.
Maar ja wie ben ik he
Ze zijn beetje duur. Anders had ik nu besteldquote:Op maandag 2 mei 2011 18:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.mymms.nl/producten_mymms.aspx
Ja, we moeten wat te wensen overhouden he..quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze zijn beetje duur. Anders had ik nu besteld
Uhmmm ja zat. M&M's is niet 1 van die dingen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, we moeten wat te wensen overhouden he..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |