Het was een bescheiden ding hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 18:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
De schouwburg zoekt nog nieuwe gordijnen.
Zoveel ouder is godt toch niet?quote:
Wat is je probleem dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
20
En jullie hebben gelijk! Niks mis mee!
Hij wilde 1 avondje fun en zij gaat er van uit dat er behoorlijk wat meer in zitquote:
Jeetje, ze is jonger dan ikquote:Op maandag 2 mei 2011 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
20
En jullie hebben gelijk! Niks mis mee!
Altijd handig voor achter de hand toch?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was missb zei. En nog een keer en nog een keer.
Ik ben oud.
Het gaat niet om het getalquote:Op maandag 2 mei 2011 18:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat was missb zei. En nog een keer en nog een keer.
Ik ben oud.
Je noemt me jongquote:
Jou altijd toch babequote:
quote:
Ja ik ben niet op mijn mondje gevallen maar ik verbaas me er gewoon over. Soms verwacht je het niet en dan toch....quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Altijd handig voor achter de hand toch?
Of gewoon vertellen hoe je er in zit en klaar
Alleen als Air niet meedoetquote:
Daar gaat het wel om hoor. 30plus kan ik al aardig nerveus van worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het gaat niet om het getal
Althans, dat houdt ik mezelf steeds voor
Nee gewoon aan en bak water er over heen.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Godver, koop ik een leuk wit t-shirtje, bedenk ik me nu pas dat ik geen beha heb voor eronder. En om nou weer een nieuwe beha te kopen voor een shirtje van een paar euro..
quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar gaat het wel om hoor. 30plus kan ik al aardig nerveus van worden.
Nee, dan word jij vast nog nerveuzerquote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee gewoon aan en bak water er over heen.
Hoe doorschijnend is ie?quote:Op maandag 2 mei 2011 18:21 schreef missbehavin het volgende:
Godver, koop ik een leuk wit t-shirtje, bedenk ik me nu pas dat ik geen beha heb voor eronder. En om nou weer een nieuwe beha te kopen voor een shirtje van een paar euro..
Stomme vrouwenquote:Op maandag 2 mei 2011 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja ik ben niet op mijn mondje gevallen maar ik verbaas me er gewoon over. Soms verwacht je het niet en dan toch....
Waarom niet?quote:
Ergquote:Op maandag 2 mei 2011 18:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoe doorschijnend is ie?
Ik heb een wit shirt waar ik gewoon zwart onder draag, geen probleem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |