Ik ga gewoon in mijn rekenmachine zoeken veel koeler.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:24 schreef Panda1000 het volgende:
[..]
Jep! Gewoon te gebruiken! Nu alles in me rekenmachine en goed ordenen!
ik heb geen flauw ideequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
Nettoloon=21500=56%
Soc prem wg = 21%
loon belast = 19%
soc prem wn = 4%
Wat is de wig?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Cassenzo het volgende:
Samengevat, het boekje "Inkomen en groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Formule's/paar begrippen, van het boekje "Inkomen en Groei";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hele korte uitleg over BBP en nog iets;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over belasting (schijvenstelsel);SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitleg over betalingsbalans;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen "daling wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "stijging wisselkoers";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "hogere inflatie";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "rente-veranderingen";SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevolgen, "overschot of tekort op lopende rekening";Zet jij dit allemaal in notefolio of in studycard, of in wat voor programmatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poehpoeh, het is echt veel haha.
Maar hopelijk hebben jullie er wat aan, bij mij past het er iig allemaal makkelijk op, aangezien je van die teken-programmatjes enzo op je rekenmachine er gewoon af kan flikkeren.
Het paste niet allemaal in één post, vandaar 2 berichten.
Echt een onwijs grote hoeveelheid.
Bedankt!![]()
Cassenzo, dat past nooit in Notefolio....
Want ik had voor m&o denk 5x zo weinig, en toen zat ie tot randje vol...
En nee, ik heb geen andere nutteloze programmatjes op me GR staan, misschien neemt notefolio zelf wel zoveel in beslag...![]()
Je hoeft het toch ook niet per se in notefolio te gooien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Gafietsen het volgende:
En nee, ik heb geen andere nutteloze programmatjes op me GR staan, misschien neemt notefolio zelf wel zoveel in beslag...![]()
21500 - ??quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
Nettoloon=21500=56%
Soc prem wg = 21%
loon belast = 19%
soc prem wn = 4%
Wat is de wig?![]()
waar dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:41 schreef ErikHoevenaars het volgende:
[..]
Je hoeft het toch ook niet per se in notefolio te gooien?
[/quote]
Ik dacht dat je het ook gewoon bij PRGM erin kon zetten.. Ik heb er geen verstand van hoor. Bekijk anders even een tutorial, misschien komt het daarin voor hoe je het op een andere manier kan doen!![]()
![]()
21500 : 56 x 21 = 8062.50quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef IvarHAVO het volgende:
[..]
Nettoloon=21500=56%
Soc prem wg = 21%
loon belast = 19%
soc prem wn = 4%
Wat is de wig?
21500 : 56 x 19 = 7294,60
21500 : 56 x 4 = 1535,70
----------- +
16892,86 = Wig.![]()
al wil je meer in je GRM moet je hem helemaal resetten dan zijn die nutteloze programmetjes die je nooit gebruik er ook af en dan zul je merken dat er echt heel veel op je GRM past ik had voor M&O mischien 17 bestandjes![]()
Dan krijg niet hetzelfde examen als de rest van Nederland, maar het is wel een toets van Cito.quote:![]()
Bij mij staat het er nu toch echt allemaal op, heb zelfs nog heel veel geheugen over. En wss heb je wel nutteloze dingen er nog op staan, moet je ff naar; 2nd -> MEM gaan, dan op "2" klikken, en dan naar "apps" daar kun je die nutteloze zooi verwijderen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:40 schreef Gafietsen het volgende:
En nee, ik heb geen andere nutteloze programmatjes op me GR staan, misschien neemt notefolio zelf wel zoveel in beslag...Ik dacht dat je het ook gewoon bij PRGM erin kon zetten.. Ik heb er geen verstand van hoor. Bekijk anders even een tutorial, misschien komt het daarin voor hoe je het op een andere manier kan doen!quote:
[/quote]
Nee kan geloof ik alleen maar in notefolio, volgens mij kun je het niet bij PGRM's neerzetten.![]()
Ik heb een samenvatting gemaakt van de lesbrief conjunctuur. Ik heb het pilot examen, maar misschien staat er ook iets nuttigs in voor jou.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef likmewearip het volgende:
heeft iemand nog uitlef over laag en hoogconjuctuur. en al die dingen die daar bij horen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik toevallig ook haha, sta dr een 7.1 voor en ga toevallig ook hetzelfde doen NA het examenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:25 schreef Thederminator het volgende:
Moet een 3.9 halen voor een 6 en een 5.9 voor een 7 komt wel goed dan lekker pilsen![]()
![]()
Hoe reset ik hem?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef tipsyyy het volgende:
al wil je meer in je GRM moet je hem helemaal resetten dan zijn die nutteloze programmetjes die je nooit gebruik er ook af en dan zul je merken dat er echt heel veel op je GRM past ik had voor M&O mischien 17 bestandjes
Forum Opties Forumhop: Hop naar: