Welke lesbrief/Paragraaf is dat? Mijn lerares heeft een samenvatting van elke paragraaf gemaakt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef Gafietsen het volgende:
Heeft er iemand samenvatting met goeie redeneringen enzo, van wisselkoers stijgt door blabla? moet een 5,5 halen.... ben bang dat dat echt never ever gaat lukken...
Buitenland 2 is met die van wisselkoers, en volgens mij is dat vanaf hfst 2, weet niet zeker...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:21 schreef -tape- het volgende:
[..]
Welke lesbrief/Paragraaf is dat? Mijn lerares heeft een samenvatting van elke paragraaf gemaakt.
De wisselkoers van de ¤ stijgt hier ja, want voor dezelfde ¤ kun je nu meer pond krijgen. Toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef Gafietsen het volgende:
Hmm
Dit haal ik altijd door de war:
stel:
1 Euro = 0,90 Pond
De wisselkoers stijgt
Dan:
1 Euro = 0,95 pond
Of denk ik dan fout en moet het andersom zijn?
dat weet ik dus ook noooit....quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef 111023 het volgende:
[..]
De wisselkoers van de ¤ stijgt hier ja, want voor dezelfde ¤ kun je nu meer pond krijgen. Toch?
Als de wisselkoers van de euro stijgt, zal het voor andere landen duurder worden om wat te kopen in jou land. Dus je hebt het goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:37 schreef Gafietsen het volgende:
Hmm
Dit haal ik altijd door de war:
stel:
1 Euro = 0,90 Pond
De wisselkoers stijgt
Dan:
1 Euro = 0,95 pond
Of denk ik dan fout en moet het andersom zijn?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Cassenzo het volgende:
Ik zal straks alles posten wat ik heb voor in de rekenmachine, dus alle samenvattingen van de boekjes, alle formules apart van elke boekje, wat de gevolgen zijn van stijging inflatie enzo.
Ben nu nog ff bezig om alles netjes te ordenen en dingen toe te voegen, zal het straks hier neer zetten.
Hoe zet je zoiets in de gr dan? Notefolio of zo?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Cassenzo het volgende:
Ik zal straks alles posten wat ik heb voor in de rekenmachine, dus alle samenvattingen van de boekjes, alle formules apart van elke boekje, wat de gevolgen zijn van stijging inflatie enzo.
Ben nu nog ff bezig om alles netjes te ordenen en dingen toe te voegen, zal het straks hier neer zetten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef Cassenzo het volgende:
Klopt, das Buitenland 2, als ik ergens moeite mee heb, is het daarmee...quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:44 schreef 111023 het volgende:
Het stuk van de betalingsbalans, kapitaalrekening enz. is ook lastig :S
Nee, Buitenland 2, Inkomen & groei, Collectieve sector en Arbeidsmarkt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef Gafietsen het volgende:
[..]
Klopt, das Buitenland 2, als ik ergens moeite mee heb, is het daarmee...
Maar voor duidelijkheid: Consument Producent, Buitenland 1 en Micro hoeft niet toch?
Jaa dat zijn de boekjes die WEL moeten, ik zei degene die niet moeste..quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:49 schreef examen11 het volgende:
[..]
Nee, Buitenland 2, Inkomen & groei, Collectieve sector en Arbeidsmarkt.
Micro hebben wij volgens mij zelfs nooit behandeld in de les
http://www.linkkabel.nl/tutorials/tigraphlink/spiekbrief.htmquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Moffol het volgende:
[..]
Hoe zet je zoiets in de gr dan? Notefolio of zo?
That's correctquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:18 schreef tompsv18 het volgende:
Wig is toch het verschil tussen de totale loonkosten die de werkgever kwijt is en het nettoloon van de werknemer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |