weet het. heb nu ook al gips.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
en dan lig je eindelijk in je eigen bed
en gaat het gips je dwarszitten als je in slaap wilt vallen.
Draai, draai, been optrekken, been van je af leggen....
![]()
die gipspoot zit me in de weg!
Ik sliep gewoon op dezelfde manier als andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
weet het. heb nu ook al gips.En been moet nog hoog liggen ook. En ik kan moeilijk slapen op mijn rug
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Ole het volgende:
OK nog een flauwe:
Zegt de chagrijnige potteuze Anesthesiste:
U weet toch wel dat een vrouw maar maximaal 3 alcohol op een dag mag?!
Ole: 3 flessen toch?
ik heb ook al uitgevonden hoe ik toch op mijn zij kan slapen gelukkig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon op dezelfde manier als anders...hoppa, been van me afleggen en slapen maar.
Dat is het zeker fijner in je eigen bed..en dan zonder internet balen hé.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
tnxquote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik lees dit nu pas!
Wat kut, zeker nu met dit zomerse weer. Daarom een virtueel zonnetje op je gips en dat je snel weer mag lopen als een kievit.
En een.
En ik had slechts een dagopname!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
dank je. Zit nu ook al aan de zware pillen. Ben er beetje high vanquote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik had slechts een dagopname!Wat een verschil.
Nouja, ik had dan ook maar 1 breuk. En ik was heel fit voordat ik mijn enkel brak.
Heel veel succes in het ziekenhuis! Vergeet niet op tijd pijnstillers te vragen, dat maakt het leven na de operatie een stuk dragelijker!
Ter compensatie: ik had ook eigenlijk geen pijn!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef Ole het volgende:
[..]
dank je. Zit nu ook al aan de zware pillen. Ben er beetje high van. Maakt het wel draaglijker iig. Duim maar voor me dinsdag!
Dr Phil kom er maar inquote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef Ole het volgende:
Tramadol. Ik snap nu wel dat al die amerikanen verslaafd zijn. Het verdooft je gewoon die zooi!
Succes en sterkte Ole.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef Ole het volgende:
Straks naar het ziekemhuis. Beetje eng, maar nu gebeurt er in elk geval wat
Succes Olequote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef Ole het volgende:
Straks naar het ziekemhuis. Beetje eng, maar nu gebeurt er in elk geval wat
Gerrum Ole..wel fijn dat je mobiel kan internetten..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Ole het volgende:
Lig in ziekenhuis. Gelukkig toch mobiel internet!
ja anders zou ik nog afkickverschijnselen krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gerrum Ole..wel fijn dat je mobiel kan internetten..
Krijgen we dan straks een live-cam van je operatie ?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Ole het volgende:
Lig in ziekenhuis. Gelukkig toch mobiel internet!
quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef mvdejong het volgende:
Krijgen we dan straks een live-cam van je operatie ?
weet ik nog niet. Ik hoop dat ik vrijdag weer thuis ben.quote:
wie weetquote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Krijgen we dan straks een live-cam van je operatie ?
xaal. Nu met 3.quote:
Hartstikke fijn Ole ! Hoelang heeft de operatie geduurd?!quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Ole het volgende:
Operatie is goedgegaan. Nu hopen dat de.napijn.meevalt
anderhalf uur. En ik was de hele tijd bij.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hartstikke fijn Ole ! Hoelang heeft de operatie geduurd?!
Voorlopig voel jij niets.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 18:58 schreef Ole het volgende:
Operatie is goedgegaan. Nu hopen dat de.napijn.meevalt
Wat?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Ole het volgende:
[..]
anderhalf uur. En ik was de hele tijd bij.
Bizar is dat he?! Hoeveel schroeven heb je gekregen?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:26 schreef Ole het volgende:
[..]
anderhalf uur. En ik was de hele tijd bij.
hoorquote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Bizar is dat he?! Hoeveel schroeven heb je gekregen?
nee hoor! Maar hij moest 2x prikken. Heb veel ergere prikken gehad. En gren last van.narcosebijwerkingen. Zou het zo weer doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:45 schreef trovey het volgende:
Hoe is het met de ruggenprik gegaan...was de naald te kort?
Dacht ik destijds ook, zeker toen ik op de verkoever was en alle volledige narcosepatienten zag.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:48 schreef Ole het volgende:
[..]
nee hoor! Maar hij moest 2x prikken. Heb veel ergere prikken gehad. En gren last van.narcosebijwerkingen. Zou het zo weer doen.
Is het al 4u?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zijn we wel van je gewendAlleen is dat dan op andere tijdstippen
![]()
![]()
ik hed ruggenprik, geen algehele narcose. Ging best hoor. Was duf van de valiumquote:
Ik las alcohol narcosequote:Op woensdag 11 mei 2011 06:23 schreef Ole het volgende:
[..]
ik hed ruggenprik, geen algehele narcose. Ging best hoor. Was duf van de valium
Dat kan ook maar is niet aan te bevelen.quote:
Ole zuster Bluezz let op jequote:
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb niet eens morfine gekregen, kreeg alleen maar diclofenac mee
Geen idee! Dan moet het direct in het infuus hebben gezeten ofzo, maar ik heb er niets over gehoord.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.Ik heb dan weer geen diclofenac meegekregen...ik moest maar een paracetamolletje nemen...ja, dat helpt bij mij niet eens bij hoofdpijn, laat staan een gecompliceerde enkelbreuk.
Blijkbaar krijg je er ook morfine bij gezien de vraag in de verkoever of ik allergisch was voor morfine...anders had ik het ook niet geweten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Dan moet het direct in het infuus hebben gezeten ofzo, maar ik heb er niets over gehoord.
Het duurde wel een uur of 7 na de operatie voordat de ruggeprik helemaal uitgewerkt was en ik mijn tenen weer kon bewegen.Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik geen pijn voelde omdat ik het gewoon nog verdoofd was van de ruggeprik.
heb ik gehad!!!!quote:
ik kreeg alvast een slangetje zodat ze me makkelijk morfine konden spuitenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.Ik heb dan weer geen diclofenac meegekregen...ik moest maar een paracetamolletje nemen...ja, dat helpt bij mij niet eens bij hoofdpijn, laat staan een gecompliceerde enkelbreuk.
Goezo meissie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef Ole het volgende:
heb ik gehad!!!!
Zit nu gelukkig al op terras. Zo met killer slapen
Net even netjes thuisgebracht. Héérlijk weer in eigen bed.quote:
Jaaaaahhhh/quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
He maar je bent dus al thuis!
Wat heerlijk, maar doe je wel heul voorzichtig
Weet je zeker dat dat voor de morfine is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Ole het volgende:
[..]
ik kreeg alvast een slangetje zodat ze me makkelijk morfine konden spuiten
Jaaa... de alcohol is er gisteravond gewoon via de normale weg in gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:55 schreef static het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat voor de morfine is?
wat/wanneer gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef JaneDoe het volgende:
fijn dat alles goed is verlopen, mede dankzij zuster ole![]()
nu ik nog
trap is te smal voor de stoel. Gelukkig woon ik 50m verderopquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef trovey het volgende:
Hoezo de wc niet kunnen bereiken....gewoon stoer die trap afdenderen met die rolstoel
en dan weer tree voor tree naar boven toe.
Toch gewoon erafquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:54 schreef Ole het volgende:
[..]
trap is te smal voor de stoel. Gelukkig woon ik 50m verderop
quote:Op donderdag 12 mei 2011 18:57 schreef trovey het volgende:
[..]
Toch gewoon eraf...niet zo piepen
![]()
Ik zie het nu helemaal voor me...ole heeft iets te lang gewacht met naar de wc gaan en komt met begeleider in sneltreinvaart langs rollen om het toilet te halen.
Goed gelezem, ben thuisquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:13 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat heerlijk dat je thuis bent Ole, of lees ik verkeerd ! Dat je toch weer in het ziekenhuis ligt?!
In nog niet, wel op terras. Zat ik woensdag alweer. Maar moet nog veel plat met pootje omhoog, dus wel rustig aanquote:
bed ligt beterquote:Op vrijdag 13 mei 2011 18:46 schreef trovey het volgende:
Door het huis rondrennen zit er even niet in...ligt de bank lekker?
tnxquote:
Je wordt ineens haske praktisch in dit soort dingen hequote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
Sterkte Ole!
En bedankt voor de rontgenfoto HenkPietKlaasWim! Die breuk had ik ook.![]()
Ole, toen ik met krukken moest lopen deed ik eten en drinken in een rugzak.
het was dinsdag niet goed gegipst. Anders had ik pas na 2 weken ander gips. Dan gaan de hechtingen.eruit en krijg ik hopelijk loopgips. Maar niets is zeker weet ik inmiddelsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Vanwaar dat je iedere keer ander gips krijgt?
Zou wel handig zijn als je loopgips krijgt volgens mij. Heb ik niet gehad.
Echt, ieder geval wordt verschillend behandeld, dat is wel weer duidelijk!
beter,wel nog beetje pijn en moet rust houden. Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter!quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Welkom Thuis Ole...En hoe gaat het nu met je beentje.
Tja, dat ging bij mij dus nietquote:Op vrijdag 13 mei 2011 20:23 schreef Ole het volgende:
[..]
bed ligt beteren door het huis rollen gaat prima hoor
Ben je net een beetje gehecht geraakt aan het oude gipsquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:09 schreef Ole het volgende:
[..]
het was dinsdag niet goed gegipst. Anders had ik pas na 2 weken ander gips. Dan gaan de hechtingen.eruit en krijg ik hopelijk loopgips. Maar niets is zeker weet ik inmiddels
woensdag alweer nieuw gips. Neem ik weer een ander kleurtje!quote:Op zaterdag 14 mei 2011 14:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je net een beetje gehecht geraakt aan het oude gips
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |