Ik las alcohol narcosequote:Op woensdag 11 mei 2011 06:23 schreef Ole het volgende:
[..]
ik hed ruggenprik, geen algehele narcose. Ging best hoor. Was duf van de valium
Dat kan ook maar is niet aan te bevelen.quote:
Ole zuster Bluezz let op jequote:
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik heb niet eens morfine gekregen, kreeg alleen maar diclofenac mee
Geen idee! Dan moet het direct in het infuus hebben gezeten ofzo, maar ik heb er niets over gehoord.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.Ik heb dan weer geen diclofenac meegekregen...ik moest maar een paracetamolletje nemen...ja, dat helpt bij mij niet eens bij hoofdpijn, laat staan een gecompliceerde enkelbreuk.
Blijkbaar krijg je er ook morfine bij gezien de vraag in de verkoever of ik allergisch was voor morfine...anders had ik het ook niet geweten.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Geen idee! Dan moet het direct in het infuus hebben gezeten ofzo, maar ik heb er niets over gehoord.
Het duurde wel een uur of 7 na de operatie voordat de ruggeprik helemaal uitgewerkt was en ik mijn tenen weer kon bewegen.Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik geen pijn voelde omdat ik het gewoon nog verdoofd was van de ruggeprik.
heb ik gehad!!!!quote:
ik kreeg alvast een slangetje zodat ze me makkelijk morfine konden spuitenquote:Op woensdag 11 mei 2011 19:49 schreef trovey het volgende:
[..]
Grote kans dat je net na de operatie echt wel morfine gehad hebt...alleen niet zoveel dat je het merkte.Ik heb dan weer geen diclofenac meegekregen...ik moest maar een paracetamolletje nemen...ja, dat helpt bij mij niet eens bij hoofdpijn, laat staan een gecompliceerde enkelbreuk.
Goezo meissie!quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:46 schreef Ole het volgende:
heb ik gehad!!!!
Zit nu gelukkig al op terras. Zo met killer slapen
Net even netjes thuisgebracht. Héérlijk weer in eigen bed.quote:
Jaaaaahhhh/quote:Op donderdag 12 mei 2011 00:37 schreef Bluezz het volgende:
He maar je bent dus al thuis!
Wat heerlijk, maar doe je wel heul voorzichtig
Weet je zeker dat dat voor de morfine is?quote:Op woensdag 11 mei 2011 23:49 schreef Ole het volgende:
[..]
ik kreeg alvast een slangetje zodat ze me makkelijk morfine konden spuiten
Jaaa... de alcohol is er gisteravond gewoon via de normale weg in gegaanquote:Op donderdag 12 mei 2011 00:55 schreef static het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat voor de morfine is?
wat/wanneer gaat er gebeuren?quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:22 schreef JaneDoe het volgende:
fijn dat alles goed is verlopen, mede dankzij zuster ole![]()
nu ik nog
trap is te smal voor de stoel. Gelukkig woon ik 50m verderopquote:Op donderdag 12 mei 2011 18:51 schreef trovey het volgende:
Hoezo de wc niet kunnen bereiken....gewoon stoer die trap afdenderen met die rolstoel
en dan weer tree voor tree naar boven toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |