weet het. heb nu ook al gips.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:34 schreef trovey het volgende:
[..]
en dan lig je eindelijk in je eigen bed
en gaat het gips je dwarszitten als je in slaap wilt vallen.
Draai, draai, been optrekken, been van je af leggen....
![]()
die gipspoot zit me in de weg!
Ik sliep gewoon op dezelfde manier als andersquote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:44 schreef Ole het volgende:
[..]
weet het. heb nu ook al gips.En been moet nog hoog liggen ook. En ik kan moeilijk slapen op mijn rug
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:04 schreef Ole het volgende:
OK nog een flauwe:
Zegt de chagrijnige potteuze Anesthesiste:
U weet toch wel dat een vrouw maar maximaal 3 alcohol op een dag mag?!
Ole: 3 flessen toch?
ik heb ook al uitgevonden hoe ik toch op mijn zij kan slapen gelukkig!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:46 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik sliep gewoon op dezelfde manier als anders...hoppa, been van me afleggen en slapen maar.
Dat is het zeker fijner in je eigen bed..en dan zonder internet balen hé.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
tnxquote:Op zondag 8 mei 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
Ik lees dit nu pas!
Wat kut, zeker nu met dit zomerse weer. Daarom een virtueel zonnetje op je gips en dat je snel weer mag lopen als een kievit.
En een.
En ik had slechts een dagopname!quote:Op vrijdag 6 mei 2011 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
minimmal een dag of vier. hangt af of wondjes goed genezen en zo
Vreselijk> Ik hoop dat ik zo snel mogelijk naar huis mag. Niets fijner dan mijn eigen bed
dank je. Zit nu ook al aan de zware pillen. Ben er beetje high vanquote:Op zondag 8 mei 2011 11:29 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En ik had slechts een dagopname!Wat een verschil.
Nouja, ik had dan ook maar 1 breuk. En ik was heel fit voordat ik mijn enkel brak.
Heel veel succes in het ziekenhuis! Vergeet niet op tijd pijnstillers te vragen, dat maakt het leven na de operatie een stuk dragelijker!
Ter compensatie: ik had ook eigenlijk geen pijn!quote:Op zondag 8 mei 2011 11:55 schreef Ole het volgende:
[..]
dank je. Zit nu ook al aan de zware pillen. Ben er beetje high van. Maakt het wel draaglijker iig. Duim maar voor me dinsdag!
Dr Phil kom er maar inquote:Op zondag 8 mei 2011 12:05 schreef Ole het volgende:
Tramadol. Ik snap nu wel dat al die amerikanen verslaafd zijn. Het verdooft je gewoon die zooi!
Succes en sterkte Ole.quote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef Ole het volgende:
Straks naar het ziekemhuis. Beetje eng, maar nu gebeurt er in elk geval wat
Succes Olequote:Op maandag 9 mei 2011 09:01 schreef Ole het volgende:
Straks naar het ziekemhuis. Beetje eng, maar nu gebeurt er in elk geval wat
Gerrum Ole..wel fijn dat je mobiel kan internetten..quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Ole het volgende:
Lig in ziekenhuis. Gelukkig toch mobiel internet!
ja anders zou ik nog afkickverschijnselen krijgenquote:Op maandag 9 mei 2011 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gerrum Ole..wel fijn dat je mobiel kan internetten..
Krijgen we dan straks een live-cam van je operatie ?quote:Op maandag 9 mei 2011 13:51 schreef Ole het volgende:
Lig in ziekenhuis. Gelukkig toch mobiel internet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |