Deze versie is wel humorquote:Op maandag 2 mei 2011 14:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog 1,5 minuut teveel, hoe leeg moet je leven zijn als je naar het huwelijk van een onbekend paar gaat kijken.
Wat voor traps?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:49 schreef HeatWave het volgende:
Het is wel weer raak op FB met die klik-traps hoor, echt de hele dag vage apps. Zou wel eens de doodsteek van FB kunnen worden over een tijdje..
Dit was een rustig momentje, kwam later wel echt goed losquote:
O die dingen jaquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op kliktquote:Op maandag 2 mei 2011 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan klik je ergens op en spam je al je vrienden helemaal onder
en ik danquote:Op maandag 2 mei 2011 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh tof! Maar ik ben zo iemand die nooit ergens op klikt
En ik heb geen vrienden natuurlijk
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.quote:
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie wekenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is lastig. Als ik de ene noem denk ik dat ik de ander te kort doen.
Als ik 1 week over zou mogen doen dan zou het Laos zijn.
Paar dagen Luang Prabang en paar dagen tuben in Vang vieng.
Als ik ergens naar terug ga is het Koh Tao in Thailand.
Kitesurfen in Mui Ne was ook heel tof en ga ik zeker hier mee door.
Ik heb jou heul niet op facebook!quote:
Ik snap niet dat je het kan vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je nog precies weet waar wat was, daar had ik in de vs al moeite mee en dat was maar drie weken
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdalequote:
Ik weet alles nog denk ik. Inclusief de namen van de mensen waar ik mee was en globaal welke periode. Van sommige dagen kan ik de complete 24 uur navertellen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
grote steden niet, maar ik ben naar een paar stranden en kleine gehuchten in Florida geweest waarbij ik nu denk: was dit nou Naples of Kendall of Florida City of Lauderdale
ontdekt of zelf opgezocht?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:09 schreef PeuRac het volgende:
damn, nieuwe naakt shoot ontdekt van die oh oh cherso trol
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Dan doe ik toch echt iets verkeerdnou ja, volgende keer beter
nu nog kijken waar precies.
Ik kan ook niet zelf op reis gaan, ik loop alleen maar te dwalen en heb geen richtingsgevoel. Nadeel: je mist veel dingen. Voordeel: je komt op bijzondere plekkenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gwoon niet in je zit. Of je moet er heel erg veel moeite voor gaan doen maar dat lijkt me een beetje de lol weg halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |