quote:
Was ook niet waar natuurlijkquote:Bush stated at the time that this was the end to major combat operations in Iraq.
Klopt, de Volkskrant heeft er ook al een artikel over gepubliceerd.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik geloof er niks van dat Pakistan niet al tijden op de hoogt van zijn verblijfplaats was. Vlakbij de hoofdstad en vlakbij een grote militaire basis/academie in een grote villa.
quote:Vondst Bin Laden slecht voor relatie Pakistan en VS
De vondst van Osama bin Laden in een villa bij Islamabad zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen.
Dat de terroristenleider werd aangetroffen in een villa vlak bij de hoofdstad, en dus niet in een ingewikkeld grottenstelsel in de bergen, doet wereldwijd vele wenkbrauwen fronsen. Pakistan heeft altijd volgehouden niet te weten waar de terroristenleider zich bevond. Heeft het land informatie voor de Amerikanen achtergehouden?
Die vraag zullen de Amerikanen zich ook stellen. Zij kregen telkens van Pakistan te horen dat er geen bewijs was dat Bin Laden zich in het land schuil zou houden. Tijdens een geheime operatie van Amerikaanse militairen, waar Pakistan volgens de VS geen weet van had, is de terroristenleider nu toch gevonden.
Achtertuin
'Dat zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen', aldus Cor Speksnijder, buitenlandverslaggever van de Volkskrant. 'Bin Laden werd nota bene praktisch in de achtertuin van een militair opleidingscentrum gevonden. Bovendien begint Pakistan nu steeds meer de eer op te eisen voor de vondst van Bin Laden, terwijl het volgens de Amerikanen een geheime operatie van hun kant was. In hoeverre Pakistan hierbij betrokken was, zal nog moeten blijken.'
http://www.volkskrant.nl/(...)Pakistan-en-VS.dhtml
De angst dat Pakistan uit elkaar valt en dat er daar geen overheid meer is en dat dus al die kernwapens in allerhande handen komen is totaal geen angst voor de VS. Ze gaan gewoon door met destabilizeren van Pakistan.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Rambolin het volgende:
Wees blij dat ie in Pakistan was en niet in een klein moslimland. Tegen Pakistan durven de yanks niks te ondernemen omdat Pakistan over 100 kernwapens beschikt.
Ha, ha, jij bent echt een domme doos!quote:Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jij, onder onder andere
[..]
Jij onder andere. Maar goed. Moet jij weten. Ik zelf ben blij dat hij eindelijk gepakt is.
Dat weten we nu, hij ging er natuurlijk eerlijk vanuit dat het toen klaar was met de 'major operations'!quote:
het ging over Irak?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed als ik dat ze bedoelden dat de Taliban verslagen was
Okee, je begint te schelden.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ha, ha, jij bent echt een domme doos!
Ik nuanceer alleen maar, en vraag me af of het waar is dat hij in zee is gegooid en waarom hij ipv gevangen te nemen meteen af is gemaakt (als dit al zo is, eerst de DNA-test afwachten).
Maar ja hoor, ik huil omdat ie dood is. Weeeeeeh.![]()
Sorry hoor, maar ze heeft gelijk. Jij stelt nu mensen die nuanceren en/of kritiek uiten op de manier van doen van de VS gelijk aan sympathiseren met OBL.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, je begint te schelden.
Wie is hier dom, internetheldin?
Dag dag
China en Rusland hebben zelf ook te maken met moslimextremisme, dus denk niet dat zij het moslimextremise in hun eigen achtertuin steunen.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ja ik was al op de hoogte van de kruisvaarders-zionisten-hindoe alliantie.
Maar China, Rusland en Iran zijn weer de tegenstanders, Pakistan kan zich bij hen aansluiten.
ja ik zag hem alquote:
Ja, maar nu probeer je logisch en rationeel na te denken. Je weet dat te veel gevraagd is voor leiders der vrije wereld (en hun volgend gepeupel)quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet dat de wereldleiders er allemaal blij mee zijn dat er iemand vermoord is. Een arrestatie had geleid tot veel meer inzicht en duidelijkheid toch?
Schelden? Als jij van mening bent dat ik het voor Osama Bin Laden opneem heb je het inderdaad op z'n zachts gezegd niet begrepen nee. Bye.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Okee, je begint te schelden.
Wie is hier dom, internetheldin?
Dag dag
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet dat de wereldleiders er allemaal blij mee zijn dat er iemand vermoord is. Een arrestatie had geleid tot veel meer inzicht en duidelijkheid toch?
Prima. Ga door met schelden en denigrenende opmerkingen maken.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze heeft gelijk. Jij stelt nu mensen die nuanceren en/of kritiek uiten op de manier van doen van de VS gelijk aan sympathiseren met OBL.
Dat is klinkklare onzin natuurlijk, grenzend aan achterlijk
Datzelfde kun je ook over gelovigen zeggenquote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, maar nu probeer je logisch en rationeel na te denken. Je weet dat te veel gevraagd is voor leiders der vrije wereld (en hun volgend gepeupel)²
En Iran levert nu raketten aan de taliban, Rusland heeft een topambassadeur naar Afghanistan gestuurd omdat ze contact willen met de taliban...quote:Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
China en Rusland hebben zelf ook te maken met moslimextremisme, dus denk niet dat zij het moslimextremise in hun eigen achtertuin steunen.
Iran is sji'itisch en heeft geen zin in een extreem-soennitische bewewing. Voordat de VS Afghanistan in 2001 aanviel, streden Rusland, Iran en India samen tegen de Taliban door de Noordelijke Alliantie steunen.
quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Ga door met schelden en denigrenende opmerkingen maken.
Not my cup of tea.
Ik gaf enkel weer wat ik had gelezen, en dat was gelijk een reden om "flauwekul" te roepen. Alsof ik het zelf uitgevonden had
??? Hebben we het wel over hetzelfde?quote:Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
Ik snap de mensen die het voor Osama Bin Laden opnemen echt niet.
De vraag is dus hoe vaak je voor 11 September 2001 gevlogen hebt.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik dacht trouwens dat dat altijd zo was. Het lijkt mij iig wel logisch..
Je zou toch verwachten dat de Pakistani goed in het oog houden wat er aan bewegingen rondom hun basis in Abbottabad is. Daarom vind ik het vreemd dat de Amerikanen naar eigen zeggen in staat zijn geweest om zo'n actie uit te voeren praktisch naast een basis. Of de Amerikanen liegen en de Pakistani wisten ervan, of de Pakistani bewaken de omgeving van hun basis slecht.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik begreep van het BBC news dat ze er niet blij mee zijn. De US heeft helemaal niemand geinformeerd, uiteraard.
Dat vind ik ook. Natuurlijk zijn we niet ''verlost' omdat één persoon dood is.. maar goed ze zijn gewoon even blij, denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
En nu moeten we allemaal bang zijn voor vergelding acties. Veiligheid niveaus om hoog, wees bang, wees heel erg bang!
Het doet mij geen goed dat mensen staan de dansen omdat Osama Bin Laden gedood is. Wat is dat voor een raar gedrag? Je zou met niemand zijn dood blij moeten zijn of staan te dansen. Wat een overdreven gedoe, we zijn nu zogenaamd allemaal "verlost" van het grote kwade brein.
*kuch*quote:Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
En nu moeten we allemaal bang zijn voor vergelding acties. Veiligheid niveaus om hoog, wees bang, wees heel erg bang!
Het doet mij geen goed dat mensen staan de dansen omdat Osama Bin Laden gedood is. Wat is dat voor een raar gedrag? Je zou met niemand zijn dood blij moeten zijn of staan te dansen. Wat een overdreven gedoe, we zijn nu zogenaamd allemaal "verlost" van het grote kwade brein.
Zucht... Zit dát je nog dwars? Ik was het allang vergeten hoor.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Prima. Ga door met schelden en denigrenende opmerkingen maken.
Not my cup of tea.
Ik gaf enkel weer wat ik had gelezen, en dat was gelijk een reden om "flauwekul" te roepen. Alsof ik het zelf uitgevonden had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |