abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2011 @ 15:58:29 #271
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252603
quote:
12s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De Taliban? In Irak? :D
:')! Je hebt gelijk.

quote:
Bush stated at the time that this was the end to major combat operations in Iraq.
Was ook niet waar natuurlijk ;) Punt blijft staan :@
AFC AJAX
pi_96252607
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:56 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik geloof er niks van dat Pakistan niet al tijden op de hoogt van zijn verblijfplaats was. Vlakbij de hoofdstad en vlakbij een grote militaire basis/academie in een grote villa.
Klopt, de Volkskrant heeft er ook al een artikel over gepubliceerd.

quote:
Vondst Bin Laden slecht voor relatie Pakistan en VS

De vondst van Osama bin Laden in een villa bij Islamabad zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen.

Dat de terroristenleider werd aangetroffen in een villa vlak bij de hoofdstad, en dus niet in een ingewikkeld grottenstelsel in de bergen, doet wereldwijd vele wenkbrauwen fronsen. Pakistan heeft altijd volgehouden niet te weten waar de terroristenleider zich bevond. Heeft het land informatie voor de Amerikanen achtergehouden?

Die vraag zullen de Amerikanen zich ook stellen. Zij kregen telkens van Pakistan te horen dat er geen bewijs was dat Bin Laden zich in het land schuil zou houden. Tijdens een geheime operatie van Amerikaanse militairen, waar Pakistan volgens de VS geen weet van had, is de terroristenleider nu toch gevonden.

Achtertuin
'Dat zal de relatie tussen de VS en Pakistan niet ten goede komen', aldus Cor Speksnijder, buitenlandverslaggever van de Volkskrant. 'Bin Laden werd nota bene praktisch in de achtertuin van een militair opleidingscentrum gevonden. Bovendien begint Pakistan nu steeds meer de eer op te eisen voor de vondst van Bin Laden, terwijl het volgens de Amerikanen een geheime operatie van hun kant was. In hoeverre Pakistan hierbij betrokken was, zal nog moeten blijken.'

http://www.volkskrant.nl/(...)Pakistan-en-VS.dhtml

pi_96252623
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:53 schreef Rambolin het volgende:

Wees blij dat ie in Pakistan was en niet in een klein moslimland. Tegen Pakistan durven de yanks niks te ondernemen omdat Pakistan over 100 kernwapens beschikt. :)
De angst dat Pakistan uit elkaar valt en dat er daar geen overheid meer is en dat dus al die kernwapens in allerhande handen komen is totaal geen angst voor de VS. Ze gaan gewoon door met destabilizeren van Pakistan.
pi_96252657
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Jij, onder onder andere

[..]

Jij onder andere. Maar goed. Moet jij weten. Ik zelf ben blij dat hij eindelijk gepakt is.
Ha, ha, jij bent echt een domme doos!

Ik nuanceer alleen maar, en vraag me af of het waar is dat hij in zee is gegooid en waarom hij ipv gevangen te nemen meteen af is gemaakt (als dit al zo is, eerst de DNA-test afwachten).

Maar ja hoor, ik huil omdat ie dood is. Weeeeeeh. :'(

oO<
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:43 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_96252676
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef msnk het volgende:
Was ook niet waar natuurlijk ;)
Dat weten we nu, hij ging er natuurlijk eerlijk vanuit dat het toen klaar was met de 'major operations'!

Maar je hebt gelijk natuurlijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 16:00:24 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96252702
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef msnk het volgende:

[..]

Jij weet net zo goed als ik dat ze bedoelden dat de Taliban verslagen was ;)
het ging over Irak?

edit: spuitelf
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:00:25 #277
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_96252703
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:59 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ha, ha, jij bent echt een domme doos!

Ik nuanceer alleen maar, en vraag me af of het waar is dat hij in zee is gegooid en waarom hij ipv gevangen te nemen meteen af is gemaakt (als dit al zo is, eerst de DNA-test afwachten).

Maar ja hoor, ik huil omdat ie dood is. Weeeeeeh. :'(

oO<
Okee, je begint te schelden.
Wie is hier dom, internetheldin :') ?
Dag dag :)
Leef en Laten Leven
  maandag 2 mei 2011 @ 16:00:52 #278
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252729
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

het ging over Irak?
Lees 's verder :)
AFC AJAX
  maandag 2 mei 2011 @ 16:00:52 #279
87694 Robin__
letitredno
pi_96252730
Dat ze m doodmaken is 1 ding, maar iemands lichaam meenemen en ergens anoniem ergens dumpen vind ik best wel een walgelijke toevoeging daaraan.
pi_96252746
RTL 7 NIEUW BULLETIN
pi_96252764
Ik snap niet dat de wereldleiders er allemaal blij mee zijn dat er iemand vermoord is. Een arrestatie had geleid tot veel meer inzicht en duidelijkheid toch?
  maandag 2 mei 2011 @ 16:01:43 #282
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252777
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ze heeft gelijk. Jij stelt nu mensen die nuanceren en/of kritiek uiten op de manier van doen van de VS gelijk aan sympathiseren met OBL.

Dat is klinkklare onzin natuurlijk, grenzend aan achterlijk :)
AFC AJAX
pi_96252796
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:58 schreef Rambolin het volgende:

[..]

Ja ik was al op de hoogte van de kruisvaarders-zionisten-hindoe alliantie.

Maar China, Rusland en Iran zijn weer de tegenstanders, Pakistan kan zich bij hen aansluiten. :)
China en Rusland hebben zelf ook te maken met moslimextremisme, dus denk niet dat zij het moslimextremise in hun eigen achtertuin steunen.

Iran is sji'itisch en heeft geen zin in een extreem-soennitische bewewing. Voordat de VS Afghanistan in 2001 aanviel, streden Rusland, Iran en India samen tegen de Taliban door de Noordelijke Alliantie steunen.

;)
  Moderator maandag 2 mei 2011 @ 16:02:14 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_96252802
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef msnk het volgende:

[..]

Lees 's verder :)
ja ik zag hem al :D
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:02:39 #285
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_96252823
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Stranger het volgende:
Ik snap niet dat de wereldleiders er allemaal blij mee zijn dat er iemand vermoord is. Een arrestatie had geleid tot veel meer inzicht en duidelijkheid toch?
Ja, maar nu probeer je logisch en rationeel na te denken. Je weet dat te veel gevraagd is voor leiders der vrije wereld (en hun volgend gepeupel) :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_96252862
Bin Laden is visvoer _O_ _O_
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_96252864
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Schelden? Als jij van mening bent dat ik het voor Osama Bin Laden opneem heb je het inderdaad op z'n zachts gezegd niet begrepen nee. Bye. :W
pi_96252893
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef Stranger het volgende:
Dat bedoel ik.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:19 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_96252910
quote:
2s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:01 schreef msnk het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ze heeft gelijk. Jij stelt nu mensen die nuanceren en/of kritiek uiten op de manier van doen van de VS gelijk aan sympathiseren met OBL.

Dat is klinkklare onzin natuurlijk, grenzend aan achterlijk :)
Prima. Ga door met schelden en denigrenende opmerkingen maken.
Not my cup of tea.
Ik gaf enkel weer wat ik had gelezen, en dat was gelijk een reden om "flauwekul" te roepen. Alsof ik het zelf uitgevonden had :')
Leef en Laten Leven
  maandag 2 mei 2011 @ 16:04:20 #290
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_96252911
quote:
15s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, maar nu probeer je logisch en rationeel na te denken. Je weet dat te veel gevraagd is voor leiders der vrije wereld (en hun volgend gepeupel) :{

:{²
Datzelfde kun je ook over gelovigen zeggen :Y Daar is logica en rationaliteit doorgaans ook ver te zoeken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_96252928
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:02 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

China en Rusland hebben zelf ook te maken met moslimextremisme, dus denk niet dat zij het moslimextremise in hun eigen achtertuin steunen.

Iran is sji'itisch en heeft geen zin in een extreem-soennitische bewewing. Voordat de VS Afghanistan in 2001 aanviel, streden Rusland, Iran en India samen tegen de Taliban door de Noordelijke Alliantie steunen.

;)
En Iran levert nu raketten aan de taliban, Rusland heeft een topambassadeur naar Afghanistan gestuurd omdat ze contact willen met de taliban...

China en Rusland hebben met separatisme te maken. Maar dat probleempje is niks vergeleken met het grote gevaar: de VS.

China, Rusland en Iran zullen dan ook blijven samenwerken totdat ze de VS hebben verdreven uit Azië.
pi_96252954
En nu moeten we allemaal bang zijn voor vergelding acties. Veiligheid niveaus om hoog, wees bang, wees heel erg bang!

Het doet mij geen goed dat mensen staan de dansen omdat Osama Bin Laden gedood is. Wat is dat voor een raar gedrag? Je zou met niemand zijn dood blij moeten zijn of staan te dansen. Wat een overdreven gedoe, we zijn nu zogenaamd allemaal "verlost" van het grote kwade brein.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:05:13 #293
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_96252958
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Not my cup of tea.
Ik gaf enkel weer wat ik had gelezen, en dat was gelijk een reden om "flauwekul" te roepen. Alsof ik het zelf uitgevonden had :')
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:55 schreef Robijn48 het volgende:
Ik snap de mensen die het voor Osama Bin Laden opnemen echt niet.
??? Hebben we het wel over hetzelfde?
AFC AJAX
pi_96252968
rutte _O_
  maandag 2 mei 2011 @ 16:05:37 #295
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_96252983
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:45 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik dacht trouwens dat dat altijd zo was. Het lijkt mij iig wel logisch..
De vraag is dus hoe vaak je voor 11 September 2001 gevlogen hebt.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_96252993
quote:
7s.gif Op maandag 2 mei 2011 15:54 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ik begreep van het BBC news dat ze er niet blij mee zijn. De US heeft helemaal niemand geinformeerd, uiteraard.
Je zou toch verwachten dat de Pakistani goed in het oog houden wat er aan bewegingen rondom hun basis in Abbottabad is. Daarom vind ik het vreemd dat de Amerikanen naar eigen zeggen in staat zijn geweest om zo'n actie uit te voeren praktisch naast een basis. Of de Amerikanen liegen en de Pakistani wisten ervan, of de Pakistani bewaken de omgeving van hun basis slecht.
pi_96253013
Wie gaat er na obama de strijd voortzetten? :P
pi_96253024
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:
En nu moeten we allemaal bang zijn voor vergelding acties. Veiligheid niveaus om hoog, wees bang, wees heel erg bang!

Het doet mij geen goed dat mensen staan de dansen omdat Osama Bin Laden gedood is. Wat is dat voor een raar gedrag? Je zou met niemand zijn dood blij moeten zijn of staan te dansen. Wat een overdreven gedoe, we zijn nu zogenaamd allemaal "verlost" van het grote kwade brein.
Dat vind ik ook. Natuurlijk zijn we niet ''verlost' omdat één persoon dood is.. maar goed ze zijn gewoon even blij, denk ik.
pi_96253032
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:05 schreef Ymntle-Aleoni het volgende:

*kuch*
In 2011, the British news agency, the Telegraph, received leaked documents regarding the Guantanamo Bay interrogations of Khalid Sheikh Mohammed. The documents cited Khalid saying that, if Osama Bin Laden is captured or killed by the Coalition of the Willing, an Al-Qaeda sleeper cell will detonate a "weapon of mass destruction" in a "secret location" in Europe, and promised it would be "a nuclear hellstorm".[15][16][17][18][19][20]
pi_96253033
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:04 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Not my cup of tea.
Zucht... Zit dát je nog dwars? Ik was het allang vergeten hoor.
Ik wist wel dat jij het niet zelf had verzonnen maar jij reageerde wel een beetje zo toen ik die uitspraak, die niet eens van jou is, bekritiseerde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')