Ja dat vroeg ik me laatst ook al af!quote:
Dat vroeg ik me vannacht, toen ik niet kon slapen en zat te bedenken wat ik allemaal moest gaan doen vandaag en waar ik uiteindelijk nog steeds niets van gedaan heb, ook al af te vragen!quote:
Dat is een goed punt, alleen zou ik ook nog spelletjes gaan spelen met een paar verstandelijk gehandicapten.quote:Op maandag 2 mei 2011 18:06 schreef loveli het volgende:
De avond is nog jong, je kunt nog dingen doen die je per se moet doen voor je gips eraf gaat.
Hoop voor je dat je geen zweetvoeten hebt
Niet veel langer dan gewone bonen denk ik? Zo lang geweekt zal het vast zacht zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 18:36 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Pfff ik weet niet wat ik wil doen. Heb echt GEEN zin in RPM, dus ga denk ik "gewoon" sporten - buikspieren, 3x 15 minuten cardio, beetje kracht. Dan ga ik woensdag naar de pump, donderdag RPM of Combat en zondag weer pump. Hoppa.
Weet iemand hoelang geweekte (9 uur) pinto bonen moeten koken?
Waar ga je ze in doen of gewoon koken?quote:
Koken en dan verwerken.quote:
Ben wel benieuwdquote:Op maandag 2 mei 2011 18:51 schreef Perruche het volgende:
[..]
Koken en dan verwerken.
Ze staan nu 25 minuten op maar moet naar de sportschool, laat ze verder garen onder een laagje theedoeken! we zullen zien![]()
Yup. Gezonde geest in een gezond lichaam enzo. Het leven draait om veel meer dan 3 kiloquote:Op maandag 2 mei 2011 20:21 schreef Ravka het volgende:
Wow, wat gaat het hier over veeeel meer dan alleen eten/afvallen.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:30 schreef Perruche het volgende:
Ik ben ook nog even geweestbuikspieren, beetje gewicht (armen), 15 minuten crosstrainer.
Ah, dan heb ik mijn "rustdag"quote:
Ja, al was sporten een beetje in de klad gekomen door dat lowcarb gebeuren. Maar ben nu lekker op weg, zal me binnenkort weer eens wegen (durfde ik niet net na Romequote:Op maandag 2 mei 2011 20:35 schreef Phaidra het volgende:
Netjes GB! Gaat het lekker de laatste tijd?
Hulde voor de sporters!![]()
In navolging van loveli, heb ik net een half dagje sauna geboekt met hot stone massage voor donderdag. Alles met een flinke korting, is het tenminste betaalbaar!
Wat jammer Per, dat je je toch niet zo thuis voelt bij je werk. Zo lang werk je daar ook nog niet toch?quote:
Was leuke blaquote:Op maandag 2 mei 2011 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow, dat klinkt heerlijk Puff... Wel spannend altijd zulke restaurants.
DaD, dat wordt zeker een latertje.
Ben alweer klaar voor naar bed
Paar maanden idd. En ik zie het nog even aan, even m'n functie verder ontwikkelen en meer kennis van de markt opdoen. Kijk al wel rond maar doe er niets meequote:Op maandag 2 mei 2011 20:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat jammer Per, dat je je toch niet zo thuis voelt bij je werk. Zo lang werk je daar ook nog niet toch?
Kijk je al rond of zie je het nog even aan?
Ik doe niet thuis sporten, ten eerste is m'n huis daar niet geschikt voor en ten tweede ben ik dan echt niet gemotiveerd. Geen tips, sorryquote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Ravka het volgende:
Zijn er ook mensen die thuis aan sport doen? Ik step met behulp van stepblok en opzwepend muziekje maar na een tijdje komt daar dan weer de klad in. Als ik het door omstandigheden een paar dagen niet gedaan heb, komt het er stom genoeg niet meer van de draad op te pakken. En dat terwijl ik het eenmaal bezig zo lekker vind. Iemand tips? Vaste dagen aanhouden ofzo?
Ik als er iemand met een zweep achter me stond.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou sporten thuis alleen volhouden als ik dan films of series zou kunnen kijken ofzo
Oh, daar zou ik nou weer een beetje baldadig van wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 21:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik als er iemand met een zweep achter me stond.
voordat ik ging fitnessen fietste ik altijd thuis op de hometrainer. gewoon elke keer op een vaste tijd en dan ipod op en gaan. dat werkte voor mij wel.quote:Op maandag 2 mei 2011 20:51 schreef Ravka het volgende:
Zijn er ook mensen die thuis aan sport doen? Ik step met behulp van stepblok en opzwepend muziekje maar na een tijdje komt daar dan weer de klad in. Als ik het door omstandigheden een paar dagen niet gedaan heb, komt het er stom genoeg niet meer van de draad op te pakken. En dat terwijl ik het eenmaal bezig zo lekker vind. Iemand tips? Vaste dagen aanhouden ofzo?
Wegens een technische storing moet ik de rijkgevulde salade weer van m'n eetlijstje schrappenquote:Op maandag 2 mei 2011 15:43 schreef loveli het volgende:
Relaxen met salade: rucola, tomaatjes, mozzarella, peer, balsamico
Jammer.quote:Op maandag 2 mei 2011 21:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Wegens een technische storing moet ik de rijkgevulde salade weer van m'n eetlijstje schrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |