Misschien ben je (lichamelijk) niet moe genoeg. Ik merk dat, als ik te weinig actief ben, ik een stuk slechter slaap. Om eerlijk te zijn slaap ik alleen heel goed als ik bijna de hele dag buiten ben of minimaal 2 uur gesport hebquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Weer laat wakker want weer een tijdje wakker gelegen vannacht. Zo irritant, want ik wil er een normaal ritme op nahouden en ik voel me niet erg gestresst dus waar dat wakker liggen vandaan komt????
Jee voor hpkw zonder gips. Ga je de lekkere dokter nog zien? (jaja die waren jullie allemaal alweer vergeten he?
)
Cool! Helsinki!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Brrr. Max 9 graden in Helsinki de komende dagen. Ik neem m'n winterjas maar mee.
Zeg dat.quote:
Ja, heb er ook wel zin in! Vlieg donderdag. Vrijdag zit ik vooral binnen voor de conferentie, maar vrijdagavond en zaterdag lekker vrij!quote:
Heel snel langs de hardloopwinkel dan! Zeker als je moeilijke voeten hebt!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Farewell to het gips!.
Ik heb nu ook wel al hardloopschoenen hoor, trouwens. Adidasjes. Heb ze alleen al járen en het voelt alsof ik toe ben aan nieuwe. En dan doe ik het maar liever direct goed, met die moeilijke voeten van mij...
Visolie, magnesium... (oftewel vette vis, groene groente). Oh ja, vitamine D. Is gratis, zon enzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
@Tink: Nee dat is het niet, want toen ik net ontslagen was had ik het ook maar dan veel erger. Het is een sluimerend gevoel van onbehagen waar ik overdag niet zo mee bezig ben maar 's nachts blijkbaar wel. Ik pieker ook niet eens; lig gewoon aan van alles te denken.
Je hebt niet veel sombere gevoelens?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
@Tink: Nee dat is het niet, want toen ik net ontslagen was had ik het ook maar dan veel erger. Het is een sluimerend gevoel van onbehagen waar ik overdag niet zo mee bezig ben maar 's nachts blijkbaar wel. Ik pieker ook niet eens; lig gewoon aan van alles te denken.
Is z'n facebookstatus "vrijgezel"?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke dokter overigens gelokaliseerd op internet.
Heel begrijpelijk. Maar wel lastig. Hoop dat je snel een zinvolle dagbesteding vindt.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |