abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96285790
Ze hebben mij ook niet uitgelachen op de loopband in de winkel 8-)
Ik weet niet meer wat ik kwijt was, rond de 100 euro ofzoiets. Ik merkte wel enorm goed dat ik de verkeerde schoenen had, kreeg hele nare pijn aan de zijkant van mijn knieen. Met de nieuwe niet meer gehad w/
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96285848
Gisteren:

O: Brinta
T: Snee volkoren met kipfilet
L: Twee snee volkoren met kipfilet
T: Twee crackers met leverworst
T: Paar honingaugurkjes
T: Blikje doperwtjes met een lik aioli
D: Kom knolselderijsoep met knapperbolletjes en een flinke pannenkoek van volkorenmeel. met stroop en wat suiker :Y)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_96286355
lijstje voor vandaag:

o - kwark, banaan, havermout, framboosjes
t - volk. boterham pindakaas
l - twee volk. boterhammen rosbief met rucola, komkommer en een beetje moutarde
t - appel
t - sinaasappel
d - maaltijdsalade. Geen idee wat erin zit, ik eet op kantoor en hij wordt voor me gemaakt!

Vanochtend op de weegschaal 67,9 (was vorige week 68,2) maar het aantal cm's is toegenomen, grmbl. Komende tijd maar veel water drinken, wie weet is het vocht.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:37:07 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96286500
Brrr. Max 9 graden in Helsinki de komende dagen. Ik neem m'n winterjas maar mee :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:37:55 #230
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96286537
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen. Weer laat wakker want weer een tijdje wakker gelegen vannacht. Zo irritant, want ik wil er een normaal ritme op nahouden en ik voel me niet erg gestresst dus waar dat wakker liggen vandaan komt????

Jee voor hpkw zonder gips *O*. Ga je de lekkere dokter nog zien? (jaja die waren jullie allemaal alweer vergeten he? 8-) )
Misschien ben je (lichamelijk) niet moe genoeg. Ik merk dat, als ik te weinig actief ben, ik een stuk slechter slaap. Om eerlijk te zijn slaap ik alleen heel goed als ik bijna de hele dag buiten ben of minimaal 2 uur gesport heb :') Niet haalbaar dus in het normale leven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:38:17 #231
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96286548
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Brrr. Max 9 graden in Helsinki de komende dagen. Ik neem m'n winterjas maar mee :').
Cool! Helsinki!
*jaloers
pi_96286595
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 10:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Cool! Helsinki!
*jaloers
Zeg dat. :D .

Ik zie dat het in Oostende ineens prachtig weer wordt dit weekend, in plaats van de 14 graden die zondag nog werden gegeven. *O*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96286633
quote:

[..]

Cool! Helsinki!
*jaloers
:Y
  dinsdag 3 mei 2011 @ 10:41:07 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96286644
quote:

[..]

Cool! Helsinki!
*jaloers
Ja, heb er ook wel zin in! Vlieg donderdag. Vrijdag zit ik vooral binnen voor de conferentie, maar vrijdagavond en zaterdag lekker vrij! :) En zaterdagavond weer terug. Dus dan kan ik zondag genieten van de overgang van 9 graden naar 23 :P.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_96286689
Succes vandaag HPKW

En gaaf zeg XM!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_96287327
Het gips is er af!! *O* *O*
Alles zag er uitstekend uit en over 6 weken terug (bij de leuke chirurg als het goed is en daar weet ik ondertussen ook de naam van! B-)).
Kan mijn voet alweer een beetje bewegen, durf en kan er alweer op staan, lopen is nog wat problematisch (understatement!) en pijnlijk, maar daarvoor krijg ik morgen ook fysiotherapie. :)
Wat voelt dat fijn zeg. O+

DaD, qua hardloopschoenen, mijn eerste paar kwam ook gewoon bij de Intersport vandaan en kostte 50 euro, heb daar heel lang gewoon goed op gelopen. Volgende paar wel bij een hardloopwinkel gekocht en daar blijkt dat ik lichte overpronontiatie heb en heb daar dus een paar gekocht. :)
En in het vervolg koop ik schoenen voor een lichte overpronontiatie, maar niet per definitie bij een hardloopwinkel. :) Alhoewel je daar wel gewoon te maken hebt met mensen die er verstand van hebben. Leuk hoor, de Nike winkel, maar verstand van hardlopen hebben ze niet echt.

De enige hardloopblessure die ik ooit heb gehad kwam doordat ik te lang doorliep met mijn oude hardloopschoenen en was vrij langdurig. Dus sowieso bijtijds vervangen.

XM, ik zal eens kijken of ik nog leuke dingen weet voor Helsinki! :) Ben er een aantal jaren terug ook geweest, is een leuke stad. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:04:39 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96287443
Yay HPKW! *O* Maarr je gaat vast geen wit voetje meer halen bij die chirurg .
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:05:19 #238
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_96287466
Yeah voor Henk *O* supertof, eindelijk zeg!! En nu niet ovrhaasten he?

Helsinki, wat ubertof!

Heb hardgelopen" 6.6 km met 10.7 km/uur
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_96287483
Farewell to het gips! *O*.

Ik heb nu ook wel al hardloopschoenen hoor, trouwens. Adidasjes. Heb ze alleen al járen en het voelt alsof ik toe ben aan nieuwe. En dan doe ik het maar liever direct goed, met die moeilijke voeten van mij...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_96287515
Wat fijn HPKW! *O* En de leuke dokter als bonus... :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_96287555
Wat fijn HPKW, eindelijk van het gips verlost!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:10:48 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_96287616
@Tink: Nee dat is het niet, want toen ik net ontslagen was had ik het ook maar dan veel erger. Het is een sluimerend gevoel van onbehagen waar ik overdag niet zo mee bezig ben maar 's nachts blijkbaar wel. Ik pieker ook niet eens; lig gewoon aan van alles te denken.
Niet meer actief op Fok!
pi_96287644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Farewell to het gips! *O*.

Ik heb nu ook wel al hardloopschoenen hoor, trouwens. Adidasjes. Heb ze alleen al járen en het voelt alsof ik toe ben aan nieuwe. En dan doe ik het maar liever direct goed, met die moeilijke voeten van mij...
Heel snel langs de hardloopwinkel dan! Zeker als je moeilijke voeten hebt!
Ik heb hielspoor opgelopen en dat is bijzonder pijnlijk. Bleef er natuurlijk wel mee hardlopen en dat ging ook best goed, liep ik alleen de rest van de dag te strompelen. B-)

Leuke dokter overigens gelokaliseerd op internet. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:12:58 #244
70532 loveli
N
pi_96287679
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
@Tink: Nee dat is het niet, want toen ik net ontslagen was had ik het ook maar dan veel erger. Het is een sluimerend gevoel van onbehagen waar ik overdag niet zo mee bezig ben maar 's nachts blijkbaar wel. Ik pieker ook niet eens; lig gewoon aan van alles te denken.
Visolie, magnesium... (oftewel vette vis, groene groente). Oh ja, vitamine D. Is gratis, zon enzo.

Er zit vast wel een visboer bij je in de buurt ;)
crap in = crap out
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:13:18 #245
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_96287687
quote:
Je hebt niet veel sombere gevoelens?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? dinsdag 3 mei 2011 @ 11:13:21 #246
70532 loveli
N
pi_96287688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Leuke dokter overigens gelokaliseerd op internet. B-)
Is z'n facebookstatus "vrijgezel"?
crap in = crap out
pi_96287707
Ik vind dat lijstje van Co wel erg nom-waardig! :9

HPKW, jij stalker! :o :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:16:20 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_96287776
  dinsdag 3 mei 2011 @ 11:18:43 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_96287849
quote:
Heel begrijpelijk. Maar wel lastig. Hoop dat je snel een zinvolle dagbesteding vindt.
pi_96288058
Hoera voor Henk!! *O*

Nou BOEH. Mijn moeder heeft vandaag de makelaar gebeld met de vraag waarom exact hetzelfde huis als ik heb ineens 20.000 euro goedkoper wordt aangeboden. Na enig om de pot draaien blijkt dat de woningvereniging die de huizen verkoopt heeft besloten om alle huizen prijs te laten dalen om ze sneller kwijt te raken -O-

Ik baal echt als een stekker, van die 20.000 had ik een nieuwe badkamer en keuken kunnen laten plaatsen, zelf minder hoeven inleggen aan eigen geld én lagere maandlasten gehad (hoewel de rente inmiddels wel gestegen is).

Iemand een idee of ik hier nog iets tegen kan doen? Zal wel niet he :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')