Owjaaa helemaal, hoor je ook als ze zegt dat ze ALLES voor Dennis heeft gedaan. Nou als ik dit zie snap ik niet dat hij het 3,5 jaar heeft volgehouden bij die egocentrische bitchquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal mee eens,... ze wil nu gewoon niet dat Flip een vrijstelling krijgt! Ze heeft hem zooooooooo geholpen, moet hij rest van zijn leven nog horen
Mee eens!quote:
Kom op zeg, omdat zij zegt dat ze alles voor iemand doet... betekent het nog niet dat ze alles voor iemand doet. Ze dringt zich ongevraagd op aan anderen.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Owjaaa helemaal, hoor je ook als ze zegt dat ze ALLES voor Dennis heeft gedaan. Nou als ik dit zie snap ik niet dat hij het 3,5 jaar heeft volgehouden bij die egocentrische bitch
Als beast bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef utrecht1970 het volgende:
Joanna is wel een goede kandidaat voor beauty and the beast van Net 5.
waardering is leuk maar ik wordt er dus niet saggo van wanneer ik het niet krijg. Ik geniet wel van mijn eigen kunnen hoe weinig dat ook moge zijn....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
We hebben allemaal waardering nodig.
Maar ik word liever om andere dingen gewaardeerd.
*aai over bolletje geeft*quote:Op maandag 2 mei 2011 12:11 schreef knagsje het volgende:
[..]
waardering is leuk maar ik wordt er dus niet saggo van wanneer ik het niet krijg. Ik geniet wel van mijn eigen kunnen hoe weinig dat ook moge zijn....
koop leker zelf een fietsquote:Op maandag 2 mei 2011 12:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik spring liever bij jou achterop bij je racefiets.... dan 1 seconden te moeten praten met die JoTrol en dan zing jij: Spring maar achterop....
vandaar egocentrisch..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg, omdat zij zegt dat ze alles voor iemand doet... betekent het nog niet dat ze alles voor iemand doet. Ze dringt zich ongevraagd op aan anderen.
dat hele verhaal kun je ook samenvatten -->> JoJoquote:Op maandag 2 mei 2011 12:12 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
vandaar egocentrisch..
Wie egocentrisch is, heeft een verminderd vermogen om zich in een ander of diens standpunten of gevoel te verplaatsen (empathie). Het gevolg is dat de persoon zijn eigen visie en belangen centraal stelt en er vaak van uitgaat dat zijn visie ook de visie van anderen is. Er wordt verondersteld dat bij egocentrisme de zogenaamde theory of mind een rol speelt. Dit is het vermogen om het gedachtepatroon van een ander te kunnen overzien of construeren en tot op zekere hoogte een reactie te kunnen voorspellen.
Egocentrisme dient niet te worden verward met egoïsme. Egoïsme is simpelweg het handelen uit eigenbelang.
Bij een aantal psychische aandoeningen komt egocentrisme voor. Bij aandoeningen als anti-sociale en narcistische persoonlijkheidsstoornis kan iemand zich sympathiek en meelevend opstellen, maar meestal blijkt dit gefingeerd te zijn om een bepaald doel te bereiken. Ook bij bepaalde autismespectrumstoornissen is sprake van een egocentrisch wereldbeeld.
Joanna heeft van huis uit geleerd dat uiterlijk blijkbaar een van de meest belangrijke dingen is.quote:
gaat ze haar testament schrijven dan?quote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo zou graag pen en papier willen.
Kijk eens in je laatje.
Maar mama was gister nog zo trots dat jo zo 'schoon' in huis is....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:14 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Joanna heeft van huis uit geleerd dat uiterlijk blijkbaar een van de meest belangrijke dingen is.
Ik geloof wel dat zij heel onzeker kan worden over haar uiterlijk als een man haar niet wil.
Kijk naar philip als hij minder geinteresseerd in haar doet dan is zij meteen onzeker over haar uiterlijk.
Het is natuurlijk redelijk inhoudsloos als je moeder je prijst voor je uiterlijk, ipv dingen die je bereikt hebt.
Alles aan 'ik ik ik' nalaten?quote:
dan kan ik wel bij jou achterop danquote:Op maandag 2 mei 2011 12:13 schreef MargrietV het volgende:
[..]
heb een geweldige fiets... Peugeot....mandje voorop voor Madelief, 12 versnellingen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |