nee en maar roepen, kijk uit, ik zit bijna in mn blote tietenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:02 schreef MargrietV het volgende:
Flip vindt dat ze iets onder het bloesie moet aantrekken, dat doet ze dus niet.
Ik MUTE die draak, iedere keer hetzelfde gezeik.quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef MargrietV het volgende:
Jo ook al jaloers op Sego, daar kroelt hij meer mee dan met haar en ze is al zeker 10 keer afgewezen. Dat is haar nog nooit eerder overkomen.
en die neptieten hebben nog pushup Bh nodig anders stelt het niks voor.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:03 schreef espri het volgende:
[..]
nee en maar roepen, kijk uit, ik zit bijna in mn blote tieten![]()
hoe ziek ben je als je moet leven van waarderingquote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef PoezeligDing het volgende:
jo voelt zich afgewezen; is mijn haarkleur niet mooi, heb ik te veel rimpels....
helemaal mee eens,... ze wil nu gewoon niet dat Flip een vrijstelling krijgt! Ze heeft hem zooooooooo geholpen, moet hij rest van zijn leven nog horenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:06 schreef mieppie77 het volgende:
Echt waar als Mo niet jankt is ze vele malen beter te genieten dan Jo....van dat gezeik word ik helemaal kotsmisselijk![]()
![]()
het is helaas een kutboek, sorriequote:Op maandag 2 mei 2011 12:08 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar jo wil niet beoordeeld worden op haar blonde haar en dikke tieten... 'don't judge a book by its cover'... Ook niet als de kaft zelf door de schrijver ontworpen is?
ik spring liever bij jou achterop bij je racefiets.... dan 1 seconden te moeten praten met die JoTrol en dan zing jij: Spring maar achterop....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe ziek ben je als je moet leven van waardering
We hebben allemaal waardering nodig.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef knagsje het volgende:
[..]
hoe ziek ben je als je moet leven van waardering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |