quote:Op maandag 2 mei 2011 11:12 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
gelukkig is ze verder wel goed opgevoed (proest )
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
Segredo,,,, heb een missie voor je,... pak het stickerdoosje van Jo en Mo en versnipper het in duizend stukjes.... Je mag met niemand over deze missie praten, de Stem.
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:13 schreef MargrietV het volgende:
Segredo,,,, heb een missie voor je,... pak het stickerdoosje van Jo en Mo en versnipper het in duizend stukjes.... Je mag met niemand over deze missie praten, de Stem.
wacht maar tot ze een grote appelboom isquote:
Wordt je ook moe vanquote:Op maandag 2 mei 2011 11:18 schreef bull-sjitt het volgende:
even rusten
want ze zijn vandaag al opgestaan en hebben zich al aangekleed en hebben ontbeten
[ afbeelding ]
een plek in de finalequote:Op maandag 2 mei 2011 11:22 schreef Ireth het volgende:
Ik heb eigenlijk het hele weekend nagenoeg geen streams gezien en de daily van vrijdag ook niet, maar wie kan me even kort uitleggen wat de bedoeling is van/met dat rad?
Oke! Dus ze moeten nu een plekje verdienen op het rad begrijp ik? Dmv missie's oid? Spelletjes? En dan als ie vol is gaat het grote draaien beginnen? Zoiets?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oke! Dus ze moeten nu een plekje verdienen op het rad begrijp ik? Dmv missie's oid? Spelletjes? En dan als ie vol is gaat het grote draaien beginnen? Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |