tot straksquote:Op maandag 2 mei 2011 12:28 schreef knagsje het volgende:
nou uhhhh ik gaat lekker douche en weer aan het werk![]()
Er komt anders alleen maar shit uit die opgespoten lip.quote:
ze laat ook geen schetenquote:Op maandag 2 mei 2011 12:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er komt anders alleen maar shit uit die opgespoten lip.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:39 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
ze laat ook geen scheten
dat komt omdat ze d'r muil nooit lang genoeg dicht heeft om druk op te bouwen
Nou, dit moet een volwassen vrouw voorstellen met een eigen bedrijf?quote:
Ja het ligt eraan op welk koppie hij stopt...Je kunt er alle kanten mee op, met zo'n radquote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef schizolientje het volgende:
Jo, het kan natuurlijk ook zo zijn dat wie op het rad komt na een slinger dan genomineerd is!
Ze kan ook eigenlijk nog geen volwassen vrouw zijn als Mo (30) nog maar "een meisje" is.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, dit moet een volwassen vrouw voorstellen met een eigen bedrijf?
Nou Mo is zo mogelijk NOG erger dan Jo hoor. Komt ie dan wel achterquote:Op maandag 2 mei 2011 12:07 schreef espri het volgende:
valt wel op dat flip steeds vaker naar Mo en de anderen toe trekt,
Ik gok nog steeds op raddraaien achter een SL. Net zo lang tot de juiste uitkomst wordt bereikt en dat filmpje wordt later uitgezonden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik denk dat de redactie wel een voorkeur heeft voor de finale en daarmee kunnen ze het spel natuurlijk vet manipuleren.
Wie zegt dat de foto op het rad ook automatisch een vrijstelling krijgt.
Het zou zo maar kunnen dat als het niet de juiste persoon is, deze persoon de vrijstelling aan iemand moet geven, zonder dat dit vooraf bekend gemaakt wordt.
Er zijn allerlei scenario's rond het rad van fortuin mogelijk om alsnog de juiste persoon een vrijstelling te krijgen.
En wanneer gaan ze naar Nederland dan? De finale zou in de studio zijn...quote:Op maandag 2 mei 2011 12:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Die 15 mei, die genoemd wordt klopt niet
Volgens mij is die ook gewoon in Portugal hoorquote:Op maandag 2 mei 2011 12:46 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
En wanneer gaan ze naar Nederland dan? De finale zou in de studio zijn...
vrijstellingquote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling van het rad?
Ze hopen dat Hans van der Togt langskomt....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:48 schreef Stability het volgende:
wat is eigenlijk de bedoeling van het rad?
Dat lijkt mij nog steeds link, want de bewoners hebben dan de manipulatie dondersgoed door en dat ga je niet stil houden. Hoe gaan ze dat dan verkopen aan de bewoners.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:45 schreef Ginosa het volgende:
[..]
Ik gok nog steeds op raddraaien achter een SL. Net zo lang tot de juiste uitkomst wordt bereikt en dat filmpje wordt later uitgezonden.
oh ok , thanks...doen ze dat vandaag of donderdag? sorry he, kheb een hele week niet meegekregenquote:
hahahaquote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze hopen dat Hans van der Togt langskomt....
Als de bewoners nu nog niet door hebben dat er gemanipuleerd wordt zijn ze deze flopshow waardig..quote:Op maandag 2 mei 2011 12:49 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog steeds link, want de bewoners hebben dan de manipulatie dondersgoed door en dat ga je niet stil houden. Hoe gaan ze dat dan verkopen aan de bewoners.
Draai aan het rad en we laten jullie wel weten wanneer het voor het eggie is.
rad draait Sharon, stilte, rad draait Karim, stilte, rad draait Joanna, Stem: De vrijstelling gaat naar Joanna.
Denk morgen er moeten nog volgens mij 9 opdrachten gedaan worden.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef Stability het volgende:
[..]
oh ok , thanks...doen ze dat vandaag of donderdag? sorry he, kheb een hele week niet meegekregen
Psies. En uiteindelijk maakt het niet veel uit want het bellen en sms'en is ook compleet gestuurd.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de bewoners nu nog niet door hebben dat er gemanipuleerd worden zijn ze deze flopshow waardig..
ok,, dank jequote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef mieppie77 het volgende:
[..]
Denk morgen er moeten nog volgens mij 9 opdrachten gedaan worden.
Gerard had het wel in de gaten en uitte dat ook , vandaar zijn exit. Denk dat er wel meer van die manipulatie weten ( Mo, maar die denkt dat t in haar voordeel is, Sharon, durft er niks van te zeggen en Karim, maar die is zoo goedgelovig, die kun je alles wijsmaken) Zolang ze hun vermoeden niet uiten of kenbaar maken is er niets aan het handjequote:Op maandag 2 mei 2011 12:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als de bewoners nu nog niet door hebben dat er gemanipuleerd worden zijn ze deze flopshow waardig..
Kan Mo ook nog zomaar eens zijn he, want die mag onder geen beding genomineerd worden want dan MOET ze eruit. Kunnen wel gaan knoeien met de stemmen maar ja, als je in alle peilingen al vet onderaan bungelt kun je moeilijk met 60% winnen he? Alhoewel.....quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
natuurlijk krijgt jo die vrijstelling ... kan je wel nagaan...magneetje erop en jo is veilig..
Sharonquote:Op maandag 2 mei 2011 12:53 schreef delfse het volgende:
Ik denk dat er een vrouw weggaat dan is het gelijk man en vrouw.
Ik zelf denk óók dat het (nog) in Mo's voordeel is. Er wordt hier in den lande zo massaal op haar gereageerd dat de programmamakers dat wel kunnen gebruiken.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Gerard had het wel in de gaten en uitte dat ook , vandaar zijn exit. Denk dat er wel meer van die manipulatie weten ( Mo, maar die denkt dat t in haar voordeel is, Sharon, durft er niks van te zeggen en Karim, maar die is zoo goedgelovig, die kun je alles wijsmaken) Zolang ze hun vermoeden niet uiten of kenbaar maken is er niets aan het handje
Ik denk dat het rad gewoon eerlijk zal gaanquote:Op maandag 2 mei 2011 12:52 schreef Stability het volgende:
natuurlijk krijgt jo die vrijstelling ... kan je wel nagaan...magneetje erop en jo is veilig..
Nah, wel een groot gedeeltequote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Volgens mij kijken alleen FOKkers nog naar het programma.
quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het rad gewoon eerlijk zal gaan
ja kan indd ook nogquote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kan Mo ook nog zomaar eens zijn he, want die mag onder geen beding genomineerd worden want dan MOET ze eruit. Kunnen wel gaan knoeien met de stemmen maar ja, als je in alle peilingen al vet onderaan bungelt kun je moeilijk met 60% winnen he? Alhoewel.....
Dat is dan voor het eerst dat er iets eerlijk gaat.quote:Op maandag 2 mei 2011 12:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat het rad gewoon eerlijk zal gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |