denk het ook he? hahaha dit is echt raar...ik MAG gewoon niet meer kijken sinds mn favoriet eruit isquote:Op maandag 2 mei 2011 11:48 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
[..]
haha okee dat is het dus niet je vrienden dan ze miste je
Stab ik heb net Stef gezien, mijn dag kan niet meer kapot!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:49 schreef Stability het volgende:
[..]
denk het ook he? hahaha dit is echt raar...ik MAG gewoon niet meer kijken sinds mn favoriet eruit is
hahaha goedzo...een vriend van mij heeft zaterdag luira en falex in bussum gesprokenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stab ik heb net Stef gezien, mijn dag kan niet meer kapot!
en ging hij er met grote boog om heen?quote:Op maandag 2 mei 2011 11:52 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha goedzo...een vriend van mij heeft zaterdag luira en falex in bussum gesproken
hij vind ze niks , allebij , maar tijdens het gesprekkie vond ie ze wel aardig , pffffquote:Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en ging hij er met grote boog om heen?
kroelen, zoenen, sexen..........quote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef MargrietV het volgende:
Nog nooit van haar leven heeft nog nooit een man Jo zo afgewezen als Flip
plastic buigt niet echt mee hoor, dan krijg je dus ditquote:Op maandag 2 mei 2011 11:55 schreef mieppie77 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kop kan ze trekken als ze niet dr zin krijgt![]()
Het liefst zou hij haar dumpen volgens mij maar durft het nu niet omdat er camera's zijn. Maar dit heeft echt geen bestaan na sst...geloof er helemaal niks van!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:57 schreef MargrietV het volgende:
Flip maakt nog liever het zwembad schoon, dan te moeten kroelen en sexen met die gestoorde Jo
Das beter dan niks zullen we maar zeggen.........quote:Op maandag 2 mei 2011 11:59 schreef Stability het volgende:
ben straks weer terug...ff badje doen en windows updates doen, na mn systeemherstel. pffff
hopelijk doen de streams het straks dan weer
kzie nu 1 stream met jo en flip.........dat is al heel wat haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |